جی این این سوشل

پاکستان

مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی، پرویز الٰہی

لاہور: سابق وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویزالہٰی نے کہا ہے کہ مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مریم نواز کی واپسی پر اسحاق ڈار نے 35 روپے پیٹرول مہنگا کر کے سلامی دی، پرویز الٰہی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

انہوں ںے یہ بات سابق وفاقی وزیر داخلہ بریگیڈئیر (ریٹائرڈ) اعجاز شاہ سے ملاقات کے دوران کہی، ملاقات میں ملک کی سیاسی و معاشی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ق لیگ کے مرکزی رہنما چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا کریڈٹ نواز شریف اور مریم نواز کو جاتا ہے، مہنگائی کا جن بے قابو ہے لیکن حکومت کو انتقامی کارروائیوں سے فرصت نہیں ہے۔

انہوں ںے سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ امن و امان کی صورتحال تباہ کن ہے، جرائم میں تیزی سے اضافہ ہو چکا ہے، ملک میں اس وقت انتظامی گورننس نہ ہونے کے برابر ہے، ڈویلپمنٹ منصوبوں سے جو روزگار کے مواقع پیدا ہورہے تھے وہ بھی بند ہو گئے ہیں۔

چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ محسن نقوی کی حکومت میں بے روزگاری میں مزید اضافہ ہو رہا ہے، یہ حکومت ملک کو ڈیفالٹ کی طرف لے کر جارہی ہے۔

سابق وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویزالہٰی نے کہا کہ قوم کو مہنگائی کے عذاب میں پھنسا نے والوں کو عوام مسترد کر چکے ہیں، اس حکومت میں عوام کو مہنگائی کے نئے طوفان کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

پاکستان

پاکستا ن کو 2030 تک مختلف قسم کے مسائل سے نمٹنا ہو گا ، پاکستانی مندوب

پاکستانی سفیر نے کہا کہ اکثرترقی پذیرملکوں میںبنیادی ڈھانچے کی ترقی میں سرمایہ کاری کیلئے سرکاری وسائل دستیاب نہیں ہیں اور وہ نجی سرمایہ کاری کے لئے بھی عدم توجہی کا شکارہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستا ن کو 2030 تک  مختلف قسم کے مسائل  سے نمٹنا  ہو گا ، پاکستانی مندوب

اقوام متحدہ میں پاکستان نے ترقی پذیر ممالک میں پائیدار ترقی کے فروغ کے لئے بنیادی ڈھانچے کی ترقی پر زور دیا ہے۔یہ بات اقوام متحدہ میں پاکستان کے مستقل نمائندے منیر اکرم نے نیویارک میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس کے موقع پر اپنے اپنے بیان میں کہی۔

انہوں نے کہا کہ دوہزارتیس تک پائیدارترقیاتی اہداف کے حصول کے لئے توانائی، ٹرانسپورٹ، ہائوسنگ، مواصلات اورصنعتی و زرعی پیداوار اوربنیادی ڈھانچے کی ترقی کے شعبوں میںوسائل کی اشد ضرورت ہے۔

پاکستانی سفیر نے کہا کہ اکثرترقی پذیرملکوں میںبنیادی ڈھانچے کی ترقی میں سرمایہ کاری کیلئے سرکاری وسائل دستیاب نہیں ہیں اور وہ نجی سرمایہ کاری کے لئے بھی عدم توجہی کا شکارہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی ریلی پر پولیس کا دھاوا ، 5 پی ٹی آئی کارکنان گرفتار

پولیس اور پی ٹی آئی کارکنان آمنے سامنے آ گئے ہیں اور پولیس اور کارکنا ن کے درمیان ہاتھا پائی شروع ہو گئی ہے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی ریلی پر  پولیس کا دھاوا ،  5 پی ٹی آئی کارکنان گرفتار

کراچی : ناظم آباد مِیں پی ٹی آئی رہنما شیر افضل مروت کو پولیس کی جانب سے حسار میں لے لیا گیا ۔ 

تفصیلات کے مطابق پولیس کی جانب سے پانچ پی ٹی آئی کارکنان کو حراست میں لے لیا گیا ہے ۔ 

پولیس اور پی ٹی آئی کارکنان آمنے سامنے آ گئے ہیں اور پولیس اور کارکنا ن کے درمیان ہاتھا پائی شروع ہو گئی ہے ۔ 

پی ٹی آئی کارکنان کے مطابق پولیس کی جانب سے شیر افضل مروت کی ریلی پر دھاوا بولا گیا ہے اور کارکنان کو بلاوجہ گرفتار کیا جا رہا ہے ۔ 

 

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

وفاقی وزیر داخلہ  محسن نقوی کی ڈیرہ اسماعیل خان میں کسٹم اہلکاروں پر فائرنگ کی شدید مذمت

وزیر داخلہ محسن نقوی نے ایک بیان میں سمگلنگ کی روک تھام کے دوران اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے اہلکاروں کو زبردست خراج عقیدت پیش کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی وزیر داخلہ  محسن نقوی  کی  ڈیرہ اسماعیل خان میں  کسٹم اہلکاروں  پر فائرنگ کی شدید مذمت

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ  محسن نقوی نے ڈیرہ اسماعیل خان میں یارک پولیس اسٹیشن کے قریب کسٹم اہلکاروں پر فائرنگ کے واقعے کی شدید مذمت کی ہے۔

وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی نے فائرنگ سے 3 کسٹم اہلکاروں کی شہادت پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔ محسن نقوی نے شہداء کے لواحقین سے دلی تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ وفاقی وزیر داخلہ نے شہداء اور ان کے اہل خانہ سے اظہار تعزیت کیا ہے۔ انہوں نے صبر کی دعا کی۔ انہوں نے کہا کہ وہ زخمیوں کی جلد صحت یابی کے لیے دعا گو ہیں۔ وہ شہید کسٹم انسپکٹر حسنین ترندی، کانسٹیبل زیاد خان اور ملازم محمد عامر کے اہل خانہ کے غم میں برابر کے شریک ہیں۔


وزیر داخلہ محسن نقوی نے ایک بیان میں سمگلنگ کی روک تھام کے دوران اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے اہلکاروں کو زبردست خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ شہداء کی عظیم قربانیاں رائیگاں نہیں جائیں گی۔ سمگلنگ میں ملوث افراد کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll