جی این این سوشل

پاکستان

کوئٹہ میں سپریم کورٹ کے وکیل عبدالرزاق شر فائرنگ کے نتیجے میں قتل

کوئٹہ میں سپریم کورٹ کے وکیل عبدالرزاق شر کو فائرنگ کرکے قتل کر دیا گیا، مقتول سابق وزیراعظم و چیئرمین پی ٹی آئی کے خلاف ایک مقدمے میں درخواست گزار تھے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

کوئٹہ میں سپریم کورٹ کے وکیل عبدالرزاق شر فائرنگ کے نتیجے میں قتل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پولیس کے مطابق عبدالرزاق شر کو کوئٹہ کے علاقے ایئرپورٹ روڈ پر عاق چوک کے قریب گھر سے عدالت جاتے ہوئے نامعلوم افراد نے ان پر فائرنگ کر دی۔

سر اور سینے میں گولیاں لگنے سے ان کی موقع پر ہی موت واقع ہو گئی، پولیس کے مطابق فائرنگ کے بعد ملزمان موقع سے فرار ہو گئے، پولیس کو جائے وقوعہ سے نائن ایم ایم پستول کے خول ملے ہیں۔

عبدالرزاق شر نے پی ٹی آئی کے چیئرمین کے خلاف بطور وزیراعظم آئین توڑنے پر آرٹیکل چھ کے تحت سنگین غداری کا مقدمہ درج کرنے کے لیے بلوچستان ہائیکورٹ میں درخواست بھی دائر کر رکھی تھی۔

ایس پی شفقت جنجوعہ کا کہنا ہے کہ ورثا پوسٹ مارٹم کے بغیر ہی سول اسپتال سے لاش اپنے ہمراہ لے کر چلے گئے۔

وزیراعلی ٰبلوچستان عبدالقدوس بزنجو نے وکیل عبدالرزاق شر کے قتل کے واقعے کا نوٹس لیتے ہوئے آئی جی پولیس سے واقعے کی رپورٹ طلب کر لی ہے۔وزیراعلی کا کہنا ہے کہ واقعے کے تمام پہلوؤں کا جائزہ لیکر فوری رپورٹ پیش کی جائے۔

دوسری جانب بلوچستان بار کونسل نے کوئٹہ سمیت صوبہ بھر کی عدالتوں کا بائیکاٹ کردیا ہے، واضح رہے کہ عبدالرزاق کی درخواست پر چیئرمین پی ٹی آئی کے خلاف سنگین غداری کی درخواست پر سماعت 7 جون کو ہونا تھی، لواحقین کا کہنا ہے کہ عبدالرزاق کے قتل کا مقدمہ چیئر مین پی ٹی آئی کیخلاف کرائیں گے۔

پاکستان

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا 12ربیع الاول 1445ھ/2023 کے موقع پر قوم کے نام پیغام

میلادالنبیﷺ کے بابرکت موقع پر پاکستانی قوم اور پوری امت مسلمہ کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں

پر شائع ہوا

Baqar Gillani

کی طرف سے

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا 12ربیع الاول 1445ھ/2023 کے موقع پر قوم کے نام پیغام

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے نبی اکرم ﷺ کی زندگی وسیرت اور اس میں موجود تعلیمات پر غور کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ بحیثیت قوم ہم پر لازم ہے کہ ہم اپنی روزمرہ کی زندگی میں ان اقدار کو قائم کریں اور ایسے ماحول کو فروغ دیں جہاں ہر فرد کی عزت اور حقوق محفوظ ہوں۔ 12ربیع الاول، عید میلاد النبی کی مناسبت سے اپنے پیغام میں صدر نے کہا کہ میں میلادالنبیﷺ کے بابرکت موقع پر پاکستانی قوم اور پوری امت مسلمہ کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں۔ حضرت محمدرسول اللہ خاتم النبیین ﷺ کی ولادت ِباسعادت تمام جہانوں کیلئے ایک عظیم اور مبارک ترین نعمت ہے۔

آپﷺ کی بدولت انسانیت اللہ تعالیٰ کی جانب سے ہدایت کے انعام اور رحمت سے سرفراز ہوئی ۔حضرت محمد ﷺ کو تمام جہانوں کیلئے رحمت بنا کر بھیجا گیا اور آپﷺ کی زندگی اللہ تعالیٰ کی اطاعت ، عدل و انصاف اور انسانوں کی جانب شفت ومحبت کی مجسم تصویر ہے۔ آپؐ کی تعلیمات ہمہ گیر اور آفاقی ہیں اور انسانیت کیلئے رہنمائی کا ایک لازوال ذریعہ ہیں۔ آپؐ کی تعلیمات دور ِحاضر سمیت رہتی دنیا تک درپیش بے شمار چیلنجز کا حل پیش کرتی ہیں۔

رسول اللہ ﷺ کی سیرت ِطیبہ میں ہمیں نہ صرف ایمانیات وعبادات بلکہ تمام شعبہ ہائے زندگی سے متعلق ایک کامل نمونہ ملتا ہے۔ اللہ تعالیٰ کی وحدانیت، سماجی انصاف، حقوق العباد، صنفی مساوات، اور پسماندہ لوگوں کی فلاح و بہبود کے حوالے سے آپؐ کی ہدایات اسلام کے پیغام کی جامعیت اور عالمگیریت کی آئینہ دار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان مختلف ثقافتوں اور مذہبی تنوع کا حامل ملک ہے ۔ یہاں اسلام کے علاوہ دیگر ادیان اور مذاہب کے لوگ بھی رہتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کو آگے بڑھانے پر پاکستانی اسکول کو 2023 کے یونیسکو پرائز سے نوازا گیا

تعلیم کے شعبہ میں بہترین طریقوں کو فروغ دینے والے کامیاب منصوبوں کو نمایاں اور اجاگر کرتا ہے

پر شائع ہوا

Baqar Gillani

کی طرف سے

لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کو آگے بڑھانے پر پاکستانی اسکول کو 2023 کے یونیسکو پرائز سے نوازا گیا

پیرس: پاکستان الائنس فار گرلز ایجوکیشن(اسلام آباد) کو 2023 کے یونیسکو پرائز برائے لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کے دو انعام یافتگان میں سے ایک کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔

پیرس میں یونیسکو ہیڈ کوارٹر میں پاکستا ن کے مستقل مندوب کے ایک ٹویٹ کے مطابق انعام کی بین الاقوامی جیوری نے پاکستان کے اس مذکورہ اسکول کو ایک انتہائی کامیاب، مقامی طور پر زیرقیادت کئے گئے اقدام کی ایک بہترین مثال کے طور پر سمجھا جو لڑکیوں اور خواتین کے تعلیم کے حق سے متعلق ذہنیت کو بدل رہا ہے۔

یہ انعام لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کو آگے بڑھانے کے لیے افراد، اداروں اور تنظیموں کی شاندار شراکت کا اعزاز دیتا ہے، اور تعلیم کے شعبہ میں بہترین طریقوں کو فروغ دینے والے کامیاب منصوبوں کو نمایاں اور اجاگر کرتا ہے۔

ایوارڈ ایک ڈپلومہ اور پروجیکٹ کے کام کو آگے بڑھانے کے لیے 50,000ڈالرز کا چیک ہے۔ایوارڈ کی تقریب آج بیجنگ میں ڈی جی یونیسکو، آڈرے ازولے کی موجودگی میں منعقد ہوئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

مکہ مکرمہ ،کلاک ٹاور پر آسمانی بجلی گرنے کے مناظر کی ویڈیو وائرل

مقامی شہر ی عبدالعزیز الحربی اور محمد الھذلی کی جانب سے ایکس پر جاری کی گئی ویڈیوز میں دیکھا جاسکاتا ہے

پر شائع ہوا

Baqar Gillani

کی طرف سے

مکہ مکرمہ ،کلاک ٹاور پر آسمانی بجلی گرنے کے مناظر کی ویڈیو وائرل

مکہ مکرمہ: مسجد اجرام کے قریب واقع کلاک ٹاور پر آسمانی بجلی گرنے کے مناظر کی ویڈیو وائرل ہو گئی۔

سعودی خبررساں ادارے کے مطابق کلاک ٹاور پر آسمانی بجلی گرنے کے مناظر کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی ہے، مقامی شہر ی عبدالعزیز الحربی اور محمد الھذلی کی جانب سے ایکس پر جاری کی گئی ویڈیوز میں دیکھا جاسکاتا ہے کہ ٹاور پر بجلی گرنے کے بعد شاخیں بنادی گئی ہوں۔

انہوں نے کہا کہ بجلی گرنے کے باعث کسی قسم کا نقصان نہیں ہوا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll