جی این این سوشل

تجارت

غیر قانونی طور پربڑی بلیوں سمیت دیگرجانوروں کی درآمد پر پابندی عائد کردی گئی ہے،سینیٹر شیری رحمن

فنڈز کی کمی کی وجہ سے کئی محکموں میں تقرریوں پر پابندی عائد ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

غیر قانونی طور پربڑی بلیوں سمیت دیگرجانوروں کی درآمد پر پابندی عائد کردی گئی ہے،سینیٹر شیری رحمن
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: وفاقی وزیرماحولیاتی تبدیلی سینیٹر شیری رحمن نے کہا ہے کہ بیرون ملک سے بڑی بلیوں سمیت دیگرایسے جانور جن کی پرورش پاکستان میں نہیں ہوسکتی کی درآمد پر پابندی عائد کردی ہے۔

ملک میں 44نیشنل پارکس کی نشاندہی کی گئی ہے، ان کے پی سی ون کےلئے صوبوں نے بھی فنڈز دینے ہیں ان کا انتظار کیا جارہا ہے، فنڈز کی کمی کی وجہ سے کئی محکموں میں تقرریوں پر پابندی عائد ہے۔

جمعہ کو ایوان بالا میں وقفہ سوالات کے دوران سیمی ایزدی کے سوال کے جواب میں ایوان کو بتایا گیا کہ ملک بھرمیں 44 محفوظ علاقے قرار دیئے گئے ہیں جن میں گلگت بلتستان میں 23، بلوچستان ایک اورسندھ میں 2 شامل ہیں۔

اس کے پی سی ون صوبوں سے آنے ہیں ان کا انتظارکیا جارہا ہے۔ ہماری تیاری مکمل ہے ، پارکس میں توسیع بھی ہوسکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ فنڈزکی کمی کی وجہ سے یہاں تقرریاں بھی نہیں کی جارہیں۔

یہ ہمارے قدرتی وسائل ہیں، گرین کلائیمیٹ فنڈ سے پاکستان کو کم پیسے ملتے ہیں اس کےلئے ہم نے مستقل کیس لڑا ہے، ان نیشنل پارکس کی دیکھ بھال صوبوں نے کرنی ہے۔

انہوں نے کہاکہ زیادہ تر گرانٹس قرض کی مد میں دی جارہی ہیں ہم نے یہ سوال اٹھایا ہے کہ یہ گرانٹ ہونی چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ کمیونٹی ہنٹنگ سب سے زیادہ بلوچستان میں ہورہی ہے، ہم نے باہر سے بڑی بلیوں سمیت دیگرایسے جانور جن کی پرورش پاکستان میں نہیں ہوسکتی کی درآمد پر پابندی عائد کی ہے۔

اسلام آباد سے ایک بنگال ٹائیگر برآمد ہواجو غیرقانونی طور پر یہاں لایا گیا ،یہاں موافق آب ہوا نہ ہونے کی وجہ سے ہلکان ہے، اس کوافریقہ یا کسی مناسب ملک میں بھجوائیں گے۔

انہوں نے کہاکہ ہم نے یہ اصول بنایا ہے کہ جو پرندہ باہر سے کسی جہاز میں کوئی لائے گا وہ وہی واپس لے جاسکے گا،اس کےلئے چپ دکھانا لازمی ہوگی۔وزارت ماحولیاتی تبدیلی کا بجٹ سیلاب کے بعد زندگی بچانے والے منصوبوں کےلئے مختص کیا گیا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ ملک میں پلاسٹک کے استعمال پر ہمارے مطالبے پر سینیٹ نے پابندی لگائی ، اس پر چیئرمین سینٹ کے شکرگزار ہیں، ملک میں پلاسٹک کا فضلہ جمع کریں تو 2 کے ٹو پہاڑ بن جائیں گے۔ انہوں نے کہاکہ الیکٹرک گاڑیوں کے حوالے سے ہمارے پاس کوئی مینوفیچرنگ کمپنی نہیں ہے، ہمیں الیکٹرک وہیکل پالیسی کا نچلی سطح سے آغاز کرنا ہوگا۔

دنیا

ایران اور روس کے درمیان دوطرفہ تعاون کو فروغ دینے کے لیے 19 دستاویزات پر دستخط

ملک نے اب تک روسی کمپنیوں کے ساتھ ایران کی 8 آئل فیلڈز تیار کرنے کے معاہدے کیے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایران اور روس کے درمیان دوطرفہ تعاون کو فروغ دینے کے لیے 19 دستاویزات پر دستخط

تہران: ایران اور روس نے مختلف شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو فروغ دینے کے لیے 19 دستاویزات پر دستخط کیے ہیں۔ شنہوا کے مطابق ایرانی وزارت تیل سے وابستہ شنا نیوز ایجنسی نے رپورٹ میں بتایا کہ ان دستاویزات پر دستخط گزشتہ روز ایران کے دارالحکومت تہران میں دونوں ممالک کے مشترکہ اقتصادی تعاون کمیشن کے 17ویں اجلاس کے اختتام پر کیے گئے۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ان معاہدوں میں توانائی، صحت، تجارت اور تعلیم جیسے شعبوں کا احاطہ کیا گیا ہے۔

ان دستاویزات پر دستخط کے بعد روسی نائب وزیر اعظم الیگزینڈر نوواک کے ساتھ ایک مشترکہ پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ایران کے وزیر تیل جواد اوجی نے کہا کہ ملک نے اب تک روسی کمپنیوں کے ساتھ ایران کی 8 آئل فیلڈز تیار کرنے کے معاہدے کیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ تیل اور گیس کے اضافی شعبوں کی ترقی کے حوالے سے بات چیت جاری ہے اور نئے معاہدوں پر جلد دستخط کیے جا سکتے ہیں۔ روسی نائب وزیر اعظم نے کہا کہ دونوں ممالک تیل، گیس اور پیٹرو کیمیکل کے شعبوں، کاروں کی تیاری اور خدمات کے شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو بڑھا سکتے ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

یوسف رضا گیلانی نے سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ دے دیا

سینیٹ کی نشستوں کی حد تین سال بعد ختم ہونے والی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یوسف رضا گیلانی نے سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ دے دیا

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے نائب صدر اور سابق وزیراعظم یوسف رضا گیلانی نے سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ دے دیا اور رکن قومی اسمبلی کا حلف اٹھا لیا۔

تفصیلات کے مطابق یوسف رضا گیلانی نے سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کو پیش کردیا۔

چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی نے یوسف رضا گیلانی کا استعفیٰ منظور کرتے ہوئے سینیٹ کی نشست سے استعفیٰ کا نوٹیفکیشن جاری کردیا۔

واضح رہے کہ اس سے قبل یہ خیال کیا جا رہا تھا کہ یوسف رضا اس وقت چیئرمین سینیٹ بنیں گے جب ان کی سینیٹ کی نشستوں کی حد تین سال بعد ختم ہونے والی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

پاکستان کے اسٹائلش اداکار فواد خان ایک بار پھر بڑی اسکرین پر جلوہ گر ہونے کو تیار

فواد خان نے نئی فلم Beat کا ٹیزر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شئیر کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کے اسٹائلش اداکار فواد خان ایک بار پھر بڑی اسکرین پر جلوہ گر ہونے کو تیار

معروف پاکستانی اداکار فواد خان کی نئی فلم کا ٹیزر اداکار نے جاری کر دیا ہے، جس میں فواد خان دلکش انداز میں دکھائی دے رہے ہیں، فلم یکم مارچ کو ریلیز کی جا رہی ہے۔

پاکستان اور بھارت کی فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھانے والے اداکار فواد خان ایک بار پھر بڑی اسکرین پر جلوہ دکھانے کو تیار ہیں۔

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fawad A Khan (@fawadkhan81)

فواد خان نے نئی فلم Beat کا ٹیزر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شئیر کیا ہے اور لکھا کہ یہ ’کہانی ہے دھڑکنوں کی‘۔

واضح رہے اس فلم میں مشہور یوٹیوبر عرفان جونیجو، شاہ ویر جعفری، دانیال نعیم اور جنید اکرم بھی نظر آنے والے ہیں۔

جبکہ فلم OTT پلیٹ فارم پر ریلیز کے بعد موجود ہوگی۔ جبکہ اس فلم کی پروڈکشن زیرو پروڈکشنز نے کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll