جی این این سوشل

پاکستان

مسلم لیگ ن نےا نتخابات کی تیاریاں تیز کر دیں

 اجلاس کے دوران مریم نواز نے مسلم سٹوڈنٹس فیڈریشن (ایم ایس ایف) اور اقلیتی ونگ کی کارکردگی پر اطمینان کا اظہار کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مسلم لیگ ن نےا نتخابات کی تیاریاں تیز کر دیں
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: پاکستان مسلم لیگ (ن) نے آئندہ انتخابات کے لیے اپنی تیاریاں تیز کردیں ، سینئر نائب صدر مریم نواز پارٹی اجلاس کی قیادت کر رہی ہیں۔

 اجلاس کے دوران مریم نواز نے مسلم سٹوڈنٹس فیڈریشن (ایم ایس ایف) اور اقلیتی ونگ کی کارکردگی پر اطمینان کا اظہار کیا۔


الیکشن کمیشن آف پاکستان (ECP) نے سپریم کورٹ کی ہدایت کی تعمیل کرتے ہوئے 8 فروری 2024 کو ہونے والے عام انتخابات کا باضابطہ طور پر نوٹیفکیشن کر دیا ہے۔

اجلاس میں اقلیتی ونگ اور نوجوانوں کی آنے والے عام انتخابات میں فعال شمولیت پر زور دیا گیا۔ مریم نواز نے پاکستان کی ترقی میں ان کے کردار پر زور دیتے ہوئے مسلم لیگ (ن) کے قائد نواز شریف کی نوجوانوں کو سیاسی سرگرمیوں میں آگے بڑھنے کی خواہش کا اعادہ کیا۔


 ایک اور پیشرفت میں، مسلم لیگ (ن) نے سینیٹر اسحاق ڈار کی سربراہی میں 35 رکنی مرکزی پارلیمانی بورڈ تشکیل دیا ہے، جسے 8 فروری کو ہونے والے انتخابات کے لیے ممکنہ امیدواروں کو ٹکٹ دینے کا کام سونپا گیا ہے۔ 

صحت

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دنیا کی نصف سے زیادہ آبادی کو خسرہ کا شدیدیاانتہائی شدید خطرہ ہے،عالمی ادارہ صحت

جنیوا: عالمی ادارہ صحت(ڈبلیو ایچ او)نے دنیا بھر میں خسرہ کے پھیلاؤ بارے میں خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ گزشتہ سال دنیا بھر میں اس بیماری کے 30 لاکھ 6,000 سے زیادہ کیس رپورٹ ہوئے جو 2022 کے مقابلے میں 79 فیصد زیادہ تھے۔

امریکی نشریاتی ادارے کے مطابق عالمی ادارہ صحت میں خسرہ اور روبیلا کے بارے میں ٹیکنیکل ایڈوائزر نتاشا کروکرافٹ نے کہا ہے کہ خسرہ کے بارے میں ہم انتہائی فکر مند ہیں۔ قاہرہ سے ویڈیو لنک کے ذریعے انہوں نے جنیوا میں صحافیوں کو بتایا کہ 2022 میں خسرہ کے کیسز میں اتنے زیادہ اضافے کو سامنے رکھتےہوئے ہم اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ سال بہت زیادہ مشکل ہونے والا ہے۔

انہوں نے انتباہ کیا کہ اس وقت دنیا بھر کے نصف سے زیادہ ملکوں کے بارے میں خیال ہے کہ اس سال کے آخر تک ان میں خسرہ کی وبا کے پھوٹنے کا بہت زیادہ خطرہ ہوگا اور ایک اندازے کے مطابق لگ بھگ 14 کروڑ بیس لاکھ بچوں کو بیماری کا خطرہ لاحق ہوگا۔

انہوں نے مزید بتایا کہ کسی بھی علاقے میں اس وبا کو روکنے کے لیے کم از کم 95 فیصد بچوں کو اس بیماری سے بچاؤ کے لیے مکمل حفاظتی ٹیکے لگانے کی ضرورت ہوتی ہے ، لیکن عالمی سطح پر ویکسینیشن کی شرح 83 فیصد تک کم ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

پاکستان اور ایران نے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس عزم کا اظہار آج وزیر خارجہ جلیل عباس جیلانی اور ان کے ہم منصب ایران کے وزیرِ خارجہ حسین امیر  کے درمیان ٹیلی فونک گفتگو میں کیا گیا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی اور جلیل عباس جیلانی نے ایران کے برادر عوام کی جانب سے نیک خواہشات کو دل کی گہرائیوں سے سراہا۔

رواں ماہ کے اوائل میں ایرانی وزیر خارجہ کے دورہ پاکستان کے بعد سے دونوں ممالک نے سرکاری مصروفیات کو مکمل طور پر بحال کر دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے 9 ویں ایڈیشن کے 10 ویں میچ میں کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو دلچسپ مقابلے کے بعد 2 وکٹوں سے شکست دے دی۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر لاہور قلندرز کو بیٹنگ کی دعوت دی۔

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll