جی این این سوشل

پاکستان

حکمران زمینی حقائق سمجھنے سے عاری ہیں، شیخ رشید

سابق وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ وزراء زیادہ اور وزارتیں کم پڑ گئی ہیں، 5 درجن سے زیادہ وزراء صرف پریس کانفرنس کر رہے ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

حکمران زمینی حقائق سمجھنے سے عاری ہیں، شیخ رشید
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 

اپنے ٹوئٹر اکاونٹ پر شیخ رشید نے لکھا کہ عوام کی عدالت ہر صبح سوشل میڈیا پر لگتی ہے، 140 ملین باشعور نوجوانوں کی جیب میں فون ہے، حکمران اقتدار کا کمبل چھوڑ رہے ہیں، اب کمبل انہیں نہیں چھوڑ رہا۔ حکمران زمینی حقائق سمجھنے سے عاری ہیں۔

عوام کو مائنس کرنے والے خود مائنس ہونے والے ہیں، یوم آزادی کو یوم بربادی نہ بنایا جائے۔ 45 دن بہت اہم ہیں، غربت کے ہاتھوں لوگ خودکشیاں کر رہے ہیں ۔ خیبر پختون خوا کے بعد بھتہ خوروں کی کالیں اسلام آباد، راولپنڈی پہنچ گئی ہیں۔

انہوں نے کہا 12 اگست 3 بجے لال حویلی میں پریس کانفرنس اور13 اگست کی رات جلسہ کروں گا۔

پاکستان

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی

نیوزی لینڈ میں سہہ ملکی سیریز کا پہلا میچ کل کھیلا جائے گا۔ قومی کرکٹ ٹیم نے میچ سے قبل ان ڈور ٹریننگ کی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی

 

نیوزی لینڈ میں موجود قومی کرکٹ ٹیم نے میدان میں اترنے کی تیاری کر لی۔ کھلاڑیوں نے کرائسٹ چرچ میں بارش کے باعث ان ڈور ٹریننگ کی۔قومی کرکٹرز نے بیٹنگ اور باولنگ کی مشقیں کیں۔

پاکستان، نیوزی لینڈ اور بنگلہ دیش کے درمیان ٹرائی اینگولر سیریز  کل سے شروع ہو رہی ہے۔ پہلے میچ میں پاکستان اور بنگلہ دیش 7 اکتوبر کو مدمقابل ہوں گے۔ میچ پاکستانی وقت کے مطابق صبح 7 بجے شروع ہو گا۔

مجموعی طور پر پاکستان کا نیوزی لینڈ کیخلاف ریکارڈ شاندار ہے قومی ٹیم نے پچیس میں سے پندرہ میچز اپنے نام کر رکھے ہیں جبکہ دس میں ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔

بلیک کیپس کے دیس میں قومی ٹیم کو اکثر و بیشتر مشکلات کا سامنا بھی رہا ہے، یہاں قومی ٹیم پانچ میچز میں کامیاب قرار پائی لیکن اس کے برعکس نیوزی لینڈرز نے سات میچ جیت رکھے ہے۔

اسٹیٹس کے مطابق قومی ٹیم نے نیوزی لینڈ کیخلاف آخری دو میچ بھی جیت رکھے ہی، جبکہ دونوں ٹیموں کے درمیان کرائسٹ چرچ کے میدان کھیلا گیا واحد ٹی ٹوئنٹی میچ بھی گرین شرٹس کے نام رہا۔

بنگلہ دیش کیخلاف بھی قومی ٹیم کو عددی برتری حاصل ہے۔ پاکستان نے پندرہ میں سے تیرہ میچز میں کامیابی سمیٹ رکھی ہے۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ڈالر کی قیمت میں مسلسل کمی کا سلسلہ جاری

انٹربینک میں ڈالر مسلسل 10 ویں روزسستا ہوا ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ڈالر کی قیمت میں مسلسل کمی کا سلسلہ جاری

جمعرات کوانٹربینک میں ڈالر1روپے94 پیسے سستا ہو کر222 روپے پرآگیا۔ دن کے اختتام پر انٹر بینک میں ڈالر 2 روپے سستا ہوکر 221 روپے 94 پیسے پر بند ہوا۔10 روز میں انٹر بینک میں ڈالر کی قیمت 17 روپے 77 پیسے نیچے آگئی ہے۔

اوپن کرنسی مارکیٹ میں ڈالر 3 روپے سستا ہوکر 224 روپے کا ہوگیا۔

بدھ کو کاروباری اوقات کار کے اختتام پر ڈالر کی قدر 225 روپے 64 پیسے سے گھٹ پر 223 روپے 94 پیسے ہوگئی۔

حکومتی اقدامات کے باعث گزشتہ ہفتے سے ڈالر کی قدر میں کمی کا سلسلہ جاری ہے۔ رواں ہفتے کے دوران ڈالر کی قدر میں ساڑھے 5 روپے کم ہوئی ہے۔

چند روز قبل وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے کہا تھا کہ ڈالر کی قدر کو 200 روپے سے نیچے لایا جائے گا کیوں کہ اس وقت مارکیٹ میں ڈالر کی قدر حقیقی نہیں۔

اس کےعلاوہ گزشتہ روز قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی میں 8 ایسے بینکوں کی فہرست بھی پیش کی گئی تھی جو ڈالر کی قدر میں پیر پھیر کرکے اربوں روپے کمانے میں مبینہ طور پر ملوث ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بختاور بھٹو کے ہاں دوسرے بیٹے کی پیدائش

کراچی : سابق صدر آصف زرداری کی صاحبزادی اور وزیرخارجہ بلاول بھٹو کی ہمشیرہ  بختاور بھٹو کے ہاں دوسرے بچے  کی پیدائش ہوئی ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بختاور بھٹو کے ہاں دوسرے بیٹے کی پیدائش

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم بینظیر بھٹو اور سابق صدر آصف علی زرداری کی بڑی صاحبزادی بختاور بھٹو زرداری کے ہاں دوسرے بچے کی پیدائش ہوئی ہے۔

بختاور بھٹونے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر  پر دوسرے بیٹے کی پیدائش کی  خوشخبری  دی اور اللہ کا شکر ادا کیا۔

 بختاور نےپیغام میں  تاریخ گزشتہ روز 5 اکتوبر 2022  شئیر کی ہے ۔ 

 

خیال  رہے کہ   بلاول بھٹو زرداری کی بہن بختاور بھٹو زرداری کے ہاں گزشتہ برس 10 اکتوبر کو  پہلے بیٹے کی پیدائش  ہوئی تھی جس کا نام  میر حاکم چوہدری ہے۔

واضح رہے کہ آصف علی زرداری کی صاحبزادی 31 جنوری 2021 کو پاکستانی نژاد دبئی کے صنعت کار محمود چوہدری کے ساتھ رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئی تھیں، ان کی شادی کی تقریبات ایک ہفتے تک جاری رہی تھیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll