جی این این سوشل

پاکستان

سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد سیاسی پارٹیاں فرار نہیں ہو سکتیں، حافظ نعیم الرحمان

اسلام آباد: امیر جماعت اسلامی کراچی حافظ نعیم الرحمان نے کہا ہے کہ بلدیاتی انتخابات پر سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد سیاسی پارٹیاں فرار نہیں ہو سکتیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد سیاسی پارٹیاں فرار نہیں ہو سکتیں، حافظ نعیم الرحمان
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 

امیر جماعت اسلامی کراچی حافظ نعیم الرحمان نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ کراچی پاکستان میں ریڑھ کی ہڈی کی حیثیت رکھتا ہے لیکن اب یہ شہر کھنڈر بن گیا ہے۔ ہم چاہتے ہیں کراچی میں بلدیاتی انتخابات ہوں لیکن پیپلز پارٹی ایسا نہیں چاہتی۔

انہوں نے کہا کہ ہم چاہتے ہیں کہ کراچی کا میئر منتخب ہو لیکن 2 ڈھائی سال سے انتخابات میں تاخیر کی جا رہی ہے لیکن آج کے فیصلے کے بعد سیاسی پارٹیاں فرار نہیں ہو سکتیں۔

حافظ نعیم الرحمان نے کہا کہ اس وقت ایم کیو ایم پیپلز پارٹی اور ن لیگ کے ساتھ ہیں لیکن پھر بھی انتخابات ضروری ہیں۔ آج کے فیصلے کے لیے چیف جسٹس کا شکریہ ادا کرتا ہوں جبکہ کراچی اور حیدرآباد کے شہریوں کو مبارکباد دیتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ کراچی کے لوگ جماعت اسلامی کا ساتھ دیں گے جس کا میئر کراچی کو ایک خوبصورت شہر بنائے گا۔

واضح رہے کہ آج صبح سپریم کورٹ نے حکم دیا کہ سندھ میں دوسرے مرحلے کے بلدیاتی انتخابات 28 اگست کو ہی ہوں گے۔ ایم کیو ایم پہلے مناسب فورم سے رجوع کرے اور حقائق کا تعین ہونے پر ہی قانونی نکات عدالتوں میں اٹھائے جا سکتے ہیں۔

پاکستان

آرمی چیف کیخلاف سوشل میڈیا پر گمراہ کن اعدادوشمار شیئر کیے گئے ہیں، آئی ایس پی آر

راولپنڈی: آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ان کی فیملی کے اثاثوں سے متعلق سوشل میڈیا پر گمراہ کن اعدادوشمار شیئر کیے گئے ہیں۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آرمی چیف کیخلاف سوشل میڈیا پر گمراہ کن اعدادوشمار شیئر کیے گئے ہیں، آئی ایس پی آر

 

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کے خلاف مذموم مہم پر جاری کردہ بیان میں کہا ہے کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ اور ان کی فیملی کے اثاثوں سے متعلق سوشل میڈیا پر گمراہ کن اعدادوشمار شیئر کیے گئے ہیں۔ یہ گمراہ کن اعداد و شمار مفروضوں کی بنیاد پر بڑھا چڑھا کر پیش کیے گئے ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ایک خاص گروپ نے نہایت چالاکی و بد دیانتی کے ساتھ جنرل باجوہ کی بہو کے والد (سمدھی) اور فیملی کے اثاثوں کو آرمی چیف اور خاندان سے منسوب کیا ہے اور یہ سراسر غلط تاثر دیا جا رہا ہے کہ یہ اثاثے آرمی چیف جنرل باجوہ کے 6 سالہ دور میں ان کے سمدھی کی فیملی نے بنائے۔

یہ قطعی طور پر حقائق کے منافی اور کھلا جھوٹ اور بدنیتی پر مبنی ہے۔ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، ان کی اہلیہ اور خاندان کا ہر اثاثہ ایف بی آر میں باقاعدہ ڈکلیئرڈ ہے اور آرمی چیف اور ان کا خاندان باقاعدگی سے ٹیکس ریٹرن فائل کرتے ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ہر شہری کی طرح آرمی چیف اور ان کی فیملی ٹیکس حکام کے سامنے اپنے اثاثہ جات سے متعلق جواب دہ ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

سعودی عرب میں المناک ٹریفک حادثہ، 9 افراد جاں بحق

حادثہ وادی الدواسر شاہراہ پر دو گاڑیوں کے درمیان آمنے سامنے سے ٹکرائو کے باعث پیش آیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سعودی عرب میں المناک ٹریفک حادثہ، 9 افراد جاں بحق

سعودی عرب میں گذشتہ روز ٹریفک کے المناک حادثے میں 9 افراد افراد جان کی بازی ہار گئے، جبکہ دو زخمی کے زخمی ہونے کی اطلاعات ہیں۔

اطلاعات کے مطابق حادثہ الرین، وادی الدواسر شاہراہ پر پیش آیا۔ مسافروں کو لے جانے والی دو گاڑیاں آمنے سامنے سے ٹکرا گئیں۔ حادثے کی اطلاع ملتے ہی ریاض ریجن کے شہری دفاع اور ہلال الاحمر کے اہلکار جائے حادثہ پرپہنچ گئے۔ 

سعودی ہلال الاحمر کا کہنا ہے کہ حادثہ جمعے کی صبح پیش آیا۔ ہلال احمر کے کمانڈ اینڈ کنٹرول روم کو جمعے کی صبح اس کی اطلاع ملی تھی۔

حادثہ اس قدر شدید تھا کہ گاڑیوں میں سوار 9 افراد موقع پر دم توڑ گئے جبکہ دو زخمی ہیں۔زخمیوں کو وادی الدواسر اورنیہ جنرل ہسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔

مرنے والوں کی نعشوں کو ہسپتال کے سرد خانے میں رکھوا دیا گیا۔ ہلاک و زخمی ہونے والوں کی شناخت کے حوالے سے کچھ نہیں بتایا گیا

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کوسٹاریکا نے جاپان کو 0-1 سے شکست دے دی

فیفا ورلڈکپ 2022 میں کوسٹاریکا نے جاپان کو ایک صفر سے شکست دے دی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کوسٹاریکا نے جاپان کو 0-1 سے شکست دے دی

قطر میں جاری فٹبال ورلڈکپ کے گروپ ای کے میچ میں جاپان اور کوسٹاریکا کا مقابلہ ہوا۔

فاتح ٹیم کی جانب سے میچ کا واحد گول کیشر فُلر نے 81ویں منٹ میں کیا۔

واضح رہے کہ کوسٹاریکا کو اسپین سے 0-7 کی شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ گروپ میں اپنے پہلے میچ میں جاپان نے جرمنی کو زیر کیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll