جی این این سوشل

پاکستان

ملک بھرمیں انتخابات بیک وقت ہونے چاہئیں:سعد

مسلم لیگ (ن) نے ہمیشہ نوجوانوں کی فلاح وبہبود کے لئے اقدامات کئے ہیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ملک بھرمیں انتخابات بیک وقت ہونے چاہئیں:سعد
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

گجرات: ریلوے اور ہوابازی کے وزیرخواجہ سعدرفیق نے کہا ہے کہ ملک بھرمیں آزادانہ، منصفانہ اور شفاف انتخابات بیک وقت ہونے چاہئیں۔

گجرات میں ورکرزکنونشن سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ پاکستان مسلم لیگ (ن) نے ہمیشہ نوجوانوں کی فلاح وبہبود کے لئے اقدامات کئے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ سابق وزیراعظم نوازشریف نے جدیدپاکستان کی بنیادرکھی اورملک میں میرٹ کاکلچرمتعارف کرایا۔انہوں نے اس امرپرافسوس کااظہارکیاکہ پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ نے پارلیمنٹ اور جمہوریت کوکمزورکیا۔
 

پاکستان

اسمبلی میں ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا، شیر افضل مروت

آج ہم نے پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسمبلی میں ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا، شیر افضل مروت

تحریک انصاف کے رہنما شیر افضل مروت نے کہا ہے کہ پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف ہم نے آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا۔ابھی یہ شروعات ہے، ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا۔

پارلیمنٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ حلف برداری سے پہلے ہم نے قانون کی حکمارنی کی بدترین پامالیاں، بانی چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور سیاسی اسیران کی ناجائز نظر بندی اور سب سے بڑھ کر پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف ہم نے آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا۔ابھی یہ شروعات ہے، ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ پچھلے دو سالوں میں انہوں نے قوم کے ساتھ جو ظلم و جبر کیا ہے، انتخابات میں دھاندلی کی، ہمارے لوگوں کو اغواء کیا، ہمارے کاغذات چھینے، ہمارا انتخابی نشان چھینا،ان دو سالوں کا انتقام ہر اسمبلی میں لیا جائے گا، ہر ظلم کا بدلہ لیں گے، اب وہ وقت نہیں کہ لوگ اٹھائیں تو چپ ہو جائیں، جو ادارہ ہمارے خلاف کارروائی کرے گا ہم نام لے کر بات کریں گے۔

شیر افضل مروت نےکہا کہ اب زبردستی وافاداریاں تبدیل کروانا، مینڈیٹ چوری کروانا بند کیا جائے, آپ تو ہمارے ہاتھ پاوں باندھ کر پولنگ بوتھ لے گئے 9مئ میں دہشت گرد بھی کہا لیکن عوام نے ہمیں دوتہائی سے زیاد ووٹ دیا،مینڈیٹ کا احترام نہ کر کے پاکستان کی سالمیت کے ساتھ کھلواڑ کیا گیا خان صاحب نے بڑا واضع کہا ہے کہ ہماری اصل جنگ آج سے شروع ہوئی ہے

انہوں نے کہا کہ ہم اس دن کا انتظار کر رہے تھے کہ ہم ایوان میں جائیں، آپ نے ہمیں 9 مئی کا دہشتگرد کہا، عوام نے دو تہائی سے جتوایا، اس وقت سارا نظام عدل داؤ پر لگایا ہوا ہے۔ہماری اصل جنگ آج سے شروع ہے، ہم بے گناہ اسیروں اور نا انصافیوں پر چپ نہیں رہیں گے، اب ہم تمام اسمبلیوں میں ان لوگوں کے خلاف احتجاج کریں گے۔ لوگوں کو بغیر وارنٹ کے گرفتار کرنا بند کرنا ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

نیپراکا نئے میٹر کنکشن کی سکیورٹی فیس میں اضافے کا فیصلہ

تقسیم کار کمپنیوں نے نئے میٹر کنکشن کی سیکیورٹی فیس گھریلو صارفین کیلئے1220 روپے سے بڑھا کر 18 ہزار روپے کرنےکی درخواست کی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیپراکا نئے میٹر کنکشن کی سکیورٹی فیس میں اضافے کا فیصلہ

نیشنل الیکڑیک پاور ریگولیٹری اتھارٹی (نیپرا) نے نئے میٹر کنکشن کی سکیورٹی فیس میں اضافے کا فیصلہ کرلیا۔

بجلی کی تقسیم کار کمپنیوں نے نیپرا میں درخواست دائر کی ہے جس میں  نئے میٹر کنکشن کی سیکیورٹی فیس گھریلو صارفین کیلئے1220 روپے سے بڑھا کر 18 ہزار روپے کرنےکی درخواست کی ہے۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ  10 کلو واٹ سے کم لوڈ والے صارفین کو 20 ہزار روپے فی کلوٹ واٹ ادائیگی کرنا ہو گی ، ،سنگل فیز میٹر پر کنکشن کیلئے صارفین کو 24 ہزار روپے تک ادا ئیگی کرنا پڑے گی۔

اسی طرح  دیہی علاقوں میں سیکیورٹی فیس 610 روپے سے بڑھا کر 7800 فروپے فی کلو واٹ کرنے، 10 مرلہ سے زائد اراضی کے حامل صارفین کو پراپرٹی ریٹ کا ایک فیصد ادا کرنا پڑے گا۔وزارت پاور ڈویژن نے تین ماہ کے بلوں کے مطابق سیکیورٹی بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔

نیپرا میں سماعت کے بعد سیکیورٹی فیس بڑھا کر ڈیمانڈ نوٹسز کا اجراء کیا جائے گا، کمرشل اور صنعتی صارفین کیلئے بھی سیکیورٹی فیس میں اضافہ کیا جائے گا، کمرشل ، چھوٹی صنعت کی فیس 2010 روپے سے بڑھا کر 57 ہزار روپے فی کلوواٹ کرنے کی درخواست  کی گئی ہے جبکہ صنعتی سٹریٹ لائٹس ہاوسنگ سوسائٹیز کیلئے بھی سیکیورٹی بڑھانے کا فیصلہ  بھی ہواہے۔

اس سے قبل جولائی 2023 میں بھی کنکشن فیس بڑھائی جا چکی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد نے بطور ایم ایس لیڈی ایچی سن ہسپتال کا اضافی چارج سنبھال لیا

مریضوں کو بہترین طبی سہولیات کی فراہمی یقینی بنائیں گے، ایم ایس لیڈی ایچی سن ہسپتال

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد نے بطور  ایم ایس لیڈی ایچی سن ہسپتال کا اضافی چارج سنبھال لیا

لاہور: ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد ایسوسی ایٹ پروفیسر آپتھامالوجی یونٹ II کنگ ایڈورڈ میڈیکل یونیورسٹی نے ایم ایس لیڈی ایچی سن ہسپتال کا اضافی چارج سنبھال لیا۔ چارج سنبھالنے کے بعد ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد نے ہسپتال کا دورہ کرکے انتظامات کا جائزہ لیا اور عملے کو ضروری ہدایات بھی دیں۔

اس موقع پر سٹاف نے انہیں خوش آمدید کہتے ہوئے گلدستے پیش کئے۔

واضح رہے ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد کا شمار انتہائی محنتی اور ایماندار آفیسرز میں ہوتا ہے۔

ڈاکٹر چوہدری ناصر احمد کا کہنا تھا کہ مریضوں اور انکے لواحقین کو صحت کی بہترین سہولیات کی فراہمی میں کوئی کسر نہیں چھوڑی جائیگی۔

انہوں نے کہا کہ میرے لئے ہر مریض وی آئی پی ہے، میں پروٹوکول کا سخت مخالف ہوں، میرے دروازے چوبیس سب کیلئے کھلے ہیں، دن رات محنت کریں گے اور تمام عملہ مریضوں اور انکے لواحقین سے بھرپور تعاون کرے۔ علاج معالجے میں کوئی کوتاہی برداشت نہیں کی جائے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll