جی این این سوشل

پاکستان

ہم فوج کے ساتھ ہیں، ہمارا ان لوگوں سے کوئی لینا دینا نہیں جوفوج کے خلاف ہیں:پرویز الٰہی

سابق وزیراعلیٰ پنجاب پرویز الٰہی نے کہا ہے کہ مقدمات درج کرانے والوں کوپیغام دینا چاہتا ہوں ہم فوج کے ساتھ ہیں، ہمارا ان لوگوں سے کوئی لینا دینا نہیں جوفوج کے خلاف ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ہم فوج کے ساتھ ہیں، ہمارا ان لوگوں سے کوئی لینا دینا نہیں جوفوج کے خلاف ہیں:پرویز الٰہی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پرویز الٰہی کا کہنا تھاکہ یہی وقت ہے جب کوئی کسی کا ساتھ دیتا ہے، میری لیگل ٹیم بہت مضبوط ہے اور سیسہ پلائی دیوار کی طرح کھڑا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ پی ڈی ایم ایک ناکام شعبہ ہے، کوئی ایک کام بتا دیں جو انہوں نے پورا کیا ہو، میرے گھر کا بچہ بچہ پی ٹی آئی کے ساتھ کھڑا ہے، آنے والے وقت میں پنجاب صرف پی ٹی آئی کا ہے، میری تمام ادویات بند کی ہوئی ہیں مجھےسونے نہیں دیتے، جتنی مرضی کیسزبنالیں کوئی فرق نہیں پڑتا۔

پرویز الٰہی کا کہنا تھاکہ سب کومعلوم ہے کہ مقدمات کے پیچھے کون ہے، مقدمات درج کرانے والوں کوپیغام دینا چاہتا ہوں ہم فوج کے ساتھ ہیں، ہمارا ان لوگوں سے کوئی لینا دینا نہیں جو فوج کے خلاف ہیں، ہمارے ساتھ بیٹھیں اوربتائیں کہ ملک کو آگے کیسے بڑھانا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ جہاں ہم غلط ہوئے ہم اپنی اصلاح کریں گے، فوج ہمارا ادارہ ہے ہم اس کے ساتھ ہیں۔

بعدازاں اینٹی کرپشن ٹیم پرویز الٰہی کو لے کرروانہ ہوگئی۔

کھیل

فاسٹ باؤلرمحمدعامراورآل راؤنڈرعمادوسیم کا انٹر نیشنل کرکٹ سے ریٹا ئر منٹ کا فیصلہ

ذرائع کےمطابق محمد عامر اور عماد وسیم کی ورلڈ کپ میں پرفارمنس توقعات کے مطابق نہیں رہی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

فاسٹ باؤلرمحمدعامراورآل راؤنڈرعمادوسیم کا انٹر نیشنل کرکٹ سے ریٹا ئر منٹ کا فیصلہ

پاکستان کرکٹ ٹیم کےفاسٹ باؤلرمحمدعامراورآل راؤنڈرعمادوسیم نےایک مرتبہ پھرانٹرنیشنل کرکٹ سےریٹائرمنٹ لینےکافیصلہ کرلیا۔
ذرائع کےمطابق دونوں کرکٹرز کی جانب سے جلد باقاعدہ اعلان متوقع ہے۔  عامر اور عماد وسیم نے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کھیلنے کے لیے ریٹائرمنٹ واپس لی تھی۔ محمد عامر اور عماد وسیم پہلے کی طرح لیگ کرکٹ کھیلیں گے۔

ذرائع کےمطابق محمد عامر اور عماد وسیم کی ورلڈ کپ میں پرفارمنس توقعات کے مطابق نہیں رہی تھی۔دونوں کرکٹرز آئرلینڈ کے خلاف میچ میں آخری مرتبہ ایکشن میں ہونگے۔
واضح رہےکہ قومی کرکٹ ٹیم انٹرنیشنل ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں ناقص کارکردگی کی وجہ سے میگاایونٹ سے آغازسےہی ٹورنامنٹ سےباہرہوگئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

حکومت پنجاب نے بارکونسل کے لیے ایک ارب  روپے مختص کیے، وزیر قانون

اعظم نذیر تارڑ نے کہا کہ   نہتے وکلاء پر لاہور میں تشدد کیا گیا، وکلاء دہشت گرد نہیں آئین اور قانون کے محافظ ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حکومت پنجاب نے بارکونسل کے لیے ایک ارب  روپے مختص کیے، وزیر قانون

وفاقی وزیر قانون  اعظم نذیر تارڑ کا کہنا ہے کہ  وکلاء دہشت گرد نہیں آئین اور قانون کے محافظ ہیں۔

پنجاب بار کونسل میں  تقریب سے خطاب کرتے ہوئے  وفاقی وزیر قانون اعظم نذیر تارڑ کا  کہنا تھا کہ  وکلاء کی فلاح کے لیے حکومت کام کررہی ہے،حکومت پنجاب نے بارکونسل کے لیے ایک ارب  روپے مختص کیے ہیں۔

اعظم نذیر تارڑ نے کہا کہ   نہتے وکلاء پر لاہور میں تشدد کیا گیا۔وکلاء دہشت گرد نہیں آئین اور قانون کے محافظ ہیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ اٹک میں وکلاء کے قتل پر وزیر اعلیٰ مریم نواز نے فوری نوٹس لیا۔ وزیر اعلیٰ کے حکم پر پولیس نے ملزم کو فوری حراست میں لیا۔

وفاقی وزیر قانون نے کہا کہ  ملک میں جمہوری عمل کو رکنے نہیں دیں گے۔ہم نے صعوبتیں برداشت کیں لیکن جمہوری عمل کو رکنے نہیں دیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

زینب جمیل قاتلانہ کیس:ملزم کی ضمانت منظور

ملزم محمد جمیل کو 20 جون تک عدالت نے گرفتارنہ کرنےکا حکم دے دیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

زینب جمیل قاتلانہ کیس:ملزم کی ضمانت منظور

پاکستان کی سابقہ اداکارہ و ماڈل زینب جمیل پر قاتلانہ حملے میں اہم پیشرفت ہوئی ہے۔ عدالت نے سابقہ اداکارہ زینب جمیل کے قاتلانہ حملے میں ملوث مرکزی ملزم کی ضمانت منظور کر لی۔

ذرائع کے مطابق مذہب اسلام کی خاطر شوبز انڈسٹری کو خیر باد کہنے والی پاکستانی اداکارہ و ماڈل زینب جمیل پر جان لیوا حملے میں ملوث ملزم انکے شوہر محمد جمیل کی ضمانت منظور کرتےہوئے گرفتاری سے روک دیا۔

لاہور کی سیشن عدالت نے زینب جمیل پر قاتلانہ حملے سے متعلق کیس کی سماعت کی۔ ایڈیشنل سیشن جج قمر عباس نے سماعت کرتے ہوئے ملزم شوہرمحمد جمیل کی عبوری ضمانت منظور کر لی ہے ۔

ملزم محمد جمیل کو 20 جون تک عدالت نے گرفتارنہ کرنےکا حکم دے دیا ہے، دوسری جانب ملزم کو شامل تفتیش ہونے کا حکم دے دیا ہے۔

علاوہ ازیں عدالت نے کیس کی آئندہ سماعت پر پولیس سے رپورٹ بھی طلب کرلی ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ لاہور کے علاقے ڈیفنس میں زینب جمیل پر قاتلانہ حملہ اس وقت ہوا جب وہ اپنے سیلون کے باہر اپنی گاڑی میں آ کر رکی ہی تھیں، اسی دوران 2 موٹر سائیکل سوار حملہ آور فائرنگ کر کے موقع سے فرار ہو گئے تھے۔

اداکارہ زینب جمیل کو اس حملے میں 6 گولیاں لگی تھیں، ہسپتال میں علاج کے دوران انہوں نے اپنے شوہر پر حملے کا الزام لگایا تھا۔لاہور کے تھانہ ڈیفنس میں پولیس نے انکے شوہر محمد جمیل کے خلاف مقدمہ درج کر کے تحقیقات شروع کر دیں تھیں۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll