جی این این سوشل

پاکستان

نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے گزشتہ رات عمرہ ادا کرنے کی سعادت حاصل کی

مسجد الحرام میں امت مسلمہ کی خوشحالی کے لیے دعا کی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے گزشتہ رات عمرہ ادا کرنے کی سعادت حاصل کی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آبا: نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے گزشتہ رات عمرہ ادا کرنے کی سعادت حاصل کی۔

وزیراعظم آفس میڈیا ونگ کی جانب سے جاری بیان کے مطابق نگران وزیراعظم نے مسجد الحرام میں امت مسلمہ کی خوشحالی کے لیے دعا کی۔

انوار الحق کاکڑ نے خانہ کعبہ کے اندر نماز ادا کرنے کی سعادت بھی حاصل کی۔

پاکستان

سائفر کیس، شاہ محمود قریشی کا سزا معطلی کے لئے اسلام آبادہائیکورٹ سے رجوع

شاہ محمود قریشی نے سزا معطلی کی متفرق درخواست دائر کر دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سائفر کیس،  شاہ محمود قریشی کا سزا معطلی کے لئے اسلام آبادہائیکورٹ سے رجوع

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی ) کے رہنما اور سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے سائفر کیس میں سزا معطل کرکے ضمانت پر رہائی کے لیے اسلام آباد ہائی کورٹ سے رجوع کر لیا۔

شاہ محمود قریشی نے سزا معطلی کی متفرق درخواست دائر کی ہے، سابق وزیر خارجہ کی جانب سے دائر درخواست میں کہا گیا ہے کہ آفیشل سیکرٹ ایکٹ کے سیکشن 9 کے تحت دی گئی سزا میں سازش یا غداری ثابت نہیں ہو سکی، بطور سابق وزیر خارجہ سائفر حفاظت کی ذمہ داری میری نہیں بلکہ پرنسپل سیکرٹری کی تھی۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ سپریم کورٹ اس معاملے میں پہلے ہی درخواست گزار کو ضمانت بعد از گرفتاری دے چکی ہے، اسلام آباد ہائی کورٹ نے بھی دو مرتبہ قانونی نقائص کی وجہ سے ٹرائل کو کالعدم قرار دیا ہے۔سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے درخواست میں اسلام آباد ہائی کورٹ سے سزا معطل کر کے ضمانت پر رہا کرنے کی استدعا کی ہے۔

واضح رہے کہ 30 جنوری کو سائفر کیس میں بانی پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی کو دس، دس سال قید با مشقت کی سزا سنائی گئی تھی۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کا مخصوص نشستوں پر ڈاکہ عوامی مینڈیٹ لوٹنے کےحصہ قرار

عوامی مینڈیٹ پر ڈاکہ ڈالنے والے الیکشن کمیشن کی شرمناک سہوتکاری سے مخصوص نشستوں کو غیرآئینی طور پر مینڈیٹ چوروں میں بانٹنے کامنصوبہ بنا رہے ہیں، پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی کا مخصوص نشستوں پر ڈاکہ عوامی مینڈیٹ لوٹنے کےحصہ قرار

پاکستان تحریک انصاف نے خواتین اور اقلیّتوں کی مخصوص نشستوں پر ڈاکہ عوامی مینڈیٹ لوٹنے کے شرمناک ریاستی منصوبے کا حصہ قرار دے دیا۔

اپنے بیان میں پارٹی ترجمان نے کہا ہے کہ عوامی مینڈیٹ پر کھلا ڈاکہ ڈالنے والے الیکشن کمیشن کی شرمناک سہولتکاری سے مخصوص نشستوں کو غیرآئینی طور پر مینڈیٹ چوروں میں بانٹنے کے ناقابلِ قبول منصوبے بنا رہے ہیں، دستور کا آرٹیکل 51 مخصوص نشستوں کی تقسیم کے بنیادی اصولوں کو نہایت صراحت سے بیان کرتا ہے۔

ترجمان کے مطبق خواتین اور اقلیّتوں کی مخصوص نشستوں کو جنرل سیٹوں کے تناسب سے ہی تقسیم ہونا ہے، سنّی اتحاد کونسل مرکز، پنجاب اور خیبرپختونخوا میں سب سے زیادہ نشستیں رکھنے والی پارلیمانی جماعت ہے اور مخصوص نشستوں کی فراہمی میں لیت و لعل اکثریت کو غیرقانونی طور پر جبراً اقلیت میں بدلنے کے غیرآئینی اور غیرجمہوری منصوبے کا حصہ ہے۔

ترجمان تحریک انصاف اپنے بیان میں مزید کہا کہ جمہوریت کو غیرآئینی و غیرقانونی عزائم کا اسیر بنا کر عوام کے مینڈیٹ کو پامال کرنے کی اجازت ہرگز نہیں دیں گے، جعلی فارم 47 کے ذریعے چھینی گئی قومی و پنجاب اسمبلی کی نشستیں بھی واپس لیں گے اور مخصوص نشستوں کی غیرآئینی بندربانٹ کی بھی بھرپور مزاحمت کریں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں،موڈیز

نئی مخلوط حکومت کو آئی ایم ایف سے نیا قرض پروگرام، دیگر ممالک  اور اداروں سے قرض کا حصول مشکل ہوگا، رپورٹ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں،موڈیز

عالمی ریٹنگ ایجنسی موڈیزنے کہا ہے کہ 8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں، نئی مخلوط حکومت کا مینڈیٹ مشکل اصلاحات کےلئے زیادہ مضبوط نہیں ہے۔

عالمی ریٹنگ ایجنسی موڈیزنے پاکستان کی سیاسی و معاشی صورتحال پر اپنی رپورٹ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ نئی مخلوط حکومت کےلئے غیر یقینی صورتحال برقرار رہے گی۔پاکستان کو زرمبادلہ ذخائر اور ریونیو میں بہتری لانا ہوگی،  قرضوں پرڈیفالٹ کی صورت میں پاکستان کی ریٹنگ ڈاؤن گریڈ ہوسکتی ہے۔

موڈیز نے پاکستان کی آؤٹ لک مستحکم لیکن طویل مدتی سی اے اے تھری ریٹنگ برقرار رکھتے ہوئے کہا ہےکہ پاکستان کو بیرونی مالی ضروریات کا سامنا ہے اور زرمبادلہ ذخائر ناکافی ہیں، پاکستانی معیشت کو قلیل، وسط مدت کے دوران انتہائی بلند مالی خطرات درپیش ہیں۔

 موڈیز کے مطابق آئی ایم ایف سے نیا قرض پروگرام، دیگر ممالک  اور اداروں سے قرض کا حصول مشکل ہوگا، مالی اوربیرونی خطرات میں کمی پر پاکستان کی ریٹنگ بہتر ہوسکتی ہے۔ پاکستانی معیشت کو قلیل، وسط مدت کے دوران انتہائی بلند مالی خطرات درپیش ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll