جی این این سوشل

پاکستان

این اے 249 ضمنی انتخابات میں مبینہ دھاندلی سے متعلق سماعت :پی پی کے قادر مندوخیل پیش

کراچی: این اے 249 کے ضمنی انتخابات میں مبینہ دھاندلی سے متعلق کیس کی سماعت میں پی پی کےقادر مندوخیل پیش ہوئے، درخواست گزار مفتاح اسماعیل پیش نہ ہوسکے ۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

این اے 249 ضمنی انتخابات میں مبینہ دھاندلی سے متعلق سماعت :پی پی کے قادر مندوخیل پیش
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق الیکشن ٹریبونل میں این اے 249 کے ضمنی انتخابات میں مبینہ دھاندلی سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی جس میں پاکستان پیپلز پارٹی کے رکن قومی اسمبلی قادر مندوخیل پیش جبکہ درخواست گزار مسلم لیگ کے رہنماء مفتاح اسماعیل پیش نہ ہوسکے۔ 

میڈیا ذرائع کے مطابق اس قادر مندوخیل نے بتایا کہ مجھے قومی اسمبلی کے ذریعے نوٹس موصول ہوا تھا، اور تاحال درخواست کی کاپی موصول نہیں ہوئی ہے۔

اس پر الیکشن ٹریبونل نے قادر مندوخیل کو درخواست کی نقول فراہم کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے مزید سماعت 9 جولائی تک ملتوی کر دی۔

قادر مندوخیل نے میڈیا سے غیر رسمی گفتگو میں کہا کہ ن لیک والے ایک طرف ہماری اتحادی ہیں،دوسری طرف بوگس دندھالی کے خلاف درخواست دائر کر رکھی ہے۔

واضح رہے کہ مفتاح اسماعیل نے این اے 249 کے ضمنی الیکشن میں مبینہ دھاندلی کے خلاف درخواست دائر کر رکھی ہے،این اے 249 سے پیپلز پارٹی کے قادر مندوخیل کامیاب ہوئے تھے۔

جرم

کھارادر: ٹارگٹ کلنگ میں سیاسی کارکن جاں بحق

کھارادر کے علاقے کھڈا مارکیٹ کے قریب فائرنگ سے سیاسی کارکن جاں بحق ہوگیا۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

کھارادر: ٹارگٹ کلنگ میں سیاسی کارکن جاں بحق

ریسکیو ذرائع کے مطابق متوفی 45 سالہ دانش قریشی کو علاج کے لیے قریبی اسپتال پہنچایا گیا تاہم وہ جانبر نہ ہوسکا۔

متوفی دانش قریشی تعمیرات کے شعبے سے وابستہ تھا، قتل کا واقعہ ٹارگٹ کلنگ کا نتیجہ ہے۔

ذرائع کے مطابق موٹر سائیکل سوار ملزمان نے فائرنگ کی، واقعہ مچھی میانی مارکیٹ کے قریب پیش آیا۔

ذرائع کے مطابق دانش قریشی کا تعلق پاکستان پیپلز پارٹی سے تھا اور وہ سابق رکن قومی اسمبلی نبیل گبول کا ساتھی تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

صارفین کا ڈیٹا کمپنیز کو دینے پر ٹوئٹر کو 15 کروڑ ڈالر جرمانہ

صارفین کے ڈیٹا کا تحفظ نہ کرنے پر امریکی جسٹس ڈپارٹمنٹ اور فیڈرل ٹریڈ کمیشن نے ٹوئٹر کو 15 کروڑ ڈالر کا جرمانہ کردیا۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

صارفین کا ڈیٹا کمپنیز کو دینے پر ٹوئٹر کو 15 کروڑ ڈالر جرمانہ

مئی 2013 سے ستمبر 2019 تک ٹوئٹر نے صارفین کو بتایا کہ وہ ان کے فون نمبرز اور ای میل ایڈریس اکاؤنٹ سیکیورٹی کی وجہ سے جمع کررہا ہے۔

حکومت نے سوشل میڈیا کمپنی پر الزام لگایا کہ وہ صارفین کی یہ معلومات اس لیے جمع کر رہی تھی تاکہ مختلف کمپنیز آن لائن اشتہار بھیج سکیں۔

حکام نے مزید کہا کہ ٹوئٹر نے سوئٹزرلینڈ اور یورپی یونین کے ساتھ امریکی معاہدوں کی خلاف ورزی کی ہے۔

امریکا کا سوئٹرزلینڈ اور یورپی یونین سے معاہدہ ہے کہ کوئی بھی سوشل میڈیا یا آن لائن کمپنی صارفین کی اجازت کے بغیر ان کا ڈیٹا نہیں لے گی لیکن ٹوئٹر نے اس کی خلاف ورزی کی۔

کیلیفورنیا کی وفاقی عدالت نے ٹوئٹر پر 15 کروڑ ڈالر جرمانہ کرنے کے ساتھ ساتھ امریکا کے بین الاقوامی معاہدوں کو مدنظر رکھتے ہوئے نئے اقدامات کرنے کا بھی حکم دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

روس سے رابطہ کیا ہے، انہیں تیل کے معاہدے کا علم نہیں: مصدق ملک

وزیرمملکت توانائی سینیٹر مصدق ملک نے کہا ہے کہ عمران خان روس سے تیل کی تجارت کا معاہدہ دکھائیں، ہم نے روس سے رابطہ کیا مگر انہیں بھی ایسے معاہدہ کا علم نہیں۔

پر شائع ہوا

Raja Sheroz Azhar

کی طرف سے

روس سے رابطہ کیا ہے، انہیں تیل کے معاہدے کا علم نہیں: مصدق ملک

اسلام آباد میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عمران خان نے سیاسی فوائد کیلئے ملک کی خارجہ پالیسی کے ساتھ کھلواڑ کیا،عمران خان وہ معاہدہ دکھائیں جس کے ذریعے وہ روس سے سستا تیل لینا چاہتے تھے،پاکستان کی جانب سے تجارت کی خواہش ظاہر کرنے کے باوجود روس کی جانب سے کوئی جواب نہیں آیا۔

مصدق ملک نے کہا کہ عمران خان نے ملک کو دیوالیہ کرنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی ہے،سابق حکومت 720ارب روپے کی سبسڈی دے کر چلی گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ روس سے معاہدہ کیا تھا تو 30فیصد سستا تیل پی ایس او کے ٹینڈر میں کیوں نہیں آیا،عمران خان نے اپنی غلط بیانیوں سے ملک میں بد گمانی کی فضا پیدا کی۔

انہوں نے کہا کہ تنخواہوں کی مد میں 320ارب جبکہ پٹرول پر دی گئی سبسڈی720ارب روپے ہے،پٹرول پر جون تک 120ارب کی سبسڈی دی گئی ،یہ 120ارب روپے قومی خزانے میں کہیں موجود نہیں تھے۔

مصدق ملک نے کہا کہ وزیراعظم کو جب یقین ہوا کہ غریب پر بوجھ نہیں پڑے گا تو قیمتیں بڑھانے کا فیصلہ کیا گیا۔

انہوں نے کہ بھارت میں ڈیزل کی قیمت 234روپے 3پیسے پاکستانی روپے ہے،پاکستان میں ڈیزل کی قیمت 174روپے 15پیسے ہے،آئی ایم ایف کیساتھ حالیہ مذاکرات کا مقصد تمام شرائط کو حتمی شکل دینا تھا۔

مصدق ملک نے کہا کہ ایل این جی ٹرمینلز کیلئے نجی کمپنیوں کو آگے لانا چاہتے ہیں،ایل این جی کی خواہشمند کمپنیوں کو بڈنگ کے ذریعے آنا ہو گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll