جی این این سوشل

پاکستان

مسلم لیگ ن اور آئی پی پی کے درمیان سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے لیے کمیٹی قائم

مسلم لیگ ن کی سیٹ ایڈجسٹمنٹ کمیٹی میں رانا ثناء اللہ، ایاز صادق اور خواجہ سعد رفیق شامل ہیں جب کہ عون چوہدری، اسحاق خاکوانی اور نعمان لنگڑیال آئی پی پی کی کمیٹی میں نمائندگی کریں گے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مسلم لیگ ن اور آئی پی پی کے درمیان سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے لیے کمیٹی قائم
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور:  پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل-این) اور استحکام پاکستان پارٹی (آئی پی پی) کے درمیان آئندہ عام انتخابات کی تیاریوں کے لیے سیٹ ایڈجسٹمنٹ کی سہولت کے لیے ہفتے کے روز ایک کمیٹی قائم کی گئی۔

اندرونی ذرائع نے انکشاف کیا کہ مسلم لیگ ن کی سیٹ ایڈجسٹمنٹ کمیٹی میں رانا ثناء اللہ، ایاز صادق اور خواجہ سعد رفیق شامل ہیں جب کہ عون چوہدری، اسحاق خاکوانی اور نعمان لنگڑیال آئی پی پی کی کمیٹی میں نمائندگی کریں گے۔


ذرائع کے مطابق جہانگیر ترین یا ان کے بیٹے علی ترین کے لودھراں سے قومی اسمبلی کی نشست پر الیکشن لڑنے کا امکان ہے جبکہ لاہور سے قومی اسمبلی کی نشست پر علیم خان اور عون چوہدری ممکنہ طور پر امیدوار ہیں۔


وہاڑی سے اسحاق خاکوانی اور نعمان لنگڑیال ساہیوال سے الیکشن لڑیں گے۔ کہا جاتا ہے کہ دونوں جماعتیں انتخاب کو حتمی شکل دینے کے لیے غیر جانبدارانہ سروے کے ممکنہ غور کے ساتھ حلقوں کے لیے مضبوط امیدوار کھڑے کرنے کی حکمت عملی بنا رہی ہیں۔


میڈیا ذرائع کے مطابق آنے والے دو سے تین دنوں میں مسلم لیگ ن اور آئی پی پی کے درمیان ایک اہم میٹنگ طے شدہ ہے جس میں سیٹ ایڈجسٹمنٹ پر تبادلہ خیال کیا جائے گا، جس کا اختتام دونوں سیاسی اداروں کی جانب سے منتخب امیدواروں کے باضابطہ اعلان پر ہوگا"۔

جمعہ کو، مسلم لیگ (ن) نے استحکم پاکستان پارٹی (آئی پی پی) کی قیادت کے ساتھ انتخابات سے قبل اتحاد اور سیٹ ایڈجسٹمنٹ کے لیے بات چیت کی۔

ذرائع کے مطابق مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے آئی پی پی کے سرپرست اعلیٰ جہانگیر خان ترین سے ان کی لاہور میں رہائش گاہ پر 45 منٹ تک ملاقات کی۔ ملاقات میں آئی پی پی سے عون چوہدری اور مسلم لیگ ن سے ایاز صادق اور رانا ثناء اللہ نے شرکت کی، اجلاس میں ملکی سیاسی صورتحال، آئندہ عام انتخابات اور سیٹ ایڈجسٹمنٹ پر توجہ مرکوز کی گئی۔


اطلاعات کے مطابق دونوں فریقین نے آئندہ عام انتخابات کے لیے سیٹ ایڈجسٹمنٹ پر اتفاق کیا ہے۔

پاکستان

سائفر کیس، شاہ محمود قریشی کا سزا معطلی کے لئے اسلام آبادہائیکورٹ سے رجوع

شاہ محمود قریشی نے سزا معطلی کی متفرق درخواست دائر کر دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سائفر کیس،  شاہ محمود قریشی کا سزا معطلی کے لئے اسلام آبادہائیکورٹ سے رجوع

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی ) کے رہنما اور سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے سائفر کیس میں سزا معطل کرکے ضمانت پر رہائی کے لیے اسلام آباد ہائی کورٹ سے رجوع کر لیا۔

شاہ محمود قریشی نے سزا معطلی کی متفرق درخواست دائر کی ہے، سابق وزیر خارجہ کی جانب سے دائر درخواست میں کہا گیا ہے کہ آفیشل سیکرٹ ایکٹ کے سیکشن 9 کے تحت دی گئی سزا میں سازش یا غداری ثابت نہیں ہو سکی، بطور سابق وزیر خارجہ سائفر حفاظت کی ذمہ داری میری نہیں بلکہ پرنسپل سیکرٹری کی تھی۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ سپریم کورٹ اس معاملے میں پہلے ہی درخواست گزار کو ضمانت بعد از گرفتاری دے چکی ہے، اسلام آباد ہائی کورٹ نے بھی دو مرتبہ قانونی نقائص کی وجہ سے ٹرائل کو کالعدم قرار دیا ہے۔سابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے درخواست میں اسلام آباد ہائی کورٹ سے سزا معطل کر کے ضمانت پر رہا کرنے کی استدعا کی ہے۔

واضح رہے کہ 30 جنوری کو سائفر کیس میں بانی پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی کو دس، دس سال قید با مشقت کی سزا سنائی گئی تھی۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں،موڈیز

نئی مخلوط حکومت کو آئی ایم ایف سے نیا قرض پروگرام، دیگر ممالک  اور اداروں سے قرض کا حصول مشکل ہوگا، رپورٹ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں،موڈیز

عالمی ریٹنگ ایجنسی موڈیزنے کہا ہے کہ 8فروری کے متنازع انتخابات کے باعث سیاسی خطرات زیادہ ہیں، نئی مخلوط حکومت کا مینڈیٹ مشکل اصلاحات کےلئے زیادہ مضبوط نہیں ہے۔

عالمی ریٹنگ ایجنسی موڈیزنے پاکستان کی سیاسی و معاشی صورتحال پر اپنی رپورٹ جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ نئی مخلوط حکومت کےلئے غیر یقینی صورتحال برقرار رہے گی۔پاکستان کو زرمبادلہ ذخائر اور ریونیو میں بہتری لانا ہوگی،  قرضوں پرڈیفالٹ کی صورت میں پاکستان کی ریٹنگ ڈاؤن گریڈ ہوسکتی ہے۔

موڈیز نے پاکستان کی آؤٹ لک مستحکم لیکن طویل مدتی سی اے اے تھری ریٹنگ برقرار رکھتے ہوئے کہا ہےکہ پاکستان کو بیرونی مالی ضروریات کا سامنا ہے اور زرمبادلہ ذخائر ناکافی ہیں، پاکستانی معیشت کو قلیل، وسط مدت کے دوران انتہائی بلند مالی خطرات درپیش ہیں۔

 موڈیز کے مطابق آئی ایم ایف سے نیا قرض پروگرام، دیگر ممالک  اور اداروں سے قرض کا حصول مشکل ہوگا، مالی اوربیرونی خطرات میں کمی پر پاکستان کی ریٹنگ بہتر ہوسکتی ہے۔ پاکستانی معیشت کو قلیل، وسط مدت کے دوران انتہائی بلند مالی خطرات درپیش ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلرسے ملاقات

وزیراعلی پنجاب مریم نواز نے معیار ی تعلیم، اساتذہ کی تربیت اور عالمی سطح پر وظائف فراہم کرنے پر  ان کی کوششوں کو سراہا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز کی  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلرسے ملاقات

بین الاقوامی درس و تدریس کے بارے میں  یونیورسٹی آف لندن کی پرو وائس چانسلر پروفیسر میری سٹیسنی  نے آج لاہور میں پنجاب کی وزیر اعلیٰ مریم نواز سے ملاقات کی۔

وزیراعلی پنجاب مریم نواز نے معیار ی تعلیم، اساتذہ کی تربیت اور عالمی سطح پر وظائف فراہم کرنے پر  ان کی کوششوں کو سراہا ۔

 انہوں نے پرو وائس چانسلر کو پنجاب میں تعلیم کے فروغ اور اساتذہ کی تربیت کے بارے میں بھی اپنے منصوبوں سے آگاہ کیا ، وزیر اعلیٰ نے کہا کہ وہ نصاب تعلیم کو انفارمیشن ٹیکنالوجی کی بنیاد پر جدید خطوط پر استوار کرنا چاہتی ہیں۔

 

مریم نواز نے اساتذ ہ کے لئے آن لائن تربیتی کورسز شروع کرنے پر بھی پروفیسر میری سٹیسنی سے تبادلہ خیال کیا  اورمعیاری تعلیم کی فراہمی اور ہر بچے کو ہنر سکھانے کے عزم کا اظہار کیا۔

 اس موقع پر پروفیسر میری سٹیسنی نے پنجاب کی پہلی خاتون وزیر اعلیٰ منتخب ہونے پر  مریم نواز کو مبارکباد دی اور تعلیم کےلئے  ان کے جذبے کی تعریف کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll