جی این این سوشل

تجارت

سونا اچانک ہزاروں روپے مہنگا

کاروباری ہفتے کے آخری روز ملک میں سونے کی فی تولہ قیمت میں اچانک ہزاروں روپے کا اضافہ ہوا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سونا اچانک ہزاروں روپے مہنگا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کاروباری ہفتے کے آخری روز ملک میں سونے کی فی تولہ قیمت میں اچانک ہزاروں روپے کا اضافہ ہوا ہے۔

سندھ صرافہ بازار ایسوسی ایشن کی رپورٹ کے مطابق جمعے کے روز فی تولہ سونے کی قیمت 5 ہزار 600 روپے کے اضافے سے  2 لاکھ 7ہزار500 روپے ہوگئی۔

اس کے علاوہ 10 گرام سونے کی قیمت  4 ہزار 801 روپے کے اضافے سے  ایک لاکھ 77 ہزار898 روپے ہوگئی ہے۔

تجارت

ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپیہ مستحکم

اوپن مارکیٹ میں روپیہ ڈالر کے مقابلے میں 0.13 روپے کی کمی سے 280.25 روپے پر طے ہوا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ڈالر کے مقابلے میں پاکستانی روپیہ  مستحکم

کراچی: انٹربینک مارکیٹ میں جمعرات کو  ڈالر کے مقابلے پاکستانی روپے کی قدر میں دو پیسے کا اضافہ ہوا۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے مطابق مقامی یونٹ گرین بیک کے مقابلے میں دو پیسے اضافے کے بعد 278.61 پر بند ہوا۔ 

اوپن مارکیٹ میں روپیہ ڈالر کے مقابلے میں 0.13 روپے کی کمی سے 280.25 روپے پر طے ہوا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اقوام متحدہ مقبو ضہ کشمیر میں لا پتہ ہونے والے افراد کا مسئلہ حل کرے ، پاکستان

غیر قانونی زیر قبضہ جموں وکشمیر میں لاپتہ افراد کے واقعات نے آدھی بیوائوں کے المناک واقعہ کو جنم دیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اقوام متحدہ مقبو ضہ کشمیر میں لا پتہ ہونے  والے افراد کا مسئلہ حل کرے ، پاکستان

پاکستان نے اقوام متحدہ سے مطالبہ کیا ہے  کہ وہ بھارت کے غیر قانونی زیر قبضہ جموں و کشمیر میں لاپتہ افراد کے مخصوص معاملات کو حل کرے۔

نیویارک میں اقوام متحدہ کے صدر دفتر میں آریا فارمولا اجلاس سے خطاب میں اپنے شوہروں، بیٹوں اور بھائیوں کی قسمت کے بارے میں غیر یقینی صورتحال سے دوچار خواتین کا حوالہ دیتے ہوئے اقوام متحدہ میں پاکستان کے نائب مستقل مندوب ایمبسیڈر عثمان جدون نیک ہا کہ بھارت کے غیر قانونی زیر قبضہ جموں وکشمیر میں لاپتہ افراد کے واقعات نے آدھی بیوائوں کے المناک واقعہ کو جنم دیا۔

انہوں نے کہا پاکستان اس بات پر یقین رکھتا ہے کہ مسلح تصادم میں لاپتہ افراد کے معاملے پر سب سے موثر جواب بین الاقوامی قوانین پر سختی کے ساتھ عملدرآمد اور احتساب کا عمل ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

مناسک حج کا آغاز ، منٰی میں خیمہ بستی آباد

مغرب کے وقت تمام حجاجِ کرام کو ٹرین کے ذریعے میدان عرفات سے مزدلفہ لے جایا جائے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مناسک حج کا آغاز ، منٰی میں خیمہ بستی آباد

مناسک حج کا آغاز 8 ذی الحجہ سے ہو گا، منیٰ کی خیمہ بستی آباد ہونے لگی۔ سعودی مکاتب نے عازمینِ حج کو سورج کی تمازت سے بچانے کیلئے جمعرات اور جمعہ کی درمیانی شب کو بسوں کے ذریعے رہائش گاہوں سے منیٰ کی خیمہ بستی میں پہنچا نے کا آغاز کر دیاہے ۔ ترجمان مذہبی امور کے مطابق سعودی عرب میں جمعہ کے روز بیشتر عازمینِ حج وادی منیٰ میں خیمہ زن ہو جائیں گے جہاں وہ (فجر) ظہر، عصر ، مغرب اور عشاء کی نمازیں ادا کریں گے۔ عازمین حج کو 9 ذی الحجہ کو علیٰ الصبح اور رات گئے منیٰ سے میدان عرفات مشاعر ٹرین کے ذریعے لے جایا جائے گا جہاں وہ خطبہ حج سننے کے بعد ظہر اور عصر کی نمازیں ادا کریں گے اور حج کا رکن اعظم وقوف عرفہ کریں گے اور اپنے رب کے حضور مناجات اور دعائوں میں مشغول رہیں گے۔

مغرب کے وقت تمام حجاجِ کرام کو ٹرین کے ذریعے میدان عرفات سے مزدلفہ لے جایا جائے گا۔ یہاں پہنچ کر حجاجِ کرام مغرب اور عشاء کی نمازیں ادا کریں گے، 70 عدد کنکریاں اکٹھی کریں گے اور آرام کریں گے۔ اگلے روز 10 ذی الحجہ کو نمازِ فجر کی ادائیگی کے بعد روشنی پھیلنے تک وقوف مزدلفہ کریں گے اور مشاعر ٹرین کے ذریعے جمرات روانہ ہونگے۔ یہاں صرف بڑے شیطان کو 7 عدد کنکریاں ماریں گے اور قربانی کے اپنے مقام تک پہنچنے کے بعد حلق یا قصر کروا کر عام کپڑے زیب تب کریں گے۔

حجاجِ کرام 10 ذی الحجہ سے 12 ذی الحجہ کے دوران کسی بھی وقت طوافِ زیارت اور سعی کریں گے۔ 11 اور 12 ذی الحجہ کو جمرات پر تینوں شیطانوں کو 7، 7 کنکریاں مارنے کے بعد مکتب کی ہدایات کے مطابق یا تو بسوں کے ذریعے مکہ مکرمہ واپس آ جائیں گے یا 13 ذی الحجہ کی رمی کے بعد اپنی رہائش گاہوں پر واپس آ جائیں گے ۔ وطن واپسی سے قبل طواف وداع کریں گے۔ واضح رہے کہ پاکستانی حجاج کی وطن واپسی کیلئے پوسٹ حج پروازیں 20 جون سے شروع ہوں گی۔ ترجمان کے مطابق سعودی مکاتب نے سرکاری عازمینِ حج کی رہائش گاہوں پر منی میں داخلے کیلئے نسک کارڈ، ٹرین ٹکٹ کی تقسیم مکمل کر لی ہے ۔

نیز پاکستان حج مشن نے قربانی کے پیسے جمع کروانے والے عازمین کو رہائشوں پر نوٹس اور پاک حج موبائل ایپ پر نوٹیفکیشن کے ذریعے 10 ذی الحجہ کو ظہر اور عصر کے درمیان قربانی ہونے سے متعلق اطلاع دیتے ہوئے ہدایت دی کہ نماز عصر کے بعد احرام کی پابندیوں سے باہر آئیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll