جی این این سوشل

پاکستان

پی ایم ڈی نے کے پی کے کے مختلف اضلاع میں بارش اور برفباری کی پیشگوئی کردی

محکمہ موسمیات نے خیبرپختونخوا کے بالائی اضلاع میں برفباری کی پیش گوئی کی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ایم ڈی نے کے پی کے کے مختلف اضلاع میں بارش اور برفباری کی پیشگوئی کردی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

خیبرپختونخوا: پاکستان کے محکمہ موسمیات (پی ایم ڈی) نے خیبرپختونخوا کے متعدد اضلاع میں بارش اور برفباری کی پیشگوئی کی ہے۔

محکمہ نے آج شام سے شروع ہونے والی بارش اور تیز ہواؤں کے ایک نئے دور کی پیش گوئی کی ہے اور بالائی اضلاع میں ممکنہ برف باری کے ساتھ 30 ستمبر تک جاری رہے گی۔

28 سے 30 ستمبر تک بارش کے متوقع علاقوں میں چترال، دیر، ایبٹ آباد اور جی بی شامل ہیں۔

اس کے علاوہ اسلام آباد، راولپنڈی، پشاور، ژوب، بارکھان، ڈیرہ غازی خان، ملتان، بہاولپور اور بہاولنگر میں 28 سے 29 ستمبر تک بارش کا امکان ہے۔

ان بارشوں کے نتیجے میں درجہ حرارت میں نمایاں کمی کا امکان ہے۔

پراونشل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (PDMA) نے متوقع بارشوں کی وجہ سے بالائی اضلاع میں ممکنہ لینڈ سلائیڈنگ اور نشیبی علاقوں میں شہری سیلاب کے حوالے سے وارننگ جاری کی ہے۔

پی ڈی ایم اے نے ضلعی انتظامیہ کو چوکس رہنے کی ہدایت کی ہے اور موسم سے متعلق کسی بھی صورت حال کا جواب دینے کے لیے تیار ہیں۔

کھیل

آئر لینڈ اور امریکا کا میچ بارش کے باعث تاخیر کا شکار

امریکا اور پاکستان کے درمیان میچ مقامی وقت کے مطابق ساڑھے 10 بجے ( پاکستانی وقت کے مطابق ساڑھے 7 بجے) شروع ہونا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئر لینڈ اور امریکا کا میچ بارش کے باعث  تاخیر کا شکار

آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں آج آئرلینڈ اور امریکا کے درمیان گروپ اے کا اہم میچ کھیلا جائےگا جو کہ گرین شرٹس کے ایونٹ میں مستقبل کا فیصلہ کرے گا۔

تاہم لاڈرہل فلوریڈا میں ہونے والا یہ اہم  میچ بارش کی وجہ سے گیلی آؤٹ فیلڈ کے باعث  تاخیر کا شکار ہے اور اب تک ٹاس بھی نہیں ہوسکا ، امپائرز پاکستانی وقت کےمطابق 9:30 بجےگراونڈ کا دوبارہ معائنہ کریں گے۔

واضح رہے کہ لاڈرہل فلوریڈا میں آئرلینڈ اور امریکا کے درمیان میچ میں موسم اثر انداز ہوسکتا ہے۔ میچ کے دوران طوفانی ہوائیں چلنے اور بارش کا کافی امکان ہے جو کہ پاکستان کی امیدوں پر پانی پھیر سکتی ہے۔

امریکا اور پاکستان کے درمیان میچ مقامی وقت کے مطابق ساڑھے 10 بجے ( پاکستانی وقت کے مطابق ساڑھے 7 بجے) شروع ہونا تھا۔

لاڈرہل فلوریڈا میں مقامی وقت کے مطابق صبح 10 بجے سے دوپہر 12 بجے کے درمیان بارش کے 20 سے 34 فیصد امکانات ہیں جو کے بعد میں 70 سے 80 فیصد تک بڑھ جائیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اقتصادی رابطہ کمیٹی نے 245 ارب روپے مالیت کی 18 ضمنی گرانٹس کی منظوری دیدی

اجلاس میں مزید ہدایت کی گئی کہ ملز انتظامیہ چینی کی برآمد سے حاصل ہونے والی آمدنی کاشتکاروں کو واجب الادا رقم کی ادائیگیوں کے استعمال کیلئے یقینی بنائے گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اقتصادی رابطہ کمیٹی نے 245 ارب روپے مالیت کی 18 ضمنی گرانٹس کی منظوری دیدی

کابینہ کی اقتصادی رابطہ کمیٹی نے 245 ارب روپے مالیت کی 18 ضمنی گرانٹس کی منظوری دی ہے۔

یہ منظوری اسلام آباد میں وزیر خزانہ محمد اورنگزیب کی زیر صدارت کمیٹی کے ایک اجلاس میں دی گئی۔کمیٹی نے وزارتِ صنعت و پیداوار کی جانب سے ایک لاکھ پچاس ہزار میٹرک ٹن اضافی چینی برآمد کرنے کی تجویز کی بھی منظوری دی جو اس بات سے مشروط ہو گی کہ چینی کی پرچون قیمت میں اضافے کی صورت میں یہ اجازت منسوخ تصور کی جائے گی۔

اجلاس میں مزید ہدایت کی گئی کہ ملز انتظامیہ چینی کی برآمد سے حاصل ہونے والی آمدنی کاشتکاروں کو واجب الادا رقم کی ادائیگیوں کے استعمال کیلئے یقینی بنائے گی۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

منیٰ میں پا کستانی حج عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا

یہ شکایات بھی موصول ہوئیں کہ منیٰ میں پاکستانی حج رضا کار بھی موجود نہیں، جس کی وجہ سے پاکستان عازمین حج کو شدید مشکلات کا سامنا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

منیٰ میں پا کستانی حج عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا

پاکستان سمیت دنیا بھر سے لاکھوں عازمین حج کی سعادت حاصل کرنے کیلئے مناسک حج میں مصروف ہیں تاہم غیر مصدقہ اطلاعات کے مطابق منیٰ میں پاکستانی عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

یہ اطلاعات بھی ہیں کہ خیمے نہ ملنے کی وجہ سے پاکستانیوں نے پورا دن کڑی دھوم میں گزارا، عازمین بسوں اور خیموں کے باہر بیٹھے رہے جب کہ عازمین حج کو کھانا بھی فراہم نہیں کیا گیا۔

منیٰ میں پاکستانی حکام کی جانب سے بدانتظامی اور مشکلات کی اطلاعات سامنے آئی ہیں، پاکستانی عازمین کو منیٰ میں مکتب فراہم نہیں کیا گیا، پاکستان کےلئے مختص مکتب میں دیگر ممالک کے عازمین موجود ہیں۔

یہ شکایات بھی موصول ہوئیں کہ منیٰ میں پاکستانی حج رضا کار بھی موجود نہیں، جس کی وجہ سے پاکستان عازمین حج کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll