جی این این سوشل

پاکستان

سود کا کاروبار کرنے والے اداروں کا بائیکاٹ کریں، مفتی تقی عثمانی

کراچی: مفتی تقی عثمانی نے کہا ہے کہ عوام سود کا کاروبار کرنے والے اداروں کا بائیکاٹ کریں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سود کا کاروبار کرنے والے اداروں کا بائیکاٹ کریں، مفتی تقی عثمانی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 

مفتی تقی عثمانی نے سود کے خاتمے سے متعلق سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ سود کے خاتمے سے متعلق عدالتی فیصلے کا خیرمقدم کرتے ہیں اور سفارشی کمیشن کی ہرگز ضرورت نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ سفارشات پر عمل درآمد کے لیے بااختیار ٹاسک فورس کی ضرورت ہے اور عوام سود کا کاروبار کرنے والے اداروں کا بائیکاٹ کریں۔ نظریاتی اختلافات کا دائرہ علمی حلقوں تک محدود ہونا چاہیے۔

مفتی تقی عثمانی نے کہا کہ سود کو ختم کرنے کے لیے متفقہ آواز اٹھانی ہے جبکہ حکومت کو سود کے خاتمے کے لیے عملی کوششیں کرنی چاہیئیں اور بلاسود بینکاری کو عملی طور پر لاگو کیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ فورم سود کے خاتمے کے لیے عملی اقدامات کا مطالبہ کرتا ہے اور سود کے خاتمے کے خلاف اپیلیں واپس نہ لینے والے بینکوں کا بائیکاٹ کیا جائے۔ ملک کی 3عدالتیں سود کے خلاف فیصلے دے چکی ہیں۔

مفتی تقی عثمانی نے کہا کہ وزارت خزانہ میں غیر سودی نظام کے لیے ڈویژن قائم کیا جائے اور وزارت خزانہ میں سود کے خاتمے کے لیے ٹاسک فورس بنائی جائے۔

پاکستان

وزیر اعظم کے لاہور میں دفاتر کی سیکورٹی کیلئے کروڑوں روپے خرچ کرنے کا فیصلہ

لاہور :وزیراعظم میاں شہباز شریف کے کیمپ  دفاتر کی سیکیورٹی فول پروف بنانے کیلئے ماڈل ٹاون اور ڈیفنس میں 12کروڑ 30لاکھ سے سیکیورٹی آلات نصب کئے جائیں گے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعظم کے لاہور میں دفاتر کی سیکورٹی کیلئے کروڑوں روپے خرچ کرنے کا فیصلہ

پولیس حکام کے مطابق96ایچ اور ڈی ایچ اے فیز ون میں موجود کیمپ افسز میں کیمرے ،سامان چیک کرنے والی مشین۔ہائیڈرالک بیرئیر۔۔واک تھرو گیٹس سمیت دیگر سیکیورٹی الات  لگائے جائیں گے  ، جس کیلئے 64سیکیورٹی کیمرے ،2ہائیڈرالک بیرئیر ،3گاڑیوں کوسکین کرنے والے سسٹم۔سوسیکیورٹی لائٹس خریدی جائیں گی۔ 

 حکام کا کہنا ہے کہ  وزیر اعظم کی سیکیورٹی پر معمورملازمین کےلئے 10کیبن،1فائبرروف سنائپرپوسٹ بھی  خریدی جائے گی، کنٹرول روم کےلئے2 کینٹینرمکمل سامان کے ساتھ خریدےجائیں گے۔  اگ بجھانے کیلئے :پچاس  سلنڈر۔2فائرالارم سسٹم  بھی نصب کیئے جائیں گے ۔

وزیر اعظم کی سیکورٹی کیلئے  4ہزار میٹرریزر وائر۔۔10میٹل ڈیٹکٹر۔۔4ڈراپ ڈاون بیرئیر   2ایکسپولوسو ڈیٹیکر ،2واک تھرو گیٹس 2سنائپرز کےلئے پوسٹس خرید جائیں گی۔

 پولیس حکام کے مطابق آئی جی پنجاب کو  سیکورٹی الات کی خریداری  اور بروقت تنصیب کے احکامات  جاری کیئے گئے ہیں ۔

واضح رہے کہ  حکومت نے سیکورٹی آلات کی  خریداری کےلئے 23جنوری کو12کروڑ30لاکھ کے فنڈز کی منظوری دے دی تھی ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

یروشلم میں یہودی عبادت گاہ پر حملہ، 7 افراد ہلاک

کم از کم سات افراد ہلاک اور 10 زخمی ہوئے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یروشلم میں یہودی عبادت گاہ پر حملہ، 7 افراد ہلاک

مشرقی یروشلم میں یہودیوں کی عبادت گاہ پر حملے کے نتیجے میں کم از کم سات افراد ہلاک اور 10 زخمی ہوئے ہیں، مقامی میڈیا کے مطابق حملہ آور مشرقی یروشلم سے تعلق رکھنے والا ایک نوجوان تھا۔

 پولیس کے مطابق اس یہودی آبادکاری میں عبادت کی غرض سے جمع ہونے والے افراد جب عبادت گاہ سے باہر نکل رہے تھے تو ان پر حملہ آور نے فائرنگ کر دی جس کے بعد پولیس کی جانب سے اسے ہلاک کر دیا گیا۔

 یہ واقعہ دو روز قبل مقبوضہ مغربی کنارے میں جنین شہر میں اسرائیلی فوج کے حملے میں نو فلسطینیوں کی ہلاکت کے بعد ہوا ہے، جمعرات کو جنین پر اسرائیلی حملہ حالیہ برسوں میں شہر میں ہونے والے سب سے مہلک حملوں میں سے ایک تھا۔

غزہ میں حماس کے ترجمان حازم قاسم نے خبر رساں ادارے روئٹرز کو بتایا کہ یہ کارروائی جنین میں قابضین کے جرائم کا جواب اور قابضین کے مجرمانہ اقدامات کا قدرتی ردعمل ہے۔ اسلامی جہاد تنظیم نے بھی اس حملے کا خیر مقدم کیا ہے تاہم کسی فلسطینی گروپ نے تاحال اس کی ذمہ داری قبول نہیں کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

دو بھارتی لڑاکا طیارے آپس میں ٹکرا کر تباہ

ایک پائلٹ ہلاک، باقی دو زخمی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

دو بھارتی لڑاکا طیارے آپس میں ٹکرا کر تباہ

نئی دہلی: ہفتہ کو مدھیہ پردیش میں مورینا کے قریب ہندوستانی فضائیہ کے دو لڑاکا طیارے ،ایک سکھوئی 30 اور ایک میراج 2000 کے گر کر تباہ ہوگئے، ایک پائلٹ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے چل بسا، پائلٹ SU-30 سے بحفاظت باہر نکلے اور انہیں معمولی چوٹیں آئیں۔

ابتدائی رپورٹس میں درمیانی فضائی تصادم کے امکان کا اشارہ دیا گیا تھا، تاہم، اس کی کوئی سرکاری تصدیق نہیں ہوئی ہے، یہ حادثہ ریاست مدھیہ پردیش کے شہر گوالیار کے قریب صبح 5:30 بجے پیش آیا،۔
"
طیارہ معمول کے آپریشنل فلائنگ ٹریننگ مشن پر تھا، فضائیہ نے ایک بیان میں کہا کہ حادثے کی وجہ جاننے کے لیے تحقیقات کا حکم دے دیا گیا ہے۔

حکام نے پہلے بتایا تھا کہ ایک طیارہ مدھیہ پردیش اور دوسرا پڑوسی ریاست راجستھان میں گرا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll