جی این این سوشل

دنیا

ترقی یافتہ ممالک موسمیاتی فنانس کے 100ارب ڈالرکی فراہمی کا وعدہ پوراکریں : اقوام متحدہ

نیویارک : اقوام متحدہ سیکرٹری جنرل انتونیو گوتیریس نےکہا کہ موسمیاتی تبدیلی کے باعث پاکستان کاایک تہائی حصہ سیلاب سے ڈوب گیا ، سب کو مل کر پھیلائی گئی آلودگی کی قیمت ادا کرنا ہوگی ،ترقیاتی یافتہ ممالک موسمیاتی فنانس کے 100ارب ڈالرکی فراہمی کا وعدہ پوراکریں ، آفات سےنمٹنے کیلئے فنانس کی ضرورت ہے ۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ترقی یافتہ ممالک موسمیاتی فنانس کے 100ارب ڈالرکی فراہمی کا وعدہ پوراکریں : اقوام متحدہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل  نے ان خیالات کا اظہار ایک ویڈیوپیغام میں کیاجس میں انہوں نے موسمیاتی تبدیلی کانفرنس میں مسائل کے حل کیلئے پیش رفت پر زور دیا ہے ۔

انتونیو گوتیریس نے کہا کہ مصر میں ہونے والی اقوام متحدہ کی موسمیاتی تبدیلی کانفرنس میں وسیع پیشرفت ہونی چاہیے اور ہمیں فوری طور پر موسمیاتی نقصانات کو بامعنی اور قابل اعتبار طریقے سے حل کرنے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ الائنس آف سمال آئی لینڈ سٹیٹس نے طویل عرصے سے آب و ہوا کے حوالے سے کافی کام کیا ہے اور اب ہمیں ماحولیاتی مسائل حل کرنے کی پہلے سے کہیں زیادہ ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا سیلاب سے پاکستان کا ایک تہائی حصہ ڈوب گیا ہے ، اگر ہم 1.5 ڈگری سے آگے بڑھ گئے تو ہم کئی ممالک کا خوفناک مستقبل کا تصور کر سکتے ہیں ۔ انہوں نے کہاکہ ہمیں کوپ 27 ہدف پر عالمی ردعمل کی ضرورت ہے، جس میں موسمیاتی تبدیلیوں کے باعث ہونے والے نقصان کی مالی اعانت بھی شامل ہے۔

سیکرٹری جنرل کا کہنا تھا کہ  ہم سب کو مل کر پھیلائی گئی آلودگی کی قیمت ادا کرنا ہوگی اور اس کے لئے ہمیں فنانس تک رسائی کی ضرورت ہے ، اقوام متحدہ قابل تجدید توانائی کے انقلاب کے ساتھ ساتھ ترقی یافتہ ممالک پر زور دیتا رہے گا کہ وہ ترقی پذیر ممالک کی مالی امداد کریں اور انہیں ٹیکنالوجی کی فراہمی یقینی بنائیں ۔

 انہوں نے کہا کہ ہم ترقی یافتہ ممالک کو100 بلین امریکی ڈالر کے موسمیاتی فنانس کے وعدے کو پورا کرنے کے لیے دباؤ ڈالتے رہیں گے۔ 

کھیل

لاہور قلندرز کو لگاتار چھٹی شکست ،ملتان سلطان نے بازی مار لی

 ملتان سلطانز کے 215 رنز کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم ایک بار پھر ہدف حاصل کرنے میں ناکام رہی اور 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لاہور قلندرز کو لگاتار چھٹی شکست ،ملتان سلطان نے بازی مار لی

ایچ بی ایل پاکستان سپر لیگ کے 14ویں میچ میں ملتان سلطانز نے دفاعی چیمپئن لاہور قلندرز کو 60 رنز کے بھاری مارجن سے شکست دے کر ایونٹ میں پانچویں کامیابی حاصل کرلی۔

ملتان سلطانز کے 215 رنز کے ہدف کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی۔اسامہ میر نے 40 رنز دے کر 6 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا ، لاہور میں کھیلے  گئے میچ میں ملتان سلطانز کے کپتان محمد رضوان نے قلندرز کے خلاف ٹاس جیتا او رپہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

ملتان سلطانز نے شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 4 وکٹوں پر 214 رنز اسکور کیے، عثمان خان نے 55 گیندوں پر 96 رنز کی دھواں دار اننگز کھیلی جبکہ افتخار احمد  18 گیندوں پر 40 رنز  بناکر ناقابل شکست رہے۔

اس کے علاوہ  کپتان رضوان صفر پر آؤٹ ہوئے،  ریزا ہینڈرکس نے بھی 40رنز بنائے، طیب طاہر نے 21 رنز اسکور کیے جبکہ خوشدل شاہ 3 ر نز بناکر ناٹ آؤٹ رہے۔

لاہور قلندرز کی جانب سے شاہین شاہ آفریدی نے 2، کارلوس بریتھویٹ اور سکندر رضا نے ایک ایک وکٹ لی۔ 

 ملتان سلطانز کے 215 رنز کے تعاقب میں لاہور قلندرز کی ٹیم ایک بار پھر ہدف حاصل کرنے میں ناکام رہی اور 17 اوور میں 154 رنز پرآؤٹ ہوگئی۔

 قلندرز کی جانب سے صاحبزادہ فرحان 31 اور وین ڈر ڈوسن 30 رنز بناکر نمایاں رہے،  سکندر رضا 17 ، کامران غلام 12 اور شاہین شاہ آفریدی نے  9 رنز بنائے۔ اس کے علاوہ سلمان فیاض 8 ، جارج لینڈا 5 اور جہانداد خان صفر پر آوٹ ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سعودیہ افواج کی پاک فوج کے ساتھ تربیتی مشق اختتام پذیر

کورکمانڈر ملتان اس موقع پر مہمان خصوصی تھے ، انہوں نے دوطرفہ تعاون اور تربیتی معیار پر اطمینان کا اظہار کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سعودیہ  افواج کی پاک فوج کے ساتھ تربیتی مشق اختتام پذیر

سعودی عرب کی زمینی افواج کی پاک فوج کے ساتھ تربیتی مشق ملتان میں اختتام پذیر ہو گئی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق تربیتی مشق کا مقصد پاکستان اور سعودی عرب کے برادرانہ تعلقات کو مزید مستحکم کرنا ہے۔

تربیتی مشق میں زمینی اور فضائی افواج کے ساتھ روایتی اور غیرروایتی آپریشنز، جنگی کارروائیوں کا مظاہرہ کیا گیا۔

کورکمانڈر ملتان اس موقع پر مہمان خصوصی تھے۔ انہوں نے دوطرفہ تعاون اور تربیتی معیار پر اطمینان کا اظہار کیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا لیا

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئےتھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مراد علی شاہ نے وزیر اعلی سندھ کا حلف اٹھا  لیا

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے سید مراد علی شاہ نے منگل کو تیسری بار سندھ کے وزیراعلیٰ کے عہدے کا حلف اٹھا لیا۔

گورنر سندھ کامران ٹیسوری نے گورنر ہاؤس میں ان سے حلف لیا اور انہیں بطور وزیر اعلیٰ کردار ادا کرنے پر مبارکباد دی ۔ 
اس موقع پر نگراں وزیراعلیٰ سندھ جسٹس (ر) مقبول باقر اور دیگر سیاسی شخصیات بھی موجود تھیں۔

پیر کو پیپلز پارٹی کے رہنما سید مراد علی شاہ مسلسل تیسری بار سندھ کے وزیر اعلیٰ بن گئے۔

کل 148 ووٹ کاسٹ ہوئے جن میں مراد نے 112 ووٹ حاصل کیے۔ ان کے مدمقابل متحدہ قومی موومنٹ پاکستان (MQM-P) کے علی خورشیدی کو 36 ووٹ ملے۔

اپنے خطاب میں مراد علی شاہ  نے صوبائی وزیر اعلیٰ منتخب ہونے پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے اپنی پارٹی قیادت کو چیلنجوں کے باوجود یہ ذمہ داری سونپنے کا اعتراف کیا۔


2016 میں سندھ کے وزیراعلیٰ کے طور پر اپنے سابقہ ​​دور کی عکاسی کرتے ہوئے، مراد نے اپنے عہدے کے وقار کو برقرار رکھنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ انہوں نے شہید محترمہ بے نظیر بھٹو کو خراج تحسین پیش کیا، ان کے سرپرست، اور پی پی پی قیادت کا ان کی غیر متزلزل حمایت پر شکریہ ادا کیا۔

8 فروری کے انتخابات کے بارے میں بات کرتے ہوئے مراد نے کہا کہ پیپلز پارٹی کو تحفظات ہونے کے باوجود اس نے ملک کی خودمختاری اور استحکام کے لیے پارٹی کے عزم پر قاَم ہے ۔ 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll