جی این این سوشل

دنیا

تائیوان کی سائی چین کی جانب سے 'سنگین تصادم' کے انتباہ کے لیے امریکہ پہنچ گئی

بیجنگ کو محترمہ تسائی کے سفر پر زیادہ رد عمل ظاہر نہیں کرنا چاہیے، امریکہ

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تائیوان کی سائی چین کی جانب سے 'سنگین تصادم' کے انتباہ کے لیے امریکہ پہنچ گئی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

واشنگٹن: تائیوان کے صدر سائی انگ وین چین کی تنقید کے لیے نیویارک پہنچ گئی ہیں، جس نے امریکا کو سنگین نتائج سے خبردار کیا ہے۔

محترمہ تسائی وسطی امریکہ کے راستے میں امریکہ سے گزر رہی ہیں، لیکن واپسی پر وہ امریکی ایوان کے اسپیکر کیون میکارتھی سے مل سکتی ہیں۔

جبکہ دوسری جانب چین نے ایسی کسی بھی ملاقات کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ اگر یہ آگے بڑھتا ہے تو یہ "سنگین تصادم" کا باعث بن سکتا ہے۔

اس کے جواب میں، امریکہ نے کہا ہے کہ بیجنگ کو محترمہ تسائی کے سفر پر زیادہ رد عمل ظاہر نہیں کرنا چاہیے۔

وائٹ ہاؤس کے قومی سلامتی کے ترجمان جان کربی نے بدھ کے روز کہا کہ امریکہ کو "عام، غیر معمولی ٹرانزٹ" دیکھنے کی امید ہے، یہ نوٹ کرتے ہوئے کہ تائیوان کی رہنما کے طور پر اپنے دور میں محترمہ تسائی کی امریکہ کے ذریعے یہ ساتویں ٹرانزٹ ہے۔

انہوں نے ایک پریس بریفنگ میں کہا، "یہ ایک عام واقعہ ہے... تائیوان کے دیگر صدور نے امریکہ کا رخ کیا ہے۔ اس میں کوئی غیر معمولی بات نہیں ہے۔"

1994 میں پہلی بار تائیوان میں موجودہ صدر کی طرف سے یہ 29 ویں امریکی ٹرانزٹ ہوگی۔

محترمہ تسائی بدھ کو نیویارک پہنچیں، جہاں ان کا استقبال ان کے ہوٹل کے باہر مظاہرین اور حامیوں کے ہجوم نے کیا۔

وہ اس ہفتے گوئٹے مالا اور بیلیز کے لیے روانہ ہونے والی ہیں، وسطی امریکہ میں اتحاد کو مضبوط بنانے کے لیے، لاس اینجلس کے راستے واپس آنے سے پہلے جہاں سینئر امریکی سیاسی رہنما سے ملاقات ہو سکتی ہے، امریکی آؤٹ لیٹس نے اطلاع دی ہے۔

امریکہ میں ان کی آمد کے جواب میں، واشنگٹن میں چین کے سینئر ایلچی نے امریکہ پر الزام لگایا کہ وہ تائیوان کی آزادی کی وکالت کر رہا ہے اور محترمہ تسائی کو ان کے ملک میں "توڑ پھوڑ" کرنے کی اجازت دے رہا ہے۔

پاکستان

موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے، عمر ایوب

سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے، عمر ایوب

پی ٹی آئی رہنما اور اپوزیشن لیڈر عمر ایوب نےکہا کہ موجودہ حکومت فارم 47 کی بیساکھیوں پر آئی ہے،سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے۔

پریس کانفرنس کے دوران عمرایوب نے بتایا کہ پی ٹی آئی پنجاب میں تین جلسے کرئے گی، اپوزیشن اتحاد کا کل پشین ،چمن میں جلسہ ہوگا، موجودہ حکومت فارم 47کے بیساکھیوں پر آئی ہے،27اپریل کو کراچی میں جلسہ کریں گے۔

عمرایوب کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف کو دیوار سے لگایاگیا، بانی پی ٹی آئی کو جیل میں ڈالا گیا، سائفر کیس تو اپنی موت آپ مر رہا ہے۔

عمرایوب نے کہا کہ چئیرمین پی ٹی آئی پر بوگس کیسز بنائے گئے، عمران خان، شاہ محمود قریشی سمیت دیگر رہنماؤں کو جیل میں ڈالا گیا، میں خود بھی روپوش رہا، جو لوگ کہتے تھے کہ پارٹی ختم ہوجائےگی، یہ ان کی خام خیالی تھی۔ اس وقت ملک میں پی ڈی ایم ٹو کی حکومت ہیں آج پاکستان میں آئین و قانون کا فقدان ہے.

پریس کانفرنس کے دوران عمرایوب کا مزید کہنا تھا کہ ہائیکورٹ کےججز کودباؤمیں لانےکی کوشش کی گئی ہم ریاست مدینہ کا قیام چاہتے ہیں۔ قانون پرعمل ہوگاتوسرمایہ کاری بھی سامنےآئی گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

پاکستان کی معیشت میں بہتری آئی ہے ،آئی ایم ایف

پاکستان آئی ایم ایف کے ساتھ موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کر رہا ہے، چیف کرسٹالینا جیورجیوا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کی معیشت میں بہتری آئی ہے ،آئی ایم ایف

انٹرنیشنل مانیٹرنگ فنڈ ( آئی ایم ایف) کا کہنا ہے کہ پاکستان موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کر رہا ہے۔

آئی ایم ایف کی چیف کرسٹالینا جیورجیوا نے ایک تقریب سے خطاب میں کہا کہ پاکستان نے آئی ایم ایف کے ساتھ اپنا موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کیا ہے۔ پاکستان کی معیشت میں کچھ بہتری آئی ہے اور ذخائر میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

آئی ایم ایف کی چیف کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان اسی راستے پر چلنے کے بارے میں پرعزم ہے اور اس نے فالو اپ پروگرام کے ممکنہ حصول کے لیے آئی ایم ایف سے رابطہ کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کو کئی اہم اور حل طلب مسائل کا سامنا ہے، جیسے کہ ٹیکس بیس ، امیر افراد کس طرح ملکی معیشت میں اپنا حصہ ڈال رہے ہیں، عوامی اخراجات اور سب سے اہم شفاف ماحول فراہم کرنا۔ پاکستان اور آئی ایم ایف کا معاہدی ایگزیکٹو بورڈ کی منظوری سے مشروط ہے۔

پاکستان اور آئی ایم ایف میں گزشتہ ماہ  3 بلین ڈالر کے دوسرے اور آخری جائزہ پر اسٹاف لیول معاہدہ ہوا تھا جس کا آئی ایم ایف کا بورڈ رواں ماہ کے آخر میں جائزہ لے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

ایران کو اسرائیل پر حملے سے روکنے کیلئے امریکہ کا مختلف ممالک سے رابطہ

تمام ملک ایران پر زور دیں کہ وہ کشیدگی کو نہ بڑھائے، ترجمان امریکی دفتر خارجہ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایران کو اسرائیل پر حملے سے روکنے کیلئے امریکہ کا مختلف ممالک  سے رابطہ

امریکہ نے دمشق میں ایرانی قونصل خانے پر حالیہ حملے کا جواب دینے سے ایران کو روکنے کے لئے چین سے کہا ہے کہ ایران کو ایسا کر نے سے روکنے کے لئے اپنا اثر و رسوخ استعمال کرے۔ اس سلسلے میں امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن نے اپنے چینی ہم منصب سے فون پر بات کی اور چین کو کردار ادا کر نے کے لئے کہا کہ ایران اسرائیل پر حملہ نہ کرے ۔

دفتر خارجہ کے ترجمان میتھیو ملر نے کہا کہ انٹونی بلنکن نے چین ، ترکیہ اور بعض یورپی ہم منصبوں کے ساتھ فون پر بات کی ہے۔ تاکہ یہ واضح کر دیا جائے کہ کشیدگی کسی کے بھی فائدے میں نہیں ہے ۔ ترجمان نے کہا کہ تمام ملک ایران پر زور دیں کہ وہ کشیدگی کو نہ بڑھائے۔

بتایا گیا ہے کہ بلنکن نے اسرائیلی وزیر دفاع یواو گیلنٹ سے بھی فون پر بات کی اور انہیں یقین دلایا کہ خطرے کی صورتحال میں امریکہ پوری طرح اسرائیل کے ساتھ ہے۔

ایران کی قیادت نے دمشق میں قونصل خانے پر اسرائیلی حملے کے بعد دھمکی دی ہے کہ ہم اس کا ضرور بدلہ لیں گے اور اسرائیل کو سزا دی جائے گی۔ دریں اثناء وائٹ ہاوس کی ترجمان کرائن جین پیئر نے بھی ایران کو خبردار کیا ہے کہ اسرائیل کو دھمکیاں دینے اور اسرائیل کے لیے خطرہ بننے سے باز رہے۔

صدر جوبائیڈن بھی واضح اور دوٹوک انداز میں کہہ چکے ہیں کہ نیتن یاہو کی غزہ میں جنگی پالیسی کے خلاف ہونے کے باوجود اسرائیلی سلامتی کے لیے امریکہ کی حمایت پر مبنی پالیسی اٹوٹ اور آہن پوش رہی ہے اور آئندہ بھی آہن پوش رہے گی۔

امریکہ کھلے عام بار بار چین سے کہا ہے کہ وہ مشرق وسطیٰ کے امن کے کیے زیادہ بہتر کردار ادا کرے۔ اس سلسلے میں حماس کے حامی ایران پر دباؤ ڈالے کہ وہ بھی باز رہے۔ جواب میں بیجنگ نے امریکہ پر تنقید کی ہے کہ امریکہ اسرائیل کے حق میں تعصب رکھتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll