جی این این سوشل

پاکستان

افغان شہریوں کے انخلا کیلئے سہولت مرکز 24 گھنٹے کام کررہا ہے : شیخ رشید

وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ حالیہ تناظر میں پاکستان میں نہ کوئی افغان مہاجر ہے نہ ہی مہاجر کیمپ، غیرملکیوں اور افغان شہریوں کے انخلا کیلئے سہولت مرکز 24 گھنٹے کام کررہا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

افغان شہریوں کے انخلا کیلئے سہولت مرکز 24 گھنٹے کام کررہا ہے : شیخ رشید
افغان شہریوں کے انخلا کیلئے سہولت مرکز 24 گھنٹے کام کررہا ہے : شیخ رشید

شیخ رشید سے یو این ہائی کمشنر برائے مہاجرین فیلپوگرانڈی نے ملاقات کی، ملاقات میں افغانستان سے انخلا اور افغان شہریوں کیلئے انسانی امداد سے متعلق گفتگو کی گئی۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ پاکستان افغانستان میں پائیدار امن کا خواہشمند ہے، طالبان کو حکومت سازی اور ملکی امور چلانے میں وقت دینا چاہیے۔

شیخ رشید نے کہا کہ دنیا کو افغانستان میں زمینی حقائق سمجھنے کی ضرورت ہے، طالبان کو افغانستان میں گورننس کیلئے مالی اور انسانی وسائل یقینی بنانا ہوں گے۔

فیلپو گرانڈی نے کہا کہ پاکستان کا 30 لاکھ افغان مہاجرین کی مسلسل دیکھ بھال میں کردارقابل رشک ہے۔

یو این ہائی کمشنر برائے مہاجرین نے کہا کہ افغان شہریوں کو تنہا نہیں چھوڑیں گے، ہر ممکن مدد کریں گے، اقوام متحدہ نے افغانستان کیلئے فنڈز اور امداد کیلئے اقوام عالم کو متحرک کیا ہے۔

فیلپو گرانڈی نے کہا کہ یو این عملے کی سیکیورٹی اور ویزا سہولیات دینے پر پاکستان کے مشکور ہیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ انسانی ہمدردی کے تحت خوراک اور ادویات افغانستان بھیجی ہیں، پاکستان افغان شہریوں کی انسانی ہمدردی کی بنیاد پر امداد جاری رکھے گا۔

شہروز اظہر 2018 سے ویب جرنلسٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگویجز سے ماس کمیونیکیشن میں بی ایس کیا ہے۔ مسٹر اظہر اس سے قبل معروف چینلز کے ساتھ کام کر چکے ہیں اور اب جی این این کے ساتھ بطور سینئر کنٹینٹ رائٹر وابستہ ہیں۔

پاکستان

وزیراعظم کی زیرصدار ت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہو گا۔اجلاس میں ملکی سیاسی معاشی صورتحال کا جائزہ لیا جائے گا۔ 

پر شائع ہوا

Asma Rafi

کی طرف سے

وزیراعظم کی زیرصدار ت وفاقی کابینہ کا اجلاس آج ہوگا

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کی زیر صدارت  اجلاس میں کابینہ  14 نکاتی ایجنڈے پر غور کرے گی ۔ اپوزیشن جماعتوں سے نمٹنے کی حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

اجلاس میں مختلف وزارتوں اور ڈویژنز میں سی ای اوز اور ایم ڈیز کی خالی آسامیوں بارے بریفنگ بھی  ایجنڈے میں شامل ہے ۔ 

اجلاس میں نیشنل ایوی ایشن پالیسی 2019 کے قانون میں ریلیکسیشن کی منظوری بھی شامل ہے ، قانون میں ترمیم کے لیے سیرین، ایر بلیو، پی آئی اے سی ایل اور پرنسلے جیٹس کمپنیوں نے نظرثانی کی درخواست کی تھی۔ 

کابینہ اجلاس میں سول ایوی ایشن کے رول 68 میں طیاروں کی پرواز کی اونچائی سے متعلق غور کیا جائے گا۔ تہران میں پاکستانی سفارتخانے کے افسران کے لیے گاڑیوں کی درآمد سکیم  کی منظوری  ، تبلیغی ویزوں پر ملک میں داخلے اور ویزوں میں توسیع کی منظوری بھی ایجنڈے میں شامل ہے ۔ 

کابینہ اجلاس میں فارما سوٹیکل کمپنیوں کے لیے ادویات کی تیاری اور پروموشن سے متعلق کابینہ کو بریفنگ دی جائے گی۔

اجلاس میں ای او بی آئی کے چیئرمین کی کنٹریکٹ پر تعیناتی کی منظوری دی جائے گی ۔ اوورسیز ایمپلائمنٹ پروموٹرز کے نئے لائسنس کے اجرا، پرانے لائسنس کے خاتمے اور منتقلی کی منظوری دی جائے گی۔

کابینہ کمیٹی برائے ادارہ جاتی اصلاحات کے فیصلوں کی توثیق کی جائے گی ،  کابینہ کو معاشی اعشاریوں سے متعلق تفصیلی بریفنگ دی جائے گی۔

اجلاس میں پنجاب ڈیری ڈویلپمنٹ ڈیپارٹمنٹ کو مویشیوں کے لیے فرانس سے مونٹانائیڈ آئل درآمد کی اجازت دی جائے گی۔ 

کابینہ پریس کونسل آف پاکستان اور ٓئی ٹی این ای کے چیئرمین کی تقرری کے لیے سلیکشن بورڈ کی منظوری دے گی ۔ وفاقی کابینہ تیونس (Tunisia ) کو کرونا سے نمٹنے کے لیے انسانی بنیادوں پر امداد کی فراہمی کی منظوری دے گی ۔

اجلاس میں کابینہ کمیٹی برائے توانائی کے فیصلوں کی توثیق بھی ایجنڈے میں شامل ہے ۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان سیریز سے قبل پی سی بی کے بڑوں کی اہم بیٹھک

لاہور: پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان سیریز سے قبل پی سی بی کے بڑوں کی اہم بیٹھک۔

پر شائع ہوا

Umar Nawaz

کی طرف سے

پاکستان اور ویسٹ انڈیز کے درمیان سیریز سے قبل پی سی بی کے بڑوں کی اہم بیٹھک

تفصیلات کے مطابق اجلاس میں گفتگو کرتے ہوئے پی سی بی حکام نے افریقہ میں کورونا کے نئے ویرینٹ اومی کرون کی وجہ سے براڈ کاسٹرز کو پاکستان میں لے کر آنے کے حوالے سے مختلف امور پر غور کیا۔

خیال رہے کہ براڈ کاسٹرز کا تعلق جنوبی افریقہ، نائجیریا اور افریقہ کے مختلف علاقوں سے ہیں۔

ترجمان پی سی بی کا کہنا ہے کہ جنوبی افریقہ، نائجیریا سے تعلق رکھنے والے براڈ کاسٹرز زیادہ تر دبئی، بنگلہ دیش میں موجود ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ براڈ کاسٹرز سے بات ہوگئی ہے وہ پاکستان آنے کو تیار ہیں۔

ترجمان پی سی بی کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان اور ویسٹ انڈیز کی سیریز کو کوئی خطرہ نہیں،سیریز شیڈول کے مطابق ہوگی۔

یاد رہے کہ پاکستان نے کورونا وائرس کے نئے ویرینٹ سامنے آنے کے بعد افریقی ممالک پر سفری پابندی لگا رکھی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

روس کا سرکون  نامی ہائپرسونک کروز میزائل کا تجربہ

روس نے سرکون  نامی ہائپرسونک کروز میزائل کا تجربہ کیا ہے۔ روس کی وزارت دفاع نے تجربے کی کامیابی کا دعویٰ کیا۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

روس کا سرکون  نامی ہائپرسونک کروز میزائل کا تجربہ

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق روسی وزارت دفاع کا کہنا ہے کہ  روسی جنگی بحری جہاز ایڈمرل گورشیکوف سے سرکون میزائل داغا گیا، جس کے ذریعےچار سو کلومیٹر دور ایک ہدف کوکامیابی کے ساتھ نشانہ بنایا گیا۔

 روس حالیہ کچھ عرصے سے اس ہائپر سونک میزائل کی تیاری کے تجربات میں مصروف ہے جب کہ اس کا منصوبہ ہے کہ یہ میزائل جنگی جہازوں اور آبدوزوں میں نصب کیے جائیں۔

 روس، امریکا، فرانس اور چین گزشتہ کافی عرصے سے ماچ فائیو کہلانے والے ہائپرسونک گلائیڈ وہیکلز کی تیاری کے تجربات کر رہے ہیں۔

پیوٹن نے 2018 میں نئے ہائپرسونک ہتھیاروں کی ایک صف کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ وہ دنیا کے تقریباً کسی بھی مقام کو نشانہ بنا سکتے ہیں اور امریکی ساختہ میزائل شیلڈ سے بچ سکتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll