جی این این سوشل

پاکستان

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا لیا

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئےتھے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا  لیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے سید مراد علی شاہ نے منگل کو تیسری بار سندھ کے وزیراعلیٰ کے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔

گورنر سندھ کامران ٹیسوری نے گورنر ہاؤس میں ان سے حلف لیا اور انہیں بطور وزیر اعلیٰ کردار ادا کرنے پر مبارکباد دی ۔ 
اس موقع پر نگراں وزیراعلیٰ سندھ جسٹس (ر) مقبول باقر اور دیگر سیاسی شخصیات بھی موجود تھیں۔

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئے۔

کل 148 ووٹ کاسٹ ہوئے جن میں مراد نے 112 ووٹ حاصل کیے۔ ان کے مدمقابل متحدہ قومی موومنٹ پاکستان (MQM-P) کے علی خورشیدی کو 36 ووٹ ملے۔

اپنے خطاب میں مراد علی شاہ  نے صوبائی وزیر اعلیٰ منتخب ہونے پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اپنی پارٹی قیادت کو چیلنجوں کے باوجود یہ ذمہ داری سونپنے کا اعتراف کیا۔


2016 میں سندھ کے وزیراعلیٰ کے طور پر اپنے سابقہ ​​دور کی عکاسی کرتے ہوئے، مراد نے اپنے عہدے کے وقار کو برقرار رکھنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ انہوں نے شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کو خراج تحسین پیش کیا، ان کے سرپرست، اور پی پی پی قیادت کا ان کی غیر متزلزل حمایت پر شکریہ ادا کیا۔

8 فروری کے انتخابات کے بارے میں بات کرتے ہوئے مراد نے کہا کہ پیپلز پارٹی کو تحفظات ہونے کے باوجود اس نے ملک کی خودمختاری اور استحکام کے لیے پارٹی کے عزم پر قاَم ہے ۔ 

 

علاقائی

کراچی و گردونواح میں زلزلے کے جھٹکے

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق کراچی میں آنے والے زلزلے کے جھٹکوں کی شدت ریکٹر اسکیل پر 3.2 تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی و گردونواح میں زلزلے   کے جھٹکے

کراچی : کراچی میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے جس کی شدت ریکٹر اسکیل پر 3.2 ریکارڈ کی گئی۔
زلزلہ پیما مرکز کے مطابق کراچی میں آنے والے زلزلے کے جھٹکوں کی شدت ریکٹر اسکیل پر 3.2 تھی۔

کراچی میں زلزلے جھٹکے 8 بجکر50 منٹ پر محسوس کئے گئے ، زلزلہ پیما مرکز کا کہنا تھا کہ زلزلے کی گہرائی 12 کلومیٹر اور مرکز کراچی کا علاقہ ملیرتھا۔

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق کراچی کے علاقے ملیر، لانڈھی، قائدآباد، سپرہائی وے اور اطراف میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کئے گئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

امریکہ کا افغانستان کو اسلامی ریاست تسلیم کرنے سے صاف انکار

طالبان نےخواتین کے کام، تعلیم کے حوالے سے اپنے احکامات کو تبدیل نہیں کیا،امریکی اسٹیٹ ڈیپارٹمنٹ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

امریکہ کا افغانستان کو اسلامی ریاست تسلیم کرنے سے صاف انکار

امریکہ نے افغانستان کو اسلامی ریاست تسلیم کرنے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ اسلامی ریاست کو تسلیم کرنے کا کوئی ارادہ نہیں رکھتے، طالبان نےخواتین کے کام، تعلیم کے حوالے سے اپنے احکامات کو تبدیل نہیں کیا۔
 امریکی اسٹیٹ ڈیپارٹمنٹ رپورٹ میں طالبان کے زیر اقتدار افغانستان میں رونما ہونے والی تباہ کاریوں کا تجزیہ کیا گیا۔رپورٹ میں کہا گیا کہ طالبان نے خواتین کی تعلیم پر پابندی عائد کرنے کے ساتھ ملک میں دہشتگردی کا ماحول قائم کر دیا ہے۔ 
بیان میں کہا گیا کہ طالبان کے اقتدار سنبھالنے کے بعد سے افغان میڈیا کوپابندیوں اور مشکلات کا سامنا کرنا پڑا، صحافت افغان سرزمین پر ایک مذاق بن کر رہ گئی ہے۔
 انہوں نے کہا کہ قیدیوں کی 90 فیصد شرح سیاسی لیڈران پر مشتمل ہے،2021 میں افغانستان پر قبضے کے بعد طالبان نے ملک میں انتشار اور بد امنی کی صورتحال برپا کر دی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آئندہ پانچ سالوں میں ملک کی حالت بدل جائے گی ،وزیر اعظم

نجکاری کے عمل سے متعلق وزیراعظم نے بیورو کریسی کی جانب سے نجکاری کسی بھی تاخیر کے بغیر شفاف انداز میں کرانے کا یقین دلایا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئندہ پانچ سالوں میں ملک کی حالت بدل جائے گی ،وزیر اعظم

کراچی : وزیراعظم نے آج کراچی میں کاروباری برادری سے خطاب کرتے ہوئے اس اعتماد کا اظہار کیا کہ ملکی برآمدات آئندہ پانچ برسوں میں دوگنا ہو جائیں گی۔

انہوں نے کہا کہ حکومت تاجر برادری کی مشاورت سے برآمدات بڑھانے کیلئے جامع پالیسی لائحہ عمل وضع کرے گی جس سے یقینی طور پر برآمدات میں اضافہ یقینی بنانے میں مدد ملے گی۔وزیراعظم نے کہا کہ حکومت زراعت، کان کنی، معدنیات، انفارمیشن ٹیکنالوجی اور صنعت کے شعبوں میں بھی انقلاب لانے پر پوری توجہ مرکوز کئے ہوئے ہے۔

انہوں نے ملک میں بیروزگاری ، غربت اور مہنگائی کم کرنے کے حکومت کے عزم کااظہار بھی کیا۔ملک میں چینی کی صورتحال کے حوالے سے شہباز شریف نے کہا کہ حکومت اشیائے ضروریہ کا ذخیرہ ضرورت سے زیادہ ہونے کی صورت میں اس کو برآمد کرے گی انہوں نے کہا کہ حکومت اشیائے ضروریہ کی سمگلنگ روکنے پر بھی توجہ دے رہی ہے۔وزیراعظم نے کہا کہ حکومت کی دانشمندانہ پالیسیوں کی وجہ سے معاشی اشاریوں میں اچھی خبریں موصول ہو رہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حسابات جاریہ فاضل ہیں، ترسیلات زر بلند ترین سطح پرہیں ،مہنگائی کمی کی جانب گامزن ہے اور سٹاک ایکسچینج میں ریکارڈ تیزی کا رجحان ہے۔نجکاری کے عمل سے متعلق وزیراعظم نے بیورو کریسی کی جانب سے نجکاری کسی بھی تاخیر کے بغیر شفاف انداز میں کرانے کا یقین دلایا۔انہوں نے کہا کہ حکومت نے اقتدار سنبھالنے کے فوری بعد پینسٹھ ارب روپے مالیت کی ادائیگیاں کیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll