جی این این سوشل

پاکستان

پاکستان کی قسمت میں پھر کرپشن لکھ دی گئی، شہباز گل

رہنما تحریک انصاف شہباز گل کا کہنا ہے کہ وزیراعظم کے جہاز میں فرار ہونے والے وزیر خزانہ اسحاق ڈار ، وزیراعظم کے جہاز میں ہی واپس آ کر وزارت خزانہ پر بیٹھ رہے ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان کی قسمت میں پھر کرپشن لکھ دی گئی، شہباز گل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 

شہباز گل نے ٹوئٹ میں لکھا کہ اس کا مطلب ڈرامے میں صرف وقفہ آیا تھا اور کرپشن سے مطلقہ جی آئی ٹی اور عدالتی کاروائیاں اس سارے ڈرامے میں صرف اشتہارات تھے۔

پاکستان کی قسمت میں پھرکرپشن لکھ دی گئی۔

پاکستان

صوبائی حکومت پر دہشتگردی کی ذمہ داری ڈالنا وفاق کی ناکامی کا ثبوت ہے، بیرسٹر سیف

خواجہ آصف ہروقت زہریلے لہجے میں اپنا بغض نکالتے رہتے ہیں، مشیر اطلاعات کے پی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

صوبائی حکومت پر دہشتگردی کی ذمہ داری ڈالنا وفاق کی ناکامی کا ثبوت ہے، بیرسٹر سیف

پی ٹی آئی رہنما اور مشیر اطلاعات خیبر پختونخوا بیرسٹر سیف نے  نے خواجہ آصف کو ملکی سیاست کی پھپھے کٹنی قرار دیتے ہوئے کہا کہ خواجہ آصف ہروقت زہریلے لہجے میں اپنا بغض نکالتے رہتے ہیں اگر یہ جنگ صوبوں نے ہی لڑنی ہے تو آپ کیا تبرک بانٹنے کیلئے وزیر دفاع بنے بیٹھے ہیں ۔

بیرسٹر سیف کا کہنا ہے کہ صوبائی حکومت پر دہشتگردی کی ذمہ داری ڈالی جارہی ہے۔ ایسا کرنا وفاقی حکومت کی نااہلی ہے۔ خواجہ آصف ملکی سیکورٹی جیسے اہم معاملات پر بھی سیاسی بیان بازی سے باز نہیں آتے ہیں۔ حکومت پی ٹی آئی کے خلاف بیان بازی کے بجائے ملکی دفاع پر توجہ دے۔

انہوں نے کہا کہ خواجہ آصف سیکیورٹی جیسے اہم معاملات پر بھی بیان بازی سے باز نہیں آتے، اپنے فرائض میں ناکامی دوسروں کے سر ڈالنا وفاقی حکومت کی نااہلی کا ثبوت ہے، دہشت گردی کی حالیہ لہر کی وجہ سے خیبر پختونخوا کے عوام کا خون بہہ رہا ہے۔ خیبر پختونخواہ لہو لہان ہے لیکن یہ شخص پشتونوں کے زخموں پر نمک چھڑک رہا ہے۔

بیرسٹر سیف نے کہا کہ سب کو پتہ ہے کہ دہشت گردی کراس بارڈر مسئلہ ہے، ملکی سرحدوں کی حفاظت وزارت دفاع کی ذمہ داری ہے، جھوٹ اور الزامات کی سیاست خواجہ آصف کا پرانا وطیرہ ہے، خواجہ آصف کے بے ہودہ بیانات شہدا کے لواحقین کی دل ازاری کا موجب بن رہے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر

کراچی شہر میں شدید گرمی کے باعث عاشورہ کے جلوس میں سیکڑوں افراد گرمی سے متاثر ہوگئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر ہوگئی جس کے باعث انہیں اسپتال منتقل کردیا گیا۔

کراچی شہر میں شدید گرمی کے باعث عاشورہ کے جلوس میں سیکڑوں افراد گرمی سے متاثر ہوگئے۔

ایگزیکٹو ڈائریکٹر جناح اسپتال ڈاکٹرشاہد رسول نے بتایا کہ جناح اسپتال کےکیمپ میں دوپہر ایک بجے تک گرمی سے متاثر افراد کے 200 کیسز رپورٹ ہوئے۔

ایگزیکٹو ڈائریکٹر کے مطابق شدید گرمی سے 200 عزاداروں کی حالت خراب ہوئی جنہیں ابتدائی طبی امداد فراہم کردی گئی ہے۔

ڈاکٹرشاہدرسول نے شہریوں سے درخواست کی کہ شہری شدید گرمی میں ٹھنڈے مشروبات کا استعمال کریں اور باہر نکلتے ہوئے گیلا تولیہ سر پر رکھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

فاضل اڈا کے قریب پٹرول سے بھرا آئل ٹینکر الٹ گیا، ڈرائیور زخمی

اطلاع ملنے پر مقامی پولیس بھی موقع پر پہنچ گئی اور شہریوں کو بڑے حادثے سے بچانے کے لیے علاقے کو مکمل طور پر سیل کر دیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

فاضل اڈا کے قریب پٹرول سے بھرا آئل ٹینکر الٹ گیا، ڈرائیور زخمی

ایم ایم روڈ فاضل اڈا کے قریب ایک پٹرول سے بھرا آئل ٹینکر الٹ گیا۔ 

تفصیلات کے مطابق آئل ٹینکر میں 40 ہزار لیٹر پٹرول موجود تھا اور یہ محمود کوٹ سے اسلام آباد جا رہا تھا۔

اطلاع ملنے پر مقامی پولیس بھی موقع پر پہنچ گئی اور شہریوں کو بڑے حادثے سے بچانے کے لیے علاقے کو مکمل طور پر سیل کر دیا گیا۔ گاڑیوں کے لیے متبادل راستہ اختیار کیا گیا۔

ریسکیو ذرائع کا کہنا ہے کہ آئل ٹینکر کے زخمی ہونے والے ڈرائیور کو فوری طور پر طبی امداد کے لیے مقامی ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔

ریسکیو ذرائع کے مطابق ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ حادثہ ڈرائیور کی نیند کی وجہ سے پیش آیا۔ تاہم پولیس مزید تحقیقات کر رہی ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ حادثے کی وجہ کیا تھی۔

اس حادثے کے نتیجے میں ایم ایم روڈ پر کئی گھنٹوں تک ٹریفک جام رہا۔ مقامی انتظامیہ نے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ وہ متبادل راستے استعمال کریں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll