جی این این سوشل

تجارت

پاکستان عالمی مالیاتی فنڈ کے ساتھ طویل مدتی مالیاتی معاہدہ کرنا چاہتا ہے ، وزیر خزانہ

 واشنگٹن میں وزیر خزانہ نے عالمی مالیاتی فنڈ اور عالمی بینک کے سپرنگ اجلاس کے دوران موڈی انویسٹر سروس سے بھی ملاقات کی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان عالمی مالیاتی فنڈ کے ساتھ طویل مدتی مالیاتی معاہدہ کرنا چاہتا ہے ، وزیر خزانہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد : وزیر خزانہ محمد اورنگزیب نے کہا ہے کہ پاکستان عالمی مالیاتی فنڈ کے ساتھ مالیاتی تعاون کے ایک بڑے اور وسیع پروگرام کاحصہ بننا چاہتا ہے۔

واشنگٹن میں سرمایہ کاروں کی ایک گول میز کانفرنس میں اظہار خیال کرتے ہوئے انہوں نے مہنگائی میں کمی روپے کی قدر میں اضافے زرعی شعبے کی پائیدار ترقی زرمبادلہ کے ذخائر میں اضافہ اور حصص کی منڈی میں تیزی کے رجحان سمیت پاکستان کے مستحکم اقتصادی اشارے اجاگر کئے۔انہوں نے محصولات میں اضافے توانائی کے شعبے میں اصلاحات اور نجکاری پروگرام کے حوالے سے حکومت کی اہم ترجیحات کے بارے میں بھی بتایا۔

 واشنگٹن میں وزیر خزانہ نے عالمی مالیاتی فنڈ اور عالمی بینک کے سپرنگ اجلاس کے دوران موڈی انویسٹر سروس سے بھی ملاقات کی۔ملاقات کے دوران وزیر خزانہ نے اہم معاشی اشاریوں کے بارے میں آگاہ کیا اور بتایا کہ اس طرح مضبوط میکرو اکنامک پالیسی کے ذریعے پاکستان نے عالمی مالیاتی فنڈ کے سٹیڈ بائی ایگریمنٹ کے حصول میں کامیابی حاصل ہوئی۔

 

پاکستان

وزیر داخلہ نے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجراء کا اعلان کر دیا

جلد اسلام آباد کو ایک مثالی شہر بنائیں گے، محسن نقوی کا اجلاس سے خطاب

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر داخلہ نے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجراء کا اعلان کر دیا

وفاقی وزیرداخلہ محسن نقوی نے اسلام آباد کے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجرا کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ تمام اقدامات کا مقصد اسلام آباد کے شہریوں کو بہترین اور تیز رفتار خدمات فراہم کرنا ہے، جلد اسلام آباد کو ایک مثالی شہر بنائیں گے۔

وزیر داخلہ نے سی ڈی اے کے دورہ کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اسلام آباد میں کیپیٹل ایمرجنسی سروسزکے اجراء ،کیپیٹل ویسٹ مینجمنٹ کمپنی، کیپیٹل سیف سٹی اتھارٹی،سی بی ڈی اسلام آباد اورکیپٹل واسا کا قیام عمل میں لایا جائے گا۔

وفاقی وزیرداخلہ محسن نقوی نے چیئرمین  سی ڈی اے و چیف کمشنر اسلام آباد محمد علی رندھاوا کو ٹاسک دے دیا۔

وفاقی وزیر نے سی ڈی اے ہیڈکوارٹر کے دورے کے دوران ایمبولینس 1122 اور فائر بریگیڈ کے عملے سے ملاقات کی اور جانفشانی سے فرائض کی ادائیگی کی تلقین کی۔

سی ڈی اے ایمرجنسی سروس کے ڈاکٹر عبد الرحمان نے بریفنگ میں بتایا گیا کہ ایمبولینس، فائر بریگیڈ اور واٹر ریسکیو سروس کو کیپٹل ایمرجنسی سروسز کے تحت یکجا کیا جائے گا۔شہری کسی بھی ہنگامی حالت کی صورت میں 1122 پر کال کر کے ایمرجنسی سروسز حاصل کر سکیں گے۔

بریفنگ دیتے ہوئے انہوں نے مزید بتایا کہ یونیفائیڈ ایمرجنسی کنٹرول روم کا قیام عمل میں لایا جائے گا۔گاڑیوں کی جی پی ایس کے ذریعے لائیو ٹریکنگ کی جائے گی۔

وزیر داخلہ محسن نقوی کا کہنا تھا کہ عملے کی ٹریننگ پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔ انہوں نے شہر میں ایمرجنسی سروسز 1122 کے نئے سٹیشن قائم کرنے اور منظور شدہ خالی آسامیوں پر میرٹ پر بھرتیوں کی ہدایت دی۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد میں ایمبولینسز کی تعداد میں اضافہ کیا جائے گا۔چیئرمین سی ڈی اے و چیف کمشنر اسلام آباد محمد علی رندھاوا، ڈپٹی کمشنر اسلام آباد عرفان میمن اور ایمرجنسی سروسز سے ڈاکٹر عبد الرحمان اوردیگر حکام بھی اس موقع پر موجود تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

موسم نے کروٹ بدل لی،محکمہ موسمیات نے بھی نوید سنا دی

آج سے یکم جون کے دوران ملک کے بالائی علاقوں میں چند مقامات پر آندھی ، جھکڑ چلیں گے اور بارش ہو گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موسم نے کروٹ بدل لی،محکمہ موسمیات نے بھی نوید سنا دی

محکمہ موسمیات نے 28 اور 29 مئی کو بارش کی پیش گوئی کردی۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج سے یکم جون کے دوران ملک کے بالائی علاقوں میں چند مقامات پر آندھی ، جھکڑ چلیں گے اور بارش ہو گی۔ بارشیں بلوچستان کے مختلف علاقوں، پنجاب ، خیبر پختونخوا ، گلگت بلتستان اور کشمیر میں ہوں گی۔ جس کی وجہ سے گرمی کی شدت میں کمی کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج اور کل کراچی،حیدر آباد ،ٹھٹہ اور بدین میں بارش کا فی الحال کوئی امکان نہیں ہے۔

گزشتہ روز ملک میں سب سے زیادہ درجہ حرارت موہنجودڑو اور نوابشاہ میں 52 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔جیکب آباد میں 51، سکھر، خیبر پور، لاڑکانہ ، سبی ، بھکر  اور رحیم یار خان میں 50 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

ملتان، ڈیرہ غازی خان،خانپور، پڈعیدن میں 49 ڈگری رہا، حیدر آباد48، لاہور، جہلم، بنوں 45، پشاور44،اسلام آباد،مظفر آباد 42، کراچی 38، گلگت37 اور کوئٹہ میں زیادہ سے زیادہ 35ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

خیبرپختونخوامیں شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبرپختونخوامیں  شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

خیبرپختونخوامیں دہشتگر دوں سےمقابلےمیں شہیداہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی۔
پاک فوج کےشعبہ تعلقات عامہ(آئی ایس پی آر)کےمطابق سپاہی تیمور شہید،سپاہی نادر صغیر شہید ، سپاہی محمد یاسین شہید، لانس نائیک سید دانش کی نماز جنازہ اداکردی گئی،جبکہ افکار شہید اور نائیک اشفاق بٹ شہید، جنہوں نے جنرل ایریا باغ ضلع خیبر میں دہشت گردوں کے ساتھ شدید فائرنگ کے تبادلے کے دوران شہادت قبول کی ان کو پشاور گیریژن میں سپرد خاک کیا گیا۔

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی۔ 
بعد ازاں چیف آف آرمی سٹاف جنرل سیدعاصم منیر نے آپریشن کے دوران زخمی ہونے والے فوجیوں کی خیریت دریافت کرنے کے لیے سی ایم ایچ پشاور کا دورہ کیا۔
چیف آف آرمی سٹاف جنرل عاصم منیرنے ان کے بلند حوصلے کو سراہا اور پوری قوت اور جذبے کے ساتھ دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے قوم کے عزم کا اعادہ کیا۔ شہدا کو پورے فوجی اعزاز کے ساتھ ان کے آبائی علاقوں میں سپرد خاک کیا جائے گا۔ قبل ازیں آمد پر کور کمانڈر پشاور نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔    

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll