جی این این سوشل

دنیا

جاپان کا بحرالکاہل میں مچھلی کے شکار کا کوٹہ بڑھانے کا عندیہ

مجموعی ماہی گیری بڑھ کر4ہزار820 ٹن سے کچھ زائد ہو جائے گی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

جاپان کا بحرالکاہل میں مچھلی کے شکار کا کوٹہ بڑھانے کا عندیہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ٹوکیو: جاپان نے آئندہ سیزن کے لیے بحرالکاہل کی بڑی بلُو فِن ٹُونا مچھلیوں کے شکار کے کوٹے کو بڑھانے کا عندیہ دیا ہے۔

جاپانی نشریاتی ادارے کے مطابق ماہی گیری ایجنسی نے ملکی ماہی گیروں کے لیے شکار کی حد بڑھانے کا اپنا مسودہ پیش کر دیا ہے۔مذکورہ ایجنسی گہرے سمندر میں شکار کا کوٹہ موجودہ سیزن کے مقابلے میں 9 فیصد بڑھانا چاہتی ہے، جس سے مجموعی ماہی گیری بڑھ کر4ہزار820 ٹن سے کچھ زائد ہو جائے گی۔ ساحلی ماہی گیری کا کوٹہ معمولی اضافے کے ساتھ ایک ہزار 745ٹن تک پہنچ گیا ہے۔

جولائی میں ایک بین الاقوامی کانفرنس کے مندوبین نے بحرالکاہل کی 30 کلوگرام یا اس سے زائد وزن کی بلُو فِن ٹُونا مچھلیوں کے شکار کی حد بڑھانے اور اس سے چھوٹی بلُو فِن ٹُونا مچھلیوں کے لیے حد کم کرنے پر اتفاق کیا تھا۔ کانفرنس کے ارکان اگلے ماہ اکٹھے ہونے پر اس تجویز پر تبادلہٴ خیال کریں گے۔اس اجلاس کے نتائج کی بنیاد پر ماہی گیری ایجنسی اپنے تقسیم کے منصوبے پر باضابطہ فیصلہ کرے گی۔

پاکستان

پشاور ہائی کورٹ نے اسد قیصر کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا

جسٹس شکیل احمد اور جسٹس صاحبزادہ اسد اللہ نے کیس کی سماعت کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پشاور ہائی کورٹ نے اسد قیصر کا نام ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا

پشاور: پشاور ہائی کورٹ نے سابق اسپیکر قومی اسمبلی اور پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اسد قیصر کا نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ (ای سی ایل) سے نکالنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق جسٹس شکیل احمد اور جسٹس صاحبزادہ اسد اللہ نے کیس کی سماعت کی، عدالت نے قیصر کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کا 23 جون کو دیا گیا حکم نامہ غیر آئینی قرار دیا۔

اسد کے وکیل معظم بٹ نے بتایا کہ قیصر قومی اسمبلی کے سابق سپیکر تھے اور وہ عمرہ کی ادائیگی کے لیے سعودی عرب جارہے تھے لیکن حکام نے انہیں روک دیا۔

جسٹس اسد اللہ نے استفسار کیا کہ اسد کا نام ای سی ایل میں کس تاریخ کو ڈالا گیا؟ معظم بٹ نے جواب دیا کہ 23 جون کو قیصر کا نام ای سی ایل میں ڈالا تھا۔

جسٹس شکیل احمد نے استفسار کیا کہ کیا اب رکن قومی اسمبلی مقرر ہو گئے ہیں؟ اسد کے وکیل نے جواب دیا کہ ہاں وہ رکن قومی اسمبلی ہیں اور سینئر سیاستدان بھی ہیں۔

تاہم پی ایچ سی نے اسد کا نام فوری طور پر ای سی ایل سے نکالنے کا حکم دے دیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل سے شروع

 ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی، بہترین بیٹر، بہترین بائولر، بہترین وکٹ کیپر، بہترین فیلڈر اور فائنل میچ کے بہترین کھلاڑی کو تیس تیس ہزار روپے انعامی رقم کے طور پر دیے جائیں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل سے شروع

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل  سے تین شہروں کراچی، فیصل آباد اور لاہور میں شروع ہوگا۔

50اوورز کے ٹورنامنٹ میں پول اے کے میچز کراچی میں کھیلے جائیں گے ، پول بی کے میچز فیصل آباد جبکہ پول سی کے میچز لاہور میں ہوں گے۔پول میچز 29فروری کو ختم ہوں گے اور اس کے بعد ٹرائنگولر مرحلہ ہوگا جو فیصل آباد میں تین سے 7مارچ تک کھیلا جائے گا۔ ٹورنامنٹ کا فائنل 9مارچ کو فیصل آباد کے بوہرانوالی گرائونڈ میں کھیلا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق  ٹورنامنٹ کے لیے 9لاکھ روپے سے زائد کی انعامی رقم مختص کی گئی ہے۔ فاتح ٹیم کو5لاکھ روپے کی انعامی رقم ملے گی جبکہ رنرز اپ کو اڑھائی لاکھ روپے دئیے جائیں گے۔

 ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی، بہترین بیٹر، بہترین بائولر، بہترین وکٹ کیپر، بہترین فیلڈر اور فائنل میچ کے بہترین کھلاڑی کو تیس تیس ہزار روپے انعامی رقم کے طور پر دیے جائیں گے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 9: اسلام آباد یونائیٹڈ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے پنجہ آزمائی کرے گی

میچ پاکستانی وقت کے مطابق شام 7 بجے شروع ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل 9: اسلام آباد یونائیٹڈ  کوئٹہ گلیڈی ایٹرز سے پنجہ آزمائی کرے گی

لاہور: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کا آٹھواں میچ (آج) جمعرات کو قذافی اسٹیڈیم لاہور میں اسلام آباد یونائیٹڈ اور کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے درمیان کھیلا جائے گا۔

میچ پاکستانی وقت کے مطابق  شام 7 بجے شروع ہوگا۔

دونوں ٹیمیں دو دو میچ کھیل چکی ہیں اور یہ آج رات ان کا تیسرا میچ ہوگا۔ یونائیٹڈ نے دو میں سے ایک میں کامیابی حاصل کی ہے جب کہ گلیڈی ایٹرز دونوں میچوں میں کلین سویپ کرنے میں کامیاب رہی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے دستے میں ایلکس ہیلز، کولن منرو، حیدر علی، محمد وسیم، شمائل حسین، سلمان علی آغا، فہیم اشرف، عماد وسیم، قاسم اکرم، شاداب خان (c)، اعظم خان (wk)، Jordan Cox (wk)، حنین شاہ، میتھیو فورڈ، نسیم شاہ، عبید میک کوئے، رومان رئیس، شہاب خان، تیمل ملز اور عبید شاہ شامل ہیں۔

دوسری جانب کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کیلئے جیسن رائے، خواجہ نافے، لاری ایونز، عمیر یوسف، رائلی روسو (ج)، سید شکیل، شیرفین ردرفورڈ، عمر امین، ول سمید، عثمان طارق، ونیندو ہسرنگا، بسم اللہ خان (وکٹ)، سجاد علی (وکٹ)، سرفراز احمد (wk)، ابرار احمد، عادل ناز، عقیل حسین، محمد عامر، محمد حسنین، محمد وسیم، سہیل خان اور عثمان قادر کھیلیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll