جی این این سوشل

پاکستان

الیکشن میں پی ڈی ایم کی ضمانتیں ضبط ہوں گی،شیخ رشید

پی ٹی آئی چھوڑنے والے ممبران سے قاسم کے ابو کو کوئی فرق نہیں پڑے گا،سربراہ عوامی مسلم لیگ

پر شائع ہوا

کی طرف سے

الیکشن میں پی ڈی ایم کی ضمانتیں ضبط ہوں گی،شیخ رشید
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ اور سابق وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ پی ڈی ایم دھاندلی کےالیکشن بھی کرالے تب بھی اُن کی ضمانتیں ضبط ہوں گی اور زیاده ملبہ مسلم لیگ ن پرگرےگا۔

اپنے ٹویٹ میں شیخ رشید کا کہنا تھا کہ بزدار بزدلوں کا امام نکلا، قاسم کےابونے ہمیشہ اُس کےلیے بڑا سٹینڈ لیا لیکن وہ بس اسٹینڈ نکلا۔ ایمانداری سےجیتنےوالےکوعزت ملتی ہے۔توڑ پھوڑ میں قاسم کےابو کو چھوڑنے والے منحرف ممبران کےنئے سیاسی جوڑ توڑسےکوئی فرق نہیں پڑےگا۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ نے کہا کہ پی ڈی ایم دھاندلی کےالیکشن بھی کرالےتب بھی اُنکی ضمانتیں ضبط ہوں گی اور  زیاده ملبہ مسلم لیگ ن پےگرےگا۔ پیپلز پارٹی جس داؤ پربیٹھی ہےوہ بھی رسواہوگی ۔اگرکراچی کےمیئرکی سیٹ پرریگ مال استعمال ہو گا تو قومی الیکشن میں ریتی استعمال ہوگی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ آئی ٹی سیکٹرپر چند روزه بندش سےاربوں روپےکانقصان ہوا۔ دوستوں سےمالیاتی مددکی چھٹی اور آئی ایم ایف سےکٹی ہے۔یہ بجٹ خاک پیش کریں گے۔زرمبادلہ کےذخائر، ترسیلات، اجناس، بجلی گیس کےبل اور منفی گروتھ ہے۔

منفی سرمایہ کاری ملک کدھرجائےگا۔ بکرا خریدنےکی ضروت نہیں کیونکہ غریب قربانی کا بکرا بنےگا اور  چادراورچاردیواری کو بلڈوز کیا جا چکا ہے۔ بیٹا بیٹی اوروالدین کواغواکیا قانون کا احترام سیاسی استحکام لازم وملزوم ہے۔زمینی حقائق بدل چکےہیں، بہار آکر رہے گی۔

 

کھیل

19ویں ایشین گیمز کے اسکواش ایونٹ میں پاکستان نے سلور ایوارڈ اپنے نام کر لیا

پاکستان نے ہفتے کے روز چین کے شہر ہانگزو میں 19ویں ایشین گیمز کے اسکواش ایونٹ میں سلور ایوارڈ  جیت لیا۔

پر شائع ہوا

Web Desk

کی طرف سے

19ویں ایشین گیمز کے اسکواش ایونٹ میں پاکستان نے سلور ایوارڈ اپنے نام کر لیا

اسلام آباد: پاکستان نے ہفتے کے روز چین کے شہر ہانگزو میں 19ویں ایشین گیمز کے اسکواش ایونٹ میں سلور ایوارڈ  جیت لیا۔ پاکستان نے پورے ٹورنامنٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا لیکن فائنل میں جیت نہ سکا  اور سلور ایوارڈ اپنے نام کر لیا  کیونکہ فائنل ایونٹ میں بھارت نے پاکستان کو 2-1 سے شکست دی تھی ۔

اس سے قبل ہانگزو میں 19ویں ایشین گیمز کے ہاکی ایونٹ میں پاکستان نے ابتدائی پول-اے کے میچ میں ازبکستان کو اٹھارہ دو گول سے شکست دی تھی۔

پاکستان کی جانب سے احمد ارباز نے 5، رانا عبدالوحید ارشد اور افراز نے تین تین جبکہ محمد عمر بھٹہ اور عبدالرحمن نے دو دو گول سکور کیے۔پاکستان کے محمد عاصم خان نے کویت کے المیزین عبداللہ کو 11/9، 11/7 اور 11/9 سے سٹریٹ سیٹس میں شکست دی۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

بھارت سے صحافیوں اور شائقین کو ویزے نہ ملنے پر پی سی بی نے آئی سی سی کو خط لکھ دیا

یاد رہے کہ بھارت نے سیکیورٹی ایشوز کو بنیا د بنا کر پاکستانی اسکواڈ کو بھی ویزے دینے میں خاصی تاخیر کی تھی جس کے باعث پاکستانی ٹیم کو کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا تھ

پر شائع ہوا

Web Desk

کی طرف سے

بھارت  سے  صحافیوں اور شائقین کو ویزے نہ ملنے پر پی سی بی نے آئی سی سی کو خط لکھ دیا

اسلا م آباد : پاکستانی شائقین اور صحافیوں بھارت جا کر ورلڈ کپ 2023 کے میچز دیکھنے کے منتظر ہیں تاہم ابھی تک بھارت  کی جانب سے ویزے جاری نہیں کیے گئے۔

یاد رہے کہ بھارت نے سیکیورٹی ایشوز کو بنیا د بنا کر پاکستانی اسکواڈ کو بھی ویزے دینے میں خاصی تاخیر کی تھی جس کے باعث پاکستانی ٹیم کو کافی مشکلات کا سامنا کرنا پڑا تھا ۔

ذرائع کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے اس معاملے پر آئی سی سی کو خظ لکھ دیا ہے جس میں بھارت کی ویزا پالیسی پر ایکشن لینے کا مطالبہ کیا گیا ہے۔

خط میں کہا گیا ہےکہ  تین سال سے اسی ایشو کے حوالے سے بار  بار کہا گیا، پاکستان کے تحفظات پر کسی قسم کا دھیان نہیں دیا گیا، آج صورت حال یہ ہےکہ پاکستانی صحافیوں اور شائقین کو بھی ویزے جاری نہیں کیےجا رہے ۔

خط میں پی سی بی نے انڈیا اور پاکستان کے درمیان ہونے والے ویزوں کے معاملات کو جلد حل کروانے کا مطالبہ کیا ہے ۔
پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کر دیا

ڈیزل کی قیمت میں 11 روپے ہائی اسپیڈ ڈیزل کی نئی قیمت 318 روپے18 پیسے فی لیٹر مقرر کی گئی ہے۔

پر شائع ہوا

Web Desk

کی طرف سے

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کر دیا

اسلام آباد : پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کر دیا گیا ، اوگرا نے پیٹرولیم مصنوعات میں کمی کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا ۔

نوٹیفکیشن کے مطابق  پیٹرول کی فی لیٹر قیمت میں 8 روپے کمی کی گئی ہے، پیٹرول کی نئی قیمت 323 روپے38 پیسے فی لیٹر مقرر کی گئی ہے۔

ڈیزل کی قیمت میں 11 روپے فی لیٹر کمی کی گئی ہے، ہائی اسپیڈ ڈیزل کی نئی قیمت 318 روپے18 پیسے فی لیٹر مقرر کی گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll