جی این این سوشل

پاکستان

ایوانِ صدر میں ہونے والی یومِ پاکستان کی پریڈ ملتوی

آرمی پریڈ خراب موسم کے باعث ملتوی کی گئی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ایوانِ صدر میں ہونے والی یومِ پاکستان کی پریڈ ملتوی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

خراب موسم کے باعث ایوانِ صدر میں ہونے والی یومِ پاکستان کی پریڈ ملتوی کر دی گئی۔اس حوالے سے ایوانِ صدر کی جانب سے جاری ہونے والے بیان کے مطابق یومِ پاکستان کی ملتوی ہونے والی پریڈ اب 25 مارچ کو ہوگی۔

اس مرتبہ پاک فوج کی پریڈ شکر پڑیاں کے بجائے ایوانِ صدر میں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، روایتی پریڈ محدود پیمانے پر کروانے کا فیصلہ کفایت شعاری پالیسی کے تحت کیا گیا تھا۔

 

تفریح

سنی دیول کا فلم بارڈر 2 کے سیکوئیل کا اعلان 

اداکار سنی دیول نے اپنے چاہنے والوں کو انڈیا کی ایک جنگی کہانی پر مبنی سپر ہٹ فلم بارڈر کے پارٹ 2 کے بننے کا پیغام دیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سنی دیول کا فلم بارڈر 2 کے سیکوئیل کا اعلان 

معروف بھارتی اداکار سنی دیول کے انسٹا گرام اکاؤنٹ سے ایک ویڈیو جاری ہوئی جس میں سنی دیول نے ایک سپاہی کی آواز میں اپنی ایک پرانی, مگر مشہور زمانہ فلم کے سیکوئیل کے بننے کا عندیہ دیا۔

اداکار سنی دیول نے اپنے چاہنے والوں کو انڈیا کی ایک جنگی کہانی پر مبنی سپر ہٹ فلم بارڈر کے پارٹ 2 کے بننے کا پیغام دیا۔  حالیہ جاری ویڈیو بظاہر ایک ٹیزر ہے جس میں کہا گیا کہ 27 برس کے بعد ایک فوجی اپنے کیے گئے وعدے کے تحت واپس آرہا ہے۔

ذرائع کے مطابق فلم کی شوٹنگ کا باقاعدہ آغاز رواں سال اکتوبر میں ہوگا۔  اس فلم کے پروڈیوسرز میں جے پی دتاکے ساتھ ندھی دتا اور بھوشن کمار بھی شامل ہیں، جبکہ انوراگ سنگھ بطور ہدایت کار کام کریں گے۔

بالی ووڈ کی مشہور زمانہ فلم بارڈر 1997 میں جاری ہوئی۔ یہ فلم در اصل فوجیوں کی ایک کہانی تھی، جس میں 120 فوجی ساری رات اپنی پوسٹ کی حفاظت کے لیے اپنا تن من دھن ایک کر دیتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

سیکیو رٹی فورسز نے طالبان کے مراکز قائم کرنے کی کوشش ناکام بنادی

ابتدائی تفتیش کے مطابق نیٹ ورک کے تانے بانے اندرونی اور بیرونی دہشت گردوں سے ملتے ہیں۔ گرفتار کمانڈر مختلف علاقوں میں دہشت گردی کی کارروائیوں میں ملوث تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سیکیو رٹی  فورسز نے طالبان کے مراکز قائم کرنے کی کوشش ناکام بنادی

کوئٹہ: صوبہ بلوچستان میں قانون نافذ کرنے والے اداروں نے کامیاب انٹیلی جنس بیسڈ آپریشن (IBO) کر کے کئی خطرناک دہشت گردوں کو گرفتار کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق خفیہ ایجنسی اور قانون نافذ کرنے والے اداروں نے بلوچستان میں کالعدم تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) کے مراکز قائم کرنے کی کوشش ناکام بنا دی۔


واضح رہے کہ گرفتار ہونے والوں میں کالعدم ٹی ٹی پی کا انتہائی خطرناک اور مطلوب کمانڈر بھی شامل ہے۔

ابتدائی تفتیش کے مطابق نیٹ ورک کے تانے بانے اندرونی اور بیرونی دہشت گردوں سے ملتے ہیں۔ گرفتار کمانڈر مختلف علاقوں میں دہشت گردی کی کارروائیوں میں ملوث تھا۔ مزید تفتیش جاری ہے، ملک میں موجود مختلف دہشت گردوں کے گٹھ جوڑ کے بارے میں بھی اہم راز سامنے آنے کی توقع ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

غریب عوام پر کم سے کم ٹیکس عائد کیا گیا ہے ، وزیر اعظم

شہبازشریف نے کہاکہ ایف بی آر ملکی معیشت کا اہم ترین ستون ہے اور حکومت انسانی وسائل کی ترقی اور ڈیجیٹلائزیشن کیلئے تمام وسائل مہیا کرے گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

غریب عوام پر کم سے کم ٹیکس عائد کیا  گیا ہے ، وزیر اعظم


وزیراعظم محمد شہبازشریف نے کہا ہے کہ حکومت نے بجٹ میں غریب اورمتوسط طبقے پرکم سے کم ٹیکس عائد کیا ہے ۔

انہوں نے ٹیکس اصلاحات،ڈیجٹیلائزیشن اور محصولات میں اضافے کے حوالے سے متعلق اسلام آباد میں ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہاکہ اشرافیہ کو ٹیکس دینا ہوگا ، وزیراعظم نے کہا ہماری اولین ترجیح ٹیکس کی شرح کو کم کرنا اور ٹیکس دہندگان کی تعداد میں اضافہ کرنا ہے ، انہوں نے کہاکہ ہم ٹیکس چوروں اور ٹیکس ناہندگان اور ان کی معاونت کرنے والے عناصر کا ہر صورت سد ِباب کریں گے۔

وزیراعظم نے کہاکہ ٹیکس دینے کے اہل افراد کو جلد سے جلد ٹیکس نیٹ میں لانے کیلئے اقدامات کئے جارہے ہیں، انہوں نے کہاکہ پاکستان میں موجودہ پالیسیوں کے مکمل نفاذ سے ملکی آمدنی میں اربوں روپے کا اضافہ ممکن ہے ۔

وزیراعظم نے کہاکہ ملکی معیشت کی Valueچین کی ڈیجیٹلائزیشن اور آٹو میشن سے ملکی معیشت کی کو دستاویزی شکل دی جاسکے گی۔

شہبازشریف نے کہاکہ ایف بی آر ملکی معیشت کا اہم ترین ستون ہے اور حکومت انسانی وسائل کی ترقی اور ڈیجیٹلائزیشن کیلئے تمام وسائل مہیا کرے گی ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll