جی این این سوشل

پاکستان

عمران خان لازمی بلٹ پروف جیکٹ پہنیں،گاڑی سے باہر نہ نکلیں : پولیس کا پی ٹی آئی کو مراسلہ

راولپنڈی میں تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے جلسے سے متعلق پولیس حکام نے پارٹی قیادت کو تحریری طور پر سیکیورٹی ہدایات سے آگاہ کردیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عمران خان لازمی بلٹ پروف جیکٹ پہنیں،گاڑی سے باہر نہ نکلیں : پولیس کا پی ٹی آئی کو مراسلہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پولیس حکام کے مراسلے میں پی ٹی آئی سے کہا گیا ہے کہ وی آئی پی کی سیکورٹی کے لئے ہدایات پر عملدرآمد کو یقینی بنایا جائے۔

مراسلے میں کہا گیا ہےکہ   بُلٹ پروف روسٹرم کو یقینی بنایا جائے اور عمران خان بُلٹ پروف جیکٹ بھی لازماً استعمال کریں۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ عمران خان کسی عوامی مقام پر گاڑی سے باہر نہ نکلیں اور روایت کے برعکس عمران خان کی نقل و حرکت کو خفیہ رکھا جائے۔

مراسلے کے مطابق  وی آئی پی سیکورٹی افسر اور قانون نافذ کرنے والے اداروں سے رابطہ میں رہ کر نقل و حرکت کریں۔ وی آئی پی کی گاڑی کی پارکنگ الگ اور مخصوص ہو گی ،  سٹیج پر شرکاء کی فہرست پہلے سے انتظامیہ کو فراہم کی جائے،  اسٹیج پر نقل و حرکت محدود رکھی جائے۔   

مراسلے  میں کہا گیا ہے کہ عمران خان کسی مقام پر عوام سے ملاقات نہیں کریں گے جبکہ تمام شرکاء مجوزہ مقام سے مکمل چیکنگ کے بعد ہی داخل ہو سکیں گے۔

پی ٹی آئی کے جلسے کے موقع پر آٹھ ہزار سے زائد پولیس اہلکار سیکیورٹی پر تعینات کیے گئے ہیں، جلسے سے عمران خان سمیت اہم رہنما خطاب کریں گے۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریک انصاف نے راولپنڈی جلسے کے لیے مرکزی اسٹیج سکستھ روڈ فلائی اوور پر لگا دیا ہے۔

پاکستان

شیخ رشید احمد کا الکوحل ایگزامینیشن کے لیے یورین سیمپل دینے سے انکار

شیخ رشید نے الکوحل ایگزامینیشن ٹیسٹ بلڈ سیمپل لینے دیا،سربراہ عوامی مسلم لیگ کا ای سی جی کرانے سے بھی انکار

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شیخ رشید احمد کا الکوحل ایگزامینیشن کے لیے یورین سیمپل دینے سے انکار

 عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد نے الکوحل ایگزامینیشن کے لیے یورین سیمپل دینے سے انکار کر دیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس شیخ رشید کو الکوحل ایگزامینیشن ٹیسٹ کے لیے پولی کلینک اسپتال لائی مگر شیخ رشید نے الکوحل ایگزامینیشن ٹیسٹ کرانے سے انکار کر دیا۔

شیخ رشید نے الکوحل ایگزامینیشن ٹیسٹ کے لیے یورین سیمپل دینے سے انکار کیا تاہم ٹیسٹ کے لیے ڈاکٹرز کو بلڈ سیمپل لینے دیا۔ 

اسپتال ذرائع کا کہنا ہے کہ شیخ رشید چاق و چوبند اور مکمل ہوش ہواس میں تھے۔شیخ رشید نے ای سی جی کرانے سے بھی انکار کر دیا۔پولی کلینک اسپتال میں شیخ رشید کا کوئی اور ٹیسٹ نہیں کیا گیا۔

سابق وزیر داخلہ شیخ رشید کو اسلام آباد پولیس نے جمعرات کی اولین ساعتوں میں گرفتار کیا۔ پاکستان پیپلز پارٹی کے ایک رہنما راجہ عنایت خان نے درخواست دائر کی تھی کہ شیخ رشید نے ایک سازش کے تحت سابق صدر آصف علی زرداری پر الزام لگایا تھا۔

انہوں نے اپنے ایک نجی ٹی وی چینل کو دیے گئے انٹرویو میں آصف زرداری پر تحریک انصاف کے رہنما اور سابق وزیر اعظم عمران خان کو قتل کرانے کی سازش کا الزام لگایا تھا۔

راجہ عنایت خان کا کہنا ہے کہ اس الزام کی وجہ سے سابق صدر اور ان کے خاندان کی زندگی خطرے میں پڑ گئی ہے۔ انہوں نے اپنی شکایت میں کہا تھا کہ شیخ رشید اس من گھڑت اور بے بنیاد سازش کا ذکر کرکے پیپلز پارٹی اور پی ٹی آئی میں تصادم کرانا چاہتے ہیں تاکہ ملک کا امن خراب ہو۔ 

سوشل میڈیا پر اس ایف آئی آر کی کاپی بھی گردش کر رہی ہے، جو راجہ عنایت الرحمان کی جانب سے شیخ رشید کے خلاف درج کروائی گئی تھی۔

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین عمران خان نے شیخ رشید احمد کی گرفتاری کی شدید مذمت کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس طرح کی بنیادوں پر تاریخ میں کبھی کسی کو گرفتار نہیں کیا گیا۔

عمران خان نے ایک ٹویٹ کرکے کہا،"شیخ رشید کی گرفتاری کی شدید مذمت کرتا ہوں۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

کراچی میں ایک ماہ میں 14 افراد کو ڈکیتی مزاحمت پر قتل کردیا گیا

کراچی میں ایک ماہ میں 14 افراد کو ڈکیتی مزاحمت پر قتل کردیا گیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی میں ایک ماہ میں 14 افراد کو ڈکیتی مزاحمت پر قتل کردیا گیا

تازہ واقعہ میں کراچی کے علاقے منگھوپیر میں مزاحمت پر ٹرک ڈرائیور بھی جان سے گیا۔ ٹرک ڈرائیور عبدالرزاق کے بیٹے کا کہنا ہے کہ مقتول تین دن کی ڈیوٹی کے بعد گھر آرہا تھا کہ ڈاکووں نے ایک موبائل کے پیچھے اسے قتل کردیا۔

اہل خانہ کہتے ہیں مقتول کو ایک گولی کمر میں لگی اور مرتے وقت بھی اس کو اپنے بچوں کی فکر تھی۔

عبدرازق دوبھائیوں سے چھوٹا اور تین بچوں کا باپ تھا اور منگھوپیر میں جماعت اسلامی کا کارکن بھی تھا۔ مقتول کی نماز جنازہ میں علاقہ مکینوں نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔ تدفین منگھوپیر کے قبرستان میں کی گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا

اسلام آباد:جوڈیشنل مجسڑیٹ نے شیخ رشید کا 2 روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کر لیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا

عدالت نے شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ کیلئے پولیس کے حوالے کر دیا۔ شیخ رشید کا جسمانی ریمانڈ کے حوالے سے جوڈیش نل مجسٹریٹ عمر بشیر نے فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

عدالت نے پراسیکیوٹر کی درخوست پر شیخ رشید کا 8 روزہ جسمانی ریمانڈ کو مسترد کر دیا۔

سابق صدر آصف علی زرداری پر عمران خان کو قتل کرنے کی سازش سے متعلق کیس میں گرفتار سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید احمد کو آج بروز جمعرات 2 فروری کو اسلام آباد کی ایف 8 کچہری پہنچایا گیا۔

عدالت نے فریقین کے دلائل سننے کے بعد شیخ رشید کو 2 روزہ جسمانی ریمانڈ پرپولیس کے حوالے کردیا ہے۔

اسلام آباد کی عدالت نے عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کے جسمانی ریمانڈ کے حوالے سے فیصلہ محفوظ کرلیا ہے جو پونے پانچ بجے سنایا جائے گا۔ 

رات سے گرفتار شیخ رشید کو پولیس نے جسمانی ریمانڈ کے لیے ہتھکڑی لگا کر عدالت میں پیش کیا جس پر شیخ رشید اور پولیس اہلکاروں کے درمیان تلخ کلامی بھی ہوئی۔ 

شیخ رشید نے عدالت میں کہا کہ عمران خان نے کہاکہ ان کے پاس ثبوت ہیں کہ آصف زرداری انہیں مارنا چاہتاہے۔ میں نے کہا کہ عمران خان کے پاس آصف  زرداری کیخلاف ثبوت ہیں۔ عمران خان نے جو کہا میں اس کو درست سمجھتاہوں۔ گرفتاری کی بجائے مجھ پر ہتک عزت کا کیس کریں۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll