جی این این سوشل

پاکستان

مریم نواز پاکستان پہنچ گئیں

مریم نواز  لاہور شہر کے تمام سابقہ بلدیاتی نمائندوں سے ملاقاتیں بھی کریں گیں ۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مریم نواز پاکستان پہنچ گئیں
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

میڈیا ذرائع کےمطابق مریم نواز قائد ن لیگ کے استقبال کی تیاریوں کا جائزہ لیں گی,پنجاب بھر کے تنظیمی ونگز عہدیداروں اور کوارڈینیٹرز سے ملاقاتیں  کریں گیں ,مریم نواز  لاہور شہر کے تمام سابقہ بلدیاتی نمائندوں سے ملاقاتیں بھی کریں گیں ۔

پنجاب میں ڈویژنل اور ڈسٹرکٹ کی سطح پر نامزد کوآرڈینیٹرز سے تیاریوں پر بریفنگ لیں گی۔

مریم نواز نے 4 روز لندن میں گزارے ن لیگ چیف آگنائزر نے لندن میں سیا سی ملاقاتیں کیں اور نواز شریف کی وطن واپسی کے حوالے سے انتظامات کا جائزہ بھی لیا ۔

پاکستان

پاکستان اور ایران کے مابین سکیورٹی اور تجارت سمیت مختلف ایم او یوز پر دستخط

سائنس و ٹیکنالوجی، ویٹرنری ہیلتھ، ثقافت اور عدالتی امور سمیت مختلف شعبوں میں تعاون کے فروغ کے لئے 8 معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کر دیئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان اور ایران کے مابین سکیورٹی اور تجارت سمیت مختلف ایم او یوز  پر دستخط

پاکستان اور ایران نے سکیورٹی، تجارت، سائنس و ٹیکنالوجی، ویٹرنری ہیلتھ، ثقافت اور عدالتی امور سمیت مختلف شعبوں میں تعاون کے فروغ کے لئے 8 معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کر دیئے۔

دستخطوں کی تقریب پیر کو وزیراعظم ہائوس میں منعقد ہوئی۔ اس موقع پر وزیراعظم شہباز شریف اور ایران کے صدر ڈاکٹر سید ابراہیم رئیسی بھی موجود تھے۔ دونوں ممالک کے درمیان سکیورٹی کے شعبے میں تعاون کے معاہدے کی توثیق کر دی گئی۔

سول معاملات میں تعاون کے لئے عدالتی معاونت کے معاہدے پر وفاقی وزیر قانون و انصاف اعظم نذیر تارڑ اور ایرانی کے وزیر انصاف امین حسین رحیمی نے دستخط کیے۔ دونوں ممالک کے درمیان ویٹرنری و حیوانات کی صحت کے شعبے میں تعاون کے معاہدے پر بھی دستخط کیے گئے۔ معاہدے پر نیشنل فوڈ سکیورٹی اینڈ ریسرچ کے وزیر رانا تنویر حسین اور ایران کے وزیر زراعت جہاد محمد علی نیک بخت نے دستخط کئے۔

پاکستان اور ایران کے درمیان جوائنٹ فری اکنامک زون؍سپیشل اکنامک زون کے قیام کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر سیکرٹری سرمایہ کاری بورڈ عنبرین افتخار اور ایران کے مشیر برائے صدر و سپریم کونسل آف فری ٹریڈ انڈسٹریل اینڈ سپیشل اکنامک زونز کے سیکرٹری حجت اللہ عبد المالکی نے دستخط کئے۔

ایران کی وزارت کوآپریٹو لیبر اینڈ سوشل ویلفیئر اور وزارت سمندر پار پاکستانیز و پاکستان کی انسانی وسائل کی ترقی کے درمیان تعاون کے ایک مفاہمت کی یادداشت پر وفاقی وزیر اوورسیز پاکستانیز چوہدری سالک حسین اور ایران کے وزیر برائے روڈ و شہری ترقی مہرداد بازرپاش نے دستخط کیے۔

دونوں فریقین نے پاکستان سٹینڈرڈ اینڈ کوالٹی کنٹرول اتھارٹی وزارت سائنس و ٹیکنالوجی اور ایران کی نیشنل سٹینڈرڈ آرگنائزیشن کے درمیان تعاون کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کئے۔

مفاہمت کی یادداشت پر وفاقی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی ڈاکٹر خالد مقبول صدیقی اور ایران کے وزیر برائےسڑکیں و شہری ترقی مہرداد بازرپاش نے دستخط کیے۔ پاکستان اور ایران نے میوچل لیگل کو آپریشن کے لئے مفاہمت کی یادداشت پر بھی دستخط کئے ہیں۔

مفاہمت کی یادداشت پر وزیر قانون و انصاف اعظم نذیر تارڑ اور وزیر انصاف امین حسین رحیمی نے دستخط کیے۔ پاکستان کی وزارت اطلاعات و نشریات اور ایران کی آرگنائزیشن آف سینما اینڈ آڈیو ویژوئل افیئرز کے درمیان دونوں ممالک میں فلموں کے تبادلے اور تعاون کو فروغ دینے کے لیے ایک مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کیے گئے۔ اس ایم او یو پر وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات عطا اللہ تارڑ اور ایران کے وزیر ثقافت و اسلامی رہنمائی محمد مہدی اسماعیلی نے دستخط کئے

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

خیبرپختونخوامیں دومختلف کارروائیوں میں گیارہ دہشت گردوں جہنم واصل

دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع پر انٹیلی جنس بیسڈ آپریشن کیا گیا، آئی ایس پی آر

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبرپختونخوامیں دومختلف کارروائیوں میں گیارہ دہشت گردوں جہنم واصل

خیبرپختونخوامیں دومختلف کارروائیوں میں گیارہ دہشت گردوں کوجہنم واصل کردیاگیا۔

پاک فوج کےشعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر)کےمطابق ضلع ڈیرہ اسماعیل خان میں دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع پر انٹیلی جنس بیسڈ آپریشن کیا گیا۔

آپریشن کے دوران شدید فائرنگ کے تبادلےکےبعد دس دہشت گردوں کو کامیابی سے بے اثر کر کے جہنم واصل کر دیا گیا۔

آئی ایس پی آرکےمطابق ضلع شمالی وزیرستان میں ایک اور مقابلے میں اپنے ہی فوجیوں نے دہشت گردوں کے ٹھکانے کو موثر انداز میں تلاش کیا ،جس کے نتیجے میں ایک اور دہشت گرد کو جہنم واصل کر دیا گیا۔

مارے گئے دہشت گرد علاقے میں سیکیورٹی فورسز کے ساتھ ساتھ معصوم شہریوں کے خلاف دہشت گردی کی متعدد کارروائیوں میں سرگرم رہے۔ ان سے اسلحہ اور گولہ بارود بھی برآمد ہوا۔

آئی ایس پی آرکےمطابق علاقے کے مقامی لوگوں نے سیکیورٹی فورسز کی کارروائیوں کو سراہا، جو ملک سے دہشت گردی کی لعنت کے خاتمے کے لیے پرعزم ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

انتخا بات میں ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا غیر قانونی طور پر گرفتار کیا گیا ، بیرسٹر گوہر

بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ووٹ اور پبلک کی سپورٹ سے ہی ایوان بننا چاہئے نہ کہ دھاندلی سے، پی پی 32 کے نتائج تسلیم کرنے والی بات تو ہے ہی نہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

انتخا بات میں ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا غیر قانونی طور پر گرفتار کیا گیا ، بیرسٹر گوہر

اسلام آباد : چیئرمیں پی ٹی آئی بیرسٹر گوہر اعجاز نے کہا کہ ضمنی انتخابات کے نام پر قوم کے ساتھ مذاق کیا گیا ۔ 

انہوں نے کہا پاکستان میں اب قانون نام کی کوئی چیز باقی نہیں رہ گئی ہے ، انہوں نے کہا کہ ہمارے پولنگ ایجنٹوں کو مارا گیا ان کی غیر قانونی گرفتاریاں کی گئیں ۔

بیرسٹر گوہر نے کہا کہ ووٹ اور پبلک کی سپورٹ سے ہی ایوان بننا چاہئے نہ کہ دھاندلی سے، پی پی 32 کے نتائج تسلیم کرنے والی بات تو ہے ہی نہیں۔ 

ان کا کہنا تھا کہ کسی صورت اب اس ملک میں اپوزیشن اور حکومت ایک ساتھ نہیں چل سکتے انہوں نے مزید کہا کہ حکومت کے دن گنے جا چکے ہیں ۔ 

انہوں نے کہا کہ  الیکشن کمیشن کو ہم بار بار کہتے رہے کہ ہمیں لیول پلیئنگ فیلڈ مہیا گی جائے ، آزاد اور منصفانہ انتخابات کرائے جائیں لیکن جو ہو رہا ہے اس طریقے سے الیکشن نہیں ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll