جی این این سوشل

پاکستان

پرویز خٹک نے تحریک انصاف سے دوبارہ الحاق کا عندیہ دے دیا

پی ٹی آئی پارلیمنٹرینز کے سربراہ پرویز خٹک نے پیر کو کہا کہ ان کی سیاسی جماعت انتخابات میں کامیابی کے بعد پی ٹی آئی کے ساتھ اتحاد کر سکتی ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پرویز خٹک نے تحریک انصاف سے دوبارہ الحاق کا عندیہ دے دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پشاور:  پرویز خٹک نے خیبرپختونخوا  میں اپنی سیاسی جماعت کی کامیابی کے بعد پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے ساتھ اتحاد بنانے کا عندیہ دے دیا۔

پی ٹی آئی پارلیمنٹرینز کے سربراہ پرویز خٹک نے پیر کو کہا کہ ان کی سیاسی جماعت انتخابات میں کامیابی کے بعد پی ٹی آئی کے ساتھ اتحاد کر سکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق  امریکی کونسل  جنرل نے پرویز خٹک سے بات کی۔ ملاقات میں پارٹی کے وائس چیئرمین محمود خان، سیکرٹری اطلاعات ضیاء اللہ بنگش اور دیگر رہنما موجود تھے۔

انہوں نے ملک میں سیاسی ماحول کے بارے میں تبادلہ خیال کیا اور امریکی قونصل جنرل کو پارٹی کے پلیٹ فارم ضمنی قوانین اور انتخابی مہم  کے بارے میں بتایا ۔ یہ پہلا موقع ہے جب کسی امریکی سفارت کار نے کے پی میں سیاسی جماعت کے دفتر کا دورہ کیا ہے۔

پرویز خٹک نے ملاقات کے دوران دعویٰ کیا کہ پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کی جماعتیں عوام کو پسند نہیں ہیں۔ انہوں نے تسلیم کیا کہ معیشت بہتر ہونے کے بعد پی ٹی آئی کی مقبولیت کو نقصان پہنچے گا۔

آئندہ انتخابات میں پی ٹی آئی کے جیتنے کی صورت میں پی ٹی آئی پارلیمنٹرینز کے سربراہ نے کہا کہ پی ٹی آئی کے ساتھ اتحاد کرنے کے مواقع مل سکتے ہیں۔

 

کھیل

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل   کی جانب سے نئی ٹیسٹ رینکنگ جاری

آسٹریلین ٹیم ٹیسٹ رینکنگ میں ایک پہلے نمبر پر آ گیا،بھارت ایک درجے تنزلی کے بعد  دوسرے نمبر پر جبکہ پاکستان کی چھٹی پوزیشن برقرار ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل   کی جانب سے  نئی ٹیسٹ رینکنگ جاری

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل  نے نئی ٹیسٹ رینکنگ جاری کردی۔

آسٹریلین ٹیم ٹیسٹ رینکنگ میں ایک درجے ترقی کے ساتھ پہلے نمبر پر آ گیا،بھارت ایک درجے تنزلی کے بعد  دوسرے نمبر پر چلا گیا،پاکستان کی چھٹی پوزیشن برقرار ہے۔

ٹیسٹ بیٹرز میں نیوزی لینڈ کے کین ولیمسن کا پہلا نمبر برقرار ہے،پاکستان کے بابراعظم ٹیسٹ رینکنگ میں تیسرے نمبر پر موجود ہیں،ویراٹ کوہلی ایک درجے تنزلی کے بعد 10ویں نمبر پر چلے گئے۔ انگلینڈ کے ہیری بروک 3 درجے ترقی کے بعد 7ویں ،انگلینڈ کے زیک کراؤلی تین درجے ترقی کے بعد 13ویں نمبر پر آگئے۔

بالرز میں بھارت کے رویچندرن ایشون کا پہلا نمبر برقرار ہے،جیمز اینڈرسن نے آٹھویں نمبر پر ٹیسٹ کیریئر کا اختتام کیا،شاہین شاہ آفریدی ٹیسٹ بالنگ رینکنگ میں نویں نمبر پر موجود ہیں۔

ٹیسٹ آل رائونڈرز میں بھارت کے رویندر جدیجہ کا پہلا نمبر برقرار ہے ،اکشر پٹیل کی ایک درجے ترقی ہوئی وہ 5ویں نمبر پر آ گئے،ویسٹ انڈیز کے جیسن ہولڈر ایک درجے تنزلی کے ساتھ چھٹے نمبر پر چلے گئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر

کراچی شہر میں شدید گرمی کے باعث عاشورہ کے جلوس میں سیکڑوں افراد گرمی سے متاثر ہوگئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر

کراچی میں شدید گرمی کے باعث 200 عزاداروں کی حالت غیر ہوگئی جس کے باعث انہیں اسپتال منتقل کردیا گیا۔

کراچی شہر میں شدید گرمی کے باعث عاشورہ کے جلوس میں سیکڑوں افراد گرمی سے متاثر ہوگئے۔

ایگزیکٹو ڈائریکٹر جناح اسپتال ڈاکٹرشاہد رسول نے بتایا کہ جناح اسپتال کےکیمپ میں دوپہر ایک بجے تک گرمی سے متاثر افراد کے 200 کیسز رپورٹ ہوئے۔

ایگزیکٹو ڈائریکٹر کے مطابق شدید گرمی سے 200 عزاداروں کی حالت خراب ہوئی جنہیں ابتدائی طبی امداد فراہم کردی گئی ہے۔

ڈاکٹرشاہدرسول نے شہریوں سے درخواست کی کہ شہری شدید گرمی میں ٹھنڈے مشروبات کا استعمال کریں اور باہر نکلتے ہوئے گیلا تولیہ سر پر رکھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی: ملیر غفور بستی میں گٹر میں گر کر دو بچے جاں بحق، ایک زخمی

ریسکیو اہلکاروں نے فوری طور پر موقع پر پہنچ کر تین بچوں کو بچا لیا تاہم دو بچے، 4 سالہ حسنین اور 11 سالہ طلحہ، اس واقعے میں جاں بحق ہو گئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی: ملیر غفور بستی میں گٹر میں گر کر دو بچے جاں بحق، ایک زخمی

کراچی:کراچی کے علاقے ملیر غفور بستی میں ایک المناک واقعہ پیش آیا جس میں دو بچے گٹر میں گر کر جاں بحق اور ایک زخمی ہو گیا۔

پولیس کے مطابق پانچ بچے کھیلتے ہوئے گٹر کے کھلے ڈھکن پر کھڑے ہو گئے۔ ڈھکن وزن برداشت نہ کر سکا اور ٹوٹ گیا جس کے نتیجے میں تمام بچے گٹر میں گر گئے۔

ریسکیو اہلکاروں نے فوری طور پر موقع پر پہنچ کر تین بچوں کو بچا لیا تاہم دو بچے، 4 سالہ حسنین اور 11 سالہ طلحہ، اس واقعے میں جاں بحق ہو گئے۔

زخمی ہونے والے بچے، عباس ولد امتیاز لاشاری، کو زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کر دیا گیا ہے جہاں اس کا علاج جاری ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ واقعے کی تحقیقات کی جا رہی ہیں اور ذمہ داروں کے خلاف قانونی کارروائی کی جائے گی۔

اس واقعے نے علاقے میں غم و غصہ اور افسوس کی لہر دوڑا دی ہے۔مقامی لوگوں نے کراچی میونسپل کارپوریشن سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ کھلے گٹروں اور نالیوں کو فوری طور پر بند کرے تاکہ ایسے واقعات دوبارہ نہ ہوں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll