جی این این سوشل

پاکستان

پاکستانی سفیر سلجوق مستنصر تارڑ کیمیائی ہتھیاروں کے کنونشن کی کانفرنس کے چیئرمین منتخب

پاکستان کو پہلی مرتبہ کیمیائی ہتھیاروں کے کنونشن کی کانفرنس آف سٹیٹس پارٹیز (سی ایس پی) کی چیئر کا اعزاز حاصل ہوا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستانی سفیر سلجوق مستنصر تارڑ کیمیائی ہتھیاروں کے کنونشن کی کانفرنس  کے چیئرمین منتخب
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کی تنظیم (او پی سی ڈبلیو )کے لیے پاکستان کے مستقل مندوب سفیر سلجوق مستنصر تارڑ کو کیمیائی ہتھیاروں کے کنونشن (سی ڈبلیو سی) کی سالانہ کانفرس کا چیئرمین منتخب کرلیا گیا ہے۔

کیمیائی ہتھیاروں کے بین الاقوامی کنونشن کی سالانہ کانفرس دی ہیگ میں منعقد ہوئی جس نے کیمیائی ہتھیاروں کی روک تھام کی عالمی تنظیم (او پی سی ڈبلیو) میں پاکستان کے مستقل مندوب سفیر سلجوق مستنصر تارڑ کو ریاستی فریقین کی کانفرس نے چیئر منتخب کرلیا۔

پاکستان کو پہلی مرتبہ کیمیائی ہتھیاروں کے کنونشن کی کانفرنس آف سٹیٹس پارٹیز (سی ایس پی) کی چیئر کا اعزاز حاصل ہوا ہے۔ 193 ممبران پر مشتمل کانفرس نے ایک سال کے لئے چیئر کا انتخاب کرنا ہوتا ہے۔

ہر سال چیئر دنیا کے ایک علاقے سے انتخاب کی جاتی ہے۔ اس سال ایشیاء کی باری تھی اور ایشیائی گروپ نے سفیر سلجوق مستنصر تارڑ کونامزد کیا تھا جس کو کانفرس نے منتخب کیا۔ کیمیائی ہتھیاروں کی پیداوار، بڑھاؤ اور ذخیرہ اندازی کی روک تھام کے کنونشن(سی ڈبلیو سی) کی193ریاستوں نے توثیق کی ہے۔

یہ کنونشن بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہرقسم کے ہتھیاروں کی روک تھام کے لئے ایک جامع معاہدہ سمجھا جاتا ہے۔ پاکستان نے(سی ڈبلیو سی) کی1997 میں توثیق کی تھی۔

صحت

حکومت کا جان بچانے والی 146 ادویات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان

نوٹیفکیشن کے مطابق جن ادویات کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ان میں کینسر کی ادویات، ویکسینز اور اینٹی بائیوٹک ادویات شامل ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حکومت کا  جان بچانے والی 146 ادویات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان

حکومت نے جان بچانے والی 146 ادویات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا۔ ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی نے حکومت کو 262 ادویات کی قیمتوں میں اضافے کی سمری بھیجی تھی۔

حکومت کی جانب سے ادویات کی قیمتوں میں اضافے کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا، جس کے مطابق جن ادویات کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ان میں کینسر کی ادویات، ویکسینز اور اینٹی بائیوٹک ادویات شامل ہیں۔

ڈرگ ریگولیٹری اتھارٹی نے حکومت کو 262 ادویات کی قیمتوں میں اضافے کی سمری بھیجی تھی جبکہ حکومت نے لسٹ میں شامل 146 جان بچانے والی ادویات کی قیمتوں میں اضافہ کیا۔حکام کے مطابق لسٹ میں شامل 116 ادویات کی قیمتیں فارماسیوٹیکل کمپنیاں از خود بڑھائیں گی۔

حکام کے مطابق حکومت نے گزشتہ روزادویات کی قیمتیں ڈی ریگولیٹ کر کے فارماسوٹیکل کمپنیوں کو قیمتیں از خود بڑھانے کی اجازت دی تھی، حکومت اب صرف نیشنل اسینشل میڈیسنز لسٹ میں شامل 464 ادویات کی قیمتوں پر کنٹرول رکھے گی ۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان

 ڈپٹی کمشنر کا کہنا ہے کہ حضرت لعل شہبازقلندر عرس کے پہلے روز چھٹی ہوگی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان

جامشورو : ضلعی انتظامیہ جامشورو  نے حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان کردیا ہے۔

 حضرت لعل شہبازقلندر کے سالانہ 772 ویں سالانہ  عرس مبارک  کے موقع پر جامشورو کی  ضلعی انتظامیہ  نے ضلع بھر میں 29 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کردیا ہے۔

 ڈپٹی کمشنر کا کہنا ہے کہ حضرت لعل شہبازقلندر عرس کے پہلے روز چھٹی ہوگی ، ڈپٹی کمشنر جامشورو کی سفارش پر کمشنرحیدرآباد نے سیہون میں حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے دوران دفعہ 144 نافذ کردی ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سپریم کورٹ نے انتخابات کالعدم قرار دینے سے متعلق درخواست نمٹا دی

درخواست گزار درخواست دینے کے بعد غائب ہو گیا تھا جس کا ابھی تک کوئی پتہ نہیں لگایا جا سکا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سپریم کورٹ نے انتخابات کالعدم قرار دینے سے متعلق درخواست نمٹا دی

 سپریم کورٹ نے  آج 8 فروری کے عام انتخابات کالعدم قرار دینے سے متعلق سپریم کورٹ آف پاکستان نے  درخواست نمٹا دی ہے۔

چیف جسٹس پاکستان قاضی فائز عیسیٰ کی سربراہی میں تین رکنی بنچ نے عدالت میں پیش نہ ہونے پر  درخواست گزار کو  پانچ لاکھ روپے جرمانہ بھی کیا۔

یا درہے کہ درخواست گزار درخواست دینے کے بعد غائب ہو گیا تھا جس کا ابھی تک کوئی پتہ نہیں لگایا جا سکا ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll