جی این این سوشل

تجارت

ملک میں خام تیل و گیس کی پیداوار میں ہفتہ وار بنیاد پر استحکام رہا،اعداد وشمار

پیوستہ ہفتے میں ملک میں گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 3208 ایم ایم سی ایف ڈی تھی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ملک میں خام تیل و گیس کی پیداوار میں ہفتہ وار بنیاد پر استحکام رہا،اعداد وشمار
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: ملک میں خام تیل و گیس کی پیداوار میں ہفتہ وار بنیاد پر استحکام رہا ۔ پی پی آئی ایس اور انڈسٹری کے اعدادوشمار کے مطابق 23 ستمبر کو ختم ہونے والے ہفتے میں ملک میں تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 72ہزار 346 بیرل ریکارڈکی گئی جو پیوستہ ہفتے کے مقابلے میں یکساں ہے۔

پیوستہ ہفتے میں بھی ملک میں خام تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 72355 بیرل ریکاڈکی گئی تھی۔ اسی طرح 23 ستمبر کو ختم ہونے والے ہفتے میں گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 2966 ایم ایم سی ایف ڈی ریکارڈکی گئی جو پیوستہ ہفتے کے مقابلے میں 7.5 فیصد کم ہے۔ پیوستہ ہفتے میں ملک میں گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 3208 ایم ایم سی ایف ڈی تھی۔ اعدادوشمار کے مطابق گزشتہ ہفتے میں او جی ڈی سی ایل کی خام تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 35050 بیرل اور گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 702 ایم ایم سی ایف ڈی ریکارڈکی گئی۔

پی پی ایل کی خام تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 11667 بیرل جبکہ گیس 538 ایم ایم سی ایف ڈی ، پی او ایل کی خام تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 5071 بیرل اور گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 64 ایم ایم سی ایف ڈی ریکارڈکی گئی ۔ اسی طرح ماڑی گیس کی خام تیل کی اوسط یومیہ پیداوار 1099 بیرل اور گیس کی اوسط یومیہ پیداوار 798 ایم ایم سی ایف ڈی ریکارڈکی گئی۔

پاکستان

کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق

تقریب میں وفاقی وزیر مذہبی امور چوہدری سالک حسین، سیکریٹری مذہبی امور اور مسیحی برادری کے نمائندے بھی  شریک ہوئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق

اسلام آباد: کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق کر دی گئی ۔ صدر مملکت آصف علی زرداری نے کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق کر دی۔

اس سے قبل مسیحی برادری کے مردوں کے لیے شادی کی عمر 16سال اور خواتین کے لیے 13 سال تھی۔ترمیمی ایکٹ کے تحت مسیحی برادری کے مرد و خواتین کے لیے شادی کی عمر 18 سال کر دی گئی۔

واضح رہے کہ تقریب میں وفاقی وزیر مذہبی امور چوہدری سالک حسین، سیکریٹری مذہبی امور اور مسیحی برادری کے نمائندے بھی  شریک ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

یو اے ای میں شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشی گرفتار

تین ملزمان کو گلیوں میں فسادات بھڑکانے کے جرم میں عمر قید جب کہ 53 دیگر کو 10 سال اور ایک کو 11 سال قید کی سزا سنائی گئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یو اے ای میں  شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشی گرفتار

متحدہ عرب امارات کی ایک عدالت نے خلیجی ریاست میں بنگلادیشی وزیراعظم شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشیوں کو طویل قید کی سزا سنائی ہے۔

بی بی سی کی رپورٹ میں سرکاری خبر رساں ادارے کا حوالہ دیا گیا جس کے مطابق تین نامعلوم ملزمان کو ”جمعہ کو متحدہ عرب امارات کی کئی گلیوں میں فسادات بھڑکانے“ کے جرم میں عمر قید کی سزا سنائی گئی، جب کہ 53 دیگر کو 10 سال اور ایک کو 11 سال قید کی سزا سنائی گئی۔

مقدمے کی سماعت کے دوران ملزمان کے وکیل کا حوالہ دیا کہ ان اجتماعات کا کوئی مجرمانہ ارادہ نہیں تھا۔ ایمنسٹی انٹرنیشنل متحدہ عرب امارات کے عدالتی فیصلے کی مذمت کی ہے۔

واضح رہے کہ بنگلہ دیش میں سرکاری ملازمتوں کے کوٹا سسٹم کے خلاف احتجاج اور پرتشدد مظاہروں میں فورسز کو امن و امان کی خلاف ورزی کرنے والوں کو دیکھتے ہی گولی مارنے کا حکم دیا ہے جبکہ پُرتشدد مظاہروں میں اموات کی تعداد 150 سے تجاوز کرچکی ہے اور بنگلادیشی وزیراعظم شیخ حسینہ کی حکومت بچانے کیلئے بھارتی فوج بنگلہ دیش پہنچنے کی خبریں ہیں۔ ذرائع کے مطابق بھارتی فوج کی ایک کمپنی مغربی بنگال سے بنگلہ دیش میں داخل ہوئی ہے۔

خیال رہے کہ متحدہ عرب امارات میں احتجاج مؤثر طور پر غیر قانونی ہیں، جہاں غیر ملکی آبادی کا تقریباً 90 فیصد حصہ ہیں۔ بنگلہ دیشی تارکین وطن کا تیسرا سب سے بڑا گروپ ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کے مرکزی دفتر پر چھا پہ ،ہائی کورٹ نے ڈی آئی جی آپریشنز اسلام آباد کو طلب کرلیا

پی ٹی آئی نے گرفتاریوں اور مرکزی سیکرٹریٹ پر چھاپوں کے خلاف اسلام آباد ہائی کورٹ میں درخواست دائر کی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی کے مرکزی دفتر پر چھا پہ ،ہائی کورٹ نے  ڈی آئی جی آپریشنز اسلام آباد  کو طلب کرلیا

اسلام آباد : پی ٹی آئی کے مرکزی دفتر پر پولیس کے چھاپوں اور گرفتاریوں کے خلاف اسلام آباد ہائی کورٹ نے ڈی آئی جی آپریشنز اسلام آباد کو طلب کرلیا ۔ 

چیف جسٹس عامر فاروق نے ایف آئی اے حکام کو بھی طلب کر لیا ہے ۔ 

واضح رہے کہ پی ٹی آئی نے گرفتاریوں اور مرکزی سیکرٹریٹ پر چھاپوں کے خلاف اسلام آباد ہائی کورٹ میں درخواست دائر کی تھی ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll