جی این این سوشل

دنیا

انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم آئندہ ماہ ویسٹ انڈیز کا دورہ کرے گی

دونوں ٹیموں کےدرمیان تین ون ڈے میچوں کی سیریز کا آغاز 3 دسمبر سے ہوگا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم آئندہ ماہ ویسٹ انڈیز کا دورہ کرے گی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لندن: انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی)کے اعلامیے کے مطابق برطانوی مینز کرکٹ ٹیم آئندہ ماہ ویسٹ انڈیز کا دورہ کرے گی۔

انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم میزبان ویسٹ انڈیز ٹیم کے خلاف تین ون ڈے اور پانچ ٹی ٹونٹی میچوں پر مشتمل سیریز کھیلے گی۔ دونوں ٹیموں کےدرمیان تین ون ڈے میچوں کی سیریز کا آغاز 3 دسمبر سے ہوگا جوسر ویوین رچرڈز اسٹیڈیم، نارتھ ساؤنڈ، انٹیگا میں کھیلا جائے گا۔ دوسرا ون ڈے میچ 6 دسمبر کو اسی مقام پر کھیلا جائے گاجبکہ تیسرا اور آخری ون ڈے کرکٹ میچ 9 دسمبر کو بارباڈوس میں کھیلا جائے گا۔

ون ڈے سیریز میں برطانوی ٹیم کو وکٹ کیپر بلے باز جوز بٹلر لیڈ کریں گے جبکہ ویسٹ انڈیز ٹیم کی قیادت شائی ہوپ کریں گے۔ ون ڈے سیریز مکمل ہونے کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان پانچ ٹی ٹونٹی میچوں کی سیریز کا آغاز 13 دسمبر سے ہوگا۔

پانچ ٹی ٹونٹی میچوں کی سیریز کادوسرا میچ 15 دسمبر کو گریناڈا، تیسرا میچ 17 دسمبر کو گریناڈا ، چوتھا میچ 20 دسمبر کو ٹرینیڈاڈ جبکہ پانچواں اور آخری ٹی ٹونٹی میچ 22 دسمبر کو ٹرینیڈاڈ میں ہی کھیلا جائے گا

علاقائی

وزیر داخلہ محسن نقوی کی کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی اسلام آباد کو اہم ہدایات جاری

محسن نقوی نے کہا کہ متعلقہ افسران اور عملہ نکاسی آب کا کام مکمل ہونے تک فیلڈ میں موجود رہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر داخلہ محسن نقوی کی  کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی اسلام آباد کو اہم ہدایات جاری

وزیر داخلہ محسن نقوی نے کیپٹل ڈیولپمنٹ اتھارٹی ( سی ڈی اے )کو ہدایت کی ہے کہ وہ طوفانی بارشوں کے پیش نظر دارالحکومت کے نشیبی علاقوں میں وقفے وقفے سے پانی کی نکاسی کو یقینی بنائے۔

وزیر داخلہ نے سی ڈی اے کے چیئرمین محمد علی رندھاوا سے رابطہ کیا اور ان سے کہا کہ وہ خود نکاسی کے کام کی نگرانی کریں۔ انہوں نے کہا کہ انڈر پاسز اور دیگر مقامات پر پانی کی نکاسی کو یقینی بنایا جائے۔

محسن نقوی نے کہا کہ متعلقہ افسران اور عملہ نکاسی آب کا کام مکمل ہونے تک فیلڈ میں موجود رہیں۔

وزیر داخلہ نے دارالحکومت میں گلیوں، نالوں اور آبی گزرگاہوں کی باقاعدہ نگرانی کی ہدایات دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ

ایف بی آرنے اس سلسلے میں باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کردیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ

کراچی سمیت ملک کے 42 شہروں میں پرچون فروشوں پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کردیا گیا۔

فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) نے اس سلسلے میں باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کردیا جس کے مطابق ریٹیلرز پر  100 روپے سے لے کر 10 ہزار روپے تک ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کردیا گیا ہے۔

نوٹیفکیشن میں بتایاگیا ہےکہ کراچی، لاہور، اسلام آباد، پشاور اور کوئٹہ سمیت 42 شہروں میں  ریٹیلرز پر ماہانہ فکسڈ ٹیکس نافذ کیا گیا ہے۔

وزیر خزانہ کی منظوری سے ایف بی آر نے تاجر دوست خصوصی رولز 2024 کا اجرا کیا اور ٹیکس مشینری نے دکانوں کی مالیت کے حساب سے خوردہ فروشوں کے لیے 100 روپے سے لے کر 10 ہزار روپے ماہانہ فکسڈ ٹیکس مقرر کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق

تقریب میں وفاقی وزیر مذہبی امور چوہدری سالک حسین، سیکریٹری مذہبی امور اور مسیحی برادری کے نمائندے بھی  شریک ہوئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق

اسلام آباد: کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق کر دی گئی ۔ صدر مملکت آصف علی زرداری نے کرسچن میریج ترمیمی ایکٹ 2024ء کی توثیق کر دی۔

اس سے قبل مسیحی برادری کے مردوں کے لیے شادی کی عمر 16سال اور خواتین کے لیے 13 سال تھی۔ترمیمی ایکٹ کے تحت مسیحی برادری کے مرد و خواتین کے لیے شادی کی عمر 18 سال کر دی گئی۔

واضح رہے کہ تقریب میں وفاقی وزیر مذہبی امور چوہدری سالک حسین، سیکریٹری مذہبی امور اور مسیحی برادری کے نمائندے بھی  شریک ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll