جی این این سوشل

پاکستان

شوکاز نوٹس کے خلاف جسٹس مظاہر نقوی کی درخواستوں کی سماعت 15 دسمبر کو مقرر

جسٹس جمال مندوخیل، جسٹس مسرت ہلالی اور جسٹس امین الدین خان پر مشتمل سپریم کورٹ کا تین رکنی بینچ درخواستوں کی سماعت کرے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

شوکاز نوٹس کے خلاف جسٹس مظاہر  نقوی کی درخواستوں کی سماعت 15 دسمبر کو مقرر
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: سپریم کورٹ کے جج جسٹس مظاہر علی نقوی کی جانب سے سپریم جوڈیشل کونسل (ایس جے سی) کی جانب سے انہیں جاری کیے گئے شوکاز نوٹس کو چیلنج کرنے والی آئینی درخواستوں کی سماعت 15 دسمبر کو ہوگی۔

جسٹس جمال مندوخیل، جسٹس مسرت ہلالی اور جسٹس امین الدین خان پر مشتمل سپریم کورٹ کا تین رکنی بینچ درخواستوں کی سماعت کرے گا۔


جسٹس مظاہر علی نقوی نے 20 نومبر کو ایس جے سی کی انکوائری کا باضابطہ طور پر مقابلہ کیا اور اسے عدلیہ کی توہین قرار دیا۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ SJC نے اٹھائے گئے اعتراضات کو حل کیے بغیر مزید کارروائی کے لیے نوٹس بھیجے، SJC کی 27 اکتوبر کی پریس ریلیز کو بنیادی حقوق کی خلاف ورزی سمجھتے ہوئے


سپریم کورٹ میں اپنی درخواست میں، جسٹس مظاہر نقوی نے اپنے خلاف شروع کی گئی ایس جے سی انکوائری کے خلاف حکم جاری کرنے پر زور دیا۔

اس معاملے کی ابتدا سپریم کورٹ کے جسٹس مظاہر علی اکبر نقوی کے خلاف سپریم جوڈیشل کونسل میں دائر کی گئی شکایت میں ہے۔


میاں داؤد ایڈووکیٹ کی طرف سے درج کرائی گئی شکایت میں بدانتظامی، غیر قانونی اثاثوں اور پراکسیز کے ذریعے دولت جمع کرنے کے الزامات لگائے گئے ہیں۔

دنیا

امریکا گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک

تحقیقاتی افسران نے بتایا ہے کہ حادثے کے وقت وین میں سوار متعدد افراد نے سیٹ بیلٹ نہیں باندھی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

امریکا   گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک

امریکا : امریکا میں دو گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک ہوگئے ہیں ۔

چینی خبررساں ادارے کے مطابق کیلیفورنیا ہائی وے پٹرول نے ایک بیان میں بتایا کہ یہ واقعہ مقامی وقت کے مطابق صبح 6:30 بجے کے قریب پیش آیا جس میں شیورلیٹ پک اپ اور جی ایم سی وین آپس میں ٹکرا گئیں۔

انہوں نے بتایا کہ ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ پک اپ تیز رفتاری میں بے قابو ہوکر وین سے ٹکرا گئی جس سے پک اپ کا ڈرائیور اور وین میں سوار 7افراد ہلاک ہو گئے۔انہوں نے مزید بتایا کہ تحقیقاتی افسران نے بتایا ہے کہ حادثے کے وقت وین میں سوار متعدد افراد نے سیٹ بیلٹ نہیں باندھی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

پاکستان اور ایران نے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس عزم کا اظہار آج وزیر خارجہ جلیل عباس جیلانی اور ان کے ہم منصب ایران کے وزیرِ خارجہ حسین امیر  کے درمیان ٹیلی فونک گفتگو میں کیا گیا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی اور جلیل عباس جیلانی نے ایران کے برادر عوام کی جانب سے نیک خواہشات کو دل کی گہرائیوں سے سراہا۔

رواں ماہ کے اوائل میں ایرانی وزیر خارجہ کے دورہ پاکستان کے بعد سے دونوں ممالک نے سرکاری مصروفیات کو مکمل طور پر بحال کر دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

چین ، رہائشی عمارت میں آتشزدگی سے 15افراد ہلاک ، 40زخمی

زخمیوں کو علاج کے لیے ہسپتال بھیجا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چین ، رہائشی عمارت میں آتشزدگی سے 15افراد ہلاک ، 40زخمی

بیجنگ: چین میں رہائشی عمارت میں آتشزدگی سے 15افراد ہلاک اور 40زخمی ہوگئے ہیں۔

چینی خبررساں ادارے کے مطابق مقامی حکام نے ایک پریس کانفرنس میں بتایا کہ شنگھائی سے 260 کلومیٹر شمال مغرب میں واقع عمارت میں آتشزدگی کی اطلاع ملنے پر آگ پر قابو پانے کے لیے پچیس فائر ٹرکوں کو متحرک کیا گیا اور صبح 6 بجے تک آگ پر قابو پا لیا گیا تھا۔

انہوں نے بتایا کہ آتشزدگی سے 15افراد ہلاک ہیں تاہم 44 زخمیوں کو علاج کے لیے ہسپتال بھیجا گیا جن میں سے ایک کی حالت تشویشناک ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll