جی این این سوشل

پاکستان

مسلم لیگ ن ،پیپلز پارٹی ، ق لیگ حکومت سازی کیلئے ایک پیج پر

مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف نے اجلاس بلانے پر ق لیگ کے سربراہ اور وہاں موجود دیگر افراد کا شکریہ ادا کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مسلم لیگ ن ،پیپلز پارٹی ، ق لیگ   حکومت سازی کیلئے ایک پیج پر
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل-این)، پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی)، متحدہ قومی موومنٹ-پاکستان (ایم کیو ایم-پی)، پاکستان مسلم لیگ-قائد (پی ایم ایل-ق)، بلوچستان عوامی پارٹی (بی اے پی) اور استحکام پاکستان پارٹی (آئی پی پی) نے اقتدارمیں آنے کیلئے  حکومت بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔

پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین آصف علی زراری نے کہا کہ ملک کو بحرانوں سے نکالنے کے لیے متفقہ طور پر حکومت بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔

 

اس موقع پر مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف، ایم کیو ایم پی کے سربراہ ڈاکٹر مقبول صدیقی، مسلم لیگ (ق) کے سربراہ چوہدری شجاعت حسین، آئی پی پی کے سربراہ علیم خان اور صادق سنجرانی و دیگر موجود تھے۔


چودھری شجاعت حسین نے حکومت سازی پر زرداری کے خیالات کی تائید کی۔ 

مسلم لیگ (ن) کے صدر شہباز شریف نے اجلاس بلانے پر ق لیگ کے سربراہ اور وہاں موجود دیگر افراد کا شکریہ ادا کیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم یہاں قوم کو بتانے کے لیے آئے ہیں کہ ہم انتخابات کے دوران ایک دوسرے کے خلاف بولتے ہیں، اور اب انتخابی مہم کا دور ختم ہو چکا ہے۔ ہماری لڑائی اب ملک کے چیلنجز کے خلاف ہے۔ پہلا چیلنج معیشت کا ہے جسے ہمیں مضبوط کرنا ہے۔ شہباز شریف نے کہا کہ یہ ایک بڑا چیلنج ہے ،
انہوں نے کہا کہ اتحاد اہمیت رکھتا ہے اور وہ ملک کے چیلنجز سے نمٹنے کے لیے متحد ہیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ آئی ایم ایف کے معاہدے سے معاشی استحکام آیا۔

انہوں نے کہا کہ وہ غیر ملکی قرضوں سے نمٹنے، اقتصادی ترقی پر توجہ دینے اور مہنگائی کے خلاف لڑنے کے لیے پرعزم ہیں۔

شہباز شریف نے کہا کہ ہم یہاں قوم کو یہ بتانے کے لیے اکٹھے ہیں کہ ہم منقسم مینڈیٹ کو قبول کرتے ہیں ۔ 

شہباز شریف نے ن لیگ کی حمایت کرنے پر آصف علی زرداری، ڈاکٹر مقبول صدیقی، علیم خان اور صادق سنجرانی کا شکریہ بھی ادا کیا۔

انہوں نے کہا کہ وہ اکثریت قائم کرنے کے قابل ہیں اور ملک کو بحرانوں سے نکالنے کے لیے سخت محنت کرنے کا عزم کیا۔

 

دنیا

ایران : متعدد گاڑیاں ٹکرانے سے 5 افراد ہلاک 5 زخمی

حادثے کی اطلاع ملتے ہی 13 آپریشنل ریسکیو ٹیمیں فوری طور پر جائے وقوعہ پر بھیجی گئیں اور زخمیوں کو طبی مراکز میں منتقل کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایران : متعدد گاڑیاں ٹکرانے سے 5 افراد ہلاک 5 زخمی

ایران کے مغربی صوبے ایلام میں متعدد گاڑیوں کے آپس میں ٹکرانے سے 5افراد ہلاک اور 5زخمی ہوگئے ۔

چینی خبررساں ادارے کے مطابق صوبہ ایلام میں ہلال احمر سوسائٹی کے سربراہ حمزہ محمدی مقدام نے میڈیا کو بتایا کہ صوبائی دارالحکومت ایلام سے مہران کاؤنٹی جانے والی سڑک پر مقامی وقت کے مطابق صبح 10:05 بجے تین سیمی ٹریلر ٹرکوں اور تین کاروں کے درمیان تصادم ہوا جس کے نتیجے میں 5افراد ہلاک اور 5زخمی ہوگئےہیں ۔

انہوں نے کہا کہ حادثے کی اطلاع ملتے ہی 13 آپریشنل ریسکیو ٹیمیں فوری طور پر جائے وقوعہ پر بھیجی گئیں اور زخمیوں کو طبی مراکز میں منتقل کر دیا گیا ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ ابتدائی اطلاعات کے مطابق حادثہ سیمی ٹریلر ٹرک میں سے ایک کے بریک سسٹم میں تکنیکی خرابی کے باعث تصادم ہوا ہے تاہم صوبائی ٹریفک پولیس کے سربراہ ابوالفضل کہزادی کی زیرنگرانی ایک تحقیقاتی ٹیم حادثے کی تحقیقات کر رہی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے، رہنما مسلم لیگ ن

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے، اسحاق ڈار

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما سینیٹر اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ صدر نے اجلاس نہ بلایا تو اسپیکر خود نومنتخب قومی اسمبلی کا اجلاس بلا سکتا ہے۔

پنجاب اسمبلی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسحاق ڈار نے کہا کہ 29 فروری کو اسپیکر آئینی طور پر خود اجلاس بلا سکتا ہے، آئین میں واضح ہے کہ 21ویں روز اسپیکر کو اجلاس بلانے کا اختیار ہے۔

اسحاق ڈار نے کہا کہ آئینی 21 دن کی مہلت کے حساب سے 29 فروری آخری تاریخ بنتی ہے۔  صوبوں میں بھی اگر گورنر اجلاس نہیں بلاتا تو وہاں بھی یہی اصول لاگو ہوگا۔ معیشت کیسے درست ہوگی ایسے فلور پر یہ نہیں ڈسکس کر سکتا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نیشنل ہائی وے پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیشنل ہائی وے  پولیس نے نقدی سے بھرا بیگ مالکان کے حوالے کردیا

نیشنل ہائی ویز اینڈ موٹروے پولیس نے دیانتداری اور فرض شناسی کی اعلیٰ مثال قائم تے ہوئے قیمتی طلائی زیورات اور نقدی سے بھرا گمشدہ بیگ تلاش کرکے مالکان کے حوالے کر دیا۔

پرس میں کل آٹھ لاکھ روپے مالیت کے زیورات اور نقدی موجود تھے ۔ مالکان  نے موٹروے پولیس ہیلپ لائن 130 کے ذریعے موٹروے پولیس سے رابطہ کیا ۔ اطلاع پاتے ہی فوری کارروائی عمل میں لاتے ہوئے سروس ایریا کے قریب ترین پولیس موبائل نے پرس کی تلاش شروع کر دی ۔

ترجمان موٹر وے پولیس کی جانب سے اتوار کو جاری بیان کے مطابق موٹر وے پر سفر کرتے ہوئے ایک فیملی کلر کہار سروس ایریا میں قیام و طعام کی غرض سے رکی جہاں ان کا پرس رہ گیا اور فیملی نے اپنا سفر جاری رکھا ۔

پرس میں لاکھوں روپے مالیت کے قیمتی زیورات ، 108675 روپے ، 716 ریال ،101 امریکن ڈالر اور 1500 روپے کے تین پرائز بانڈ موجود تھے، باحفاظت پرس ملنے پر متعلقہ فیملی نے موٹروے پولیس کا شکریہ ادا کیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll