جی این این سوشل

پاکستان

نیئر بخاری پیپلز پارٹی پارلیمنٹرینز کے جنرل سیکرٹری نامزد

نیئر حسین بخاری کو سابق صدر آصف علی زرداری کی منظوری سے پیپلز پارٹی پارلیمنٹرینز کا سیکرٹری جنرل مقرر کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نیئر بخاری پیپلز پارٹی پارلیمنٹرینز کے جنرل سیکرٹری نامزد
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) پارلیمنٹرینز کے مرکزی رہنما نیئر حسین بخاری نے پی پی پی کے جنرل سیکرٹری فرحت اللہ بابر کے استعفیٰ کے بعد پارٹی میں اہم کردار سنبھال لیا ہے۔

نیئر حسین بخاری کو سابق صدر آصف علی زرداری کی منظوری سے پیپلز پارٹی پارلیمنٹرینز کا سیکرٹری جنرل مقرر کر دیا گیا ہے۔ یہ پیش رفت فرحت اللہ بابر کا استعفیٰ، 8 فروری 2024 کو طے شدہ عام انتخابات سے مہینوں پہلے، ابرو اٹھا، خاص طور پر جب پیپلز پارٹی آئندہ انتخابات کے لیے اپنے امیدواروں کو ٹکٹ جاری کرنے کے عمل میں تھی۔

ایک بیان میں پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے استعفیٰ تسلیم کرتے ہوئے کہا کہ سابق آرمی چیف نے بابر کے استعفے کی درخواست کی تھی جسے انہوں نے مسترد کر دیا۔ بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ بابر کو سیاسی جماعت میں ایک اور عہدہ سونپا جائے گا۔فرحت اللہ بابر کے چند روز قبل پی پی پی کے جنرل سیکرٹری کے عہدے سے استعفیٰ دینے کے بعد سامنے آئی ہے۔

پاکستان

الیکشن کمیشن نے تاریخ کے بدترین انتخابات کرائے، اسد قیصر

ن لیگ اور پیپلز پارٹی کے درمیان عہدوں کی بندربانٹ کی گئی، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

الیکشن کمیشن نے تاریخ کے بدترین انتخابات کرائے، اسد قیصر

 تحریک انصاف کے رہنما اسد قیصر نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن نے تاریخ کے بدترین انتخابات کرائے۔ کل ن لیگ اور پیپلز پارٹی کے درمیان عہدوں کی بندربانٹ کی گئی۔ ن لیگ کی تو 23 سیٹیں بھی نہیں، مینڈینٹ ان کے پاس نہیں، لوگوں میں کچھ شرم حیا ہونی چاہیے۔

اڈیالہ جیل کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسد قیصر نے کہا کہ پیپلز پارٹی اور مسلم لیگ ن کے درمیان حکومت سازی کے معاملات طے ہونے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ شہباز شریف میں اخلاقیات ہو تو شکست تسلیم کریں، جعلی وزیر اعظم اور کابینہ ہو گی، ان لوگوں کو کوئی بھی قبول نہیں کرے گا۔

اسد قیصر نے کہا کہ کل عہدوں کی بندر بانٹ کی گئی ہے، مینڈیٹ ان کے پاس ہے نہیں، ان لوگوں کو شرم حیا اور وقار ہونا چاہیے۔ یہ پی ڈی ایم 2 ہے ، ان لوگوں نے ملک کو کنگال کیا۔ تحریک انصاف کو جعلی طریقے سےباہر رکھا گیا، کراچی اور پنجاب میں ہمارا مینڈیٹ چوری ہوا۔میرٹ پر فیصلہ ہو تو ہماری حکومت بنے گی۔

انہوں نے کہا کہ یہ لوگ ذہنی طور پر ہارے ہوئے ہیں، پنجاب میں ہمارا مینڈیٹ چوری کیا گیا، ہم لوگ عوام میں جائیں گے ، قانونی جنگ بھی لڑیں گے، میرٹ پر فیصلے ہوئے تو ہماری حکومت ہو گی ، بانی پی ٹی آئی عمران خان وزیر اعظم ہوں گے۔ ہمیں اب بھی عدالتوں سے امید ہے، پنجاب میں ہماری 220 اور 180 وفاق میں سیٹیں ہیں، فارم 45 قانونی دستاویز ہے، کمشنر راولپنڈی کے انکشافات پر جوڈیشل کمیشن بنایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد ہائی کورٹ سے بانی پی ٹی آئی سے ملنے کی اجازت لی تھی، جیل انتظامیہ نے کہا ہے کہ کل آئیں، کل بانی پی ٹی آئی سے ملاقات کے لیے پھر آؤں گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

اسرائیل کے ساتھ تنازعہ، بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے برازیلی صدر کی حمایت کر دی

غزہ میں ہزاروں بچوں، خواتین اور بزرگ شہریوں کو بزدلانہ طور پر قتل کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسرائیل کے ساتھ تنازعہ، بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے برازیلی صدر کی حمایت کر دی

لاپاز: غزہ میں اسرائیلی فوجی کارروائی کو ہالوکاسٹ سے تشبیہ دینے پر برازیل اور اسرائیل کے درمیان پیدا ہونے والے تنازعے میں بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے بھی برازیلی صدر کی حمایت کر دی۔

الجزیرہ کے مطابق بولیویا کے صدر لوئس آرس نے برازیل کے صدر لوئیز اناسیو لولا ڈا سلوا کے ساتھ یکجہتی اور حمایت کا اظہار کیا ہے اور کہا ہے کہ جب انہوں نے غزہ میں اسرائیل کی کارروائیوں کا یہودیوں کے خلاف ہٹلر کی کارروائیوں سے موازنہ کیا تو وہ سچ بول رہے تھے ۔بولیویا کے صدر نے ایکس پر جاری بیان میں کہا کہ جو لوگ اس وقت غزہ میں جاری بربریت سے لاتعلق ہیں تاریخ ان کو معاف نہیں کرے گی۔

قبل ازیں کولمبیا کے صدر گسٹاو پیٹرو نے بھی کہا تھا کہ برازیلی صدر نے غزہ میں اسرائیلی فوجی کارروائیوں کا ہولوکاسٹ سے موازنہ کر کے سچ بولا ہے ۔کولمبیا کے صدر نے بھی ایکس پر جاری بیان میں کہا کہ میں اس معاملے پر برازیل کے صدر سے مکمل یکجہتی کا اظہار کرتا ہوں۔ غزہ میں ہزاروں بچوں، خواتین اور بزرگ شہریوں کو بزدلانہ طور پر قتل کر دیا گیا ہے اور وہاں نسل کشی کی جارہی ہے ۔اسرائیلی حکومت نے برازیل کے صدر ناپسندیدہ شخصیت قرار دیا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

تحریک انصاف کا آئندہ 2ہفتوں میں انٹراپارٹی انتخابات کرانے کا فیصلہ

تحریک انصاف نے انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کی تیاریاں شروع کردی ہیں، ذرائع

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

تحریک انصاف کا آئندہ 2ہفتوں میں انٹراپارٹی انتخابات کرانے کا فیصلہ

پاکستان تحریک انصاف ( پی ٹی آئی) نے 15 روز میں انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کا فیصلہ کرلیا۔

ذرائع کے مطابق تحریک انصاف نے انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کی تیاریاں شروع کردی ہیں، پی ٹی آئی اگلے 15 دن کے اندر انٹرا پارٹی انتخابات کروائے گی۔ فروری کے آخر یا مارچ کے آغاز میں انٹرا پارتی الیکشن کرائے جائیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی نے انٹرا پارٹی الیکشن کے حوالے سے شیڈیول تیار کر لیا۔ چاروں صوبوں، اسلام آباد اورگلگت بلتستان میں انٹرا پارٹی الیکشن منعقد کئے جائیں گے۔انٹرا پارٹی الیکشن منظور ہونے کے بعد پی ٹی آئی بطور جماعت ضمنی انتخابات میں حصہ لے سکے گی۔

ذرائع نے بتایا کہ بانی پی ٹی آئی عمران خان کے پینل سے بیرسٹر گوہر کو چئیرمین نامزد کیا گیا ہے، پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن میں چیف الیکشن کمشنر رؤف حسن ہوں گے جبکہ الیکشن وفاق اور چاروں صوبوں میں بیک وقت منعقد کیے جائیں گے۔ 

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن کو کالعدم قرار دیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll