جی این این سوشل

تجارت

اوپن مارکیٹ میں امریکی ڈالر کی قیمت میں کمی

پاکستانی روپے کے مقابلے میں امریکی ڈالر کی قدر میں آج مزید اضافہ ہوا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اوپن مارکیٹ میں  امریکی ڈالر کی قیمت میں کمی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسٹیٹ بینک آف پاکستان کے مطابق انٹربینک میں ڈالر 32 پیسے مہنگا ہوا ہے۔

انٹر بینک میں کاروبار  کے اختتام پر ڈالر کا بھاؤ 286.88 روپے ہے۔

انٹربینک میں گذشتہ روز ڈالر  286.56 روپے پر بند ہوا تھا۔

ادھر اوپن مارکیٹ میں ڈالر کا بھاؤ 3 روپے کم ہوا ہے,اوپن مارکیٹ میں ڈالر  300 روپے کا ہوگیا ہے۔

علاقائی

عید الاضحی کے موقع پر گورنر پنجاب کا ایس او ایس کا دورہ، 10 لاکھ روپے عطیہ دینے کا اعلان

بچے پاکستان کا مستقبل ہیں، انہوں نے یہاں سے نکل کر تمام شعبوں میں اپنا کردار ادا کرنا ہے،میڈیا سے گفتگو

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عید الاضحی کے موقع پر گورنر پنجاب کا ایس او ایس کا دورہ، 10 لاکھ روپے عطیہ دینے کا اعلان

 گورنر پنجاب سردار سلیم حیدر بچوں سے عید ملنے ایس او ایس ولیج پہنچ گئے، انہوں نے اس موقع پر 10 لاکھ روپے عطیہ دینے کا بھی اعلان کیا۔گورنر پنجاب سردار سلیم حیدر نے ایس او ایس ولیج میں رہنے والے بچوں سے عید ملی۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بچے پاکستان کا مستقبل ہیں، انہوں نے یہاں سے نکل کر تمام شعبوں میں اپنا کردار ادا کرنا ہے۔ گورنر پنجاب سردار سلیم حیدر کا کہنا تھا کہ میں ہر عید پر آپ سے ملنے کے لیے آتا رہوں گا،تمام بچوں کو دعوت دیتا ہوں کہ آپ گورنر ہاوس کا دورہ کریں۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم نے بڑی محبت اور اپنائیت سے میرے ساتھ پنجاب اور وفاق کے حوالے سے بات کی ہے۔ یہ اتحادی حکومت ہے اور یہ اس کا پہلا بجٹ تھا۔ ن لیگ اور پیپلز پارٹی میں کچھ گلے شکوے ہیں، مجھے امید ہے کہ جو بھی فاصلے ہیں وہ بات چیت سے ختم وہ جائیں گے۔ اسحاق ڈار کی سربراہی میں ہماری 3 میٹنگز ہو چکی ہے، امید کرتا ہوں کہ یہ اتحاد اچھی ورکنگ ریلیشن شپ میں تبدیل ہو جائے گا۔ پیپلز پارٹی کے وفاق سے تحفظات تقریباً دور ہوچکے ہیں، پنجاب میں بھی معاملات حل ہوجائیں گے ۔

سردار سلیم حیدر نے کہا کہ ن لیگ کو جو سندھ میں ان کا شئیر ہے وہ ضرور ملے گا۔ پیپلز پارٹی نے تمام پولیٹیکل پارٹیز کو لے کر 5 سال حکومت کامیابی سے چلائی۔ سندھ میں مسلم لیگ ن کے ساتھ فارمولا طے ہے۔ گزشتہ 16 ماہ کا تجربہ اچھا نہیں تھا آج ان 16 ماہ کے لیے سخت الفاظ اس لیے استعمال نہیں کر رہا کہ کل ایک اچھی میٹنگ ہوچکی ہے۔ عید کے بعد پیپلزپارٹی اور ن لیگ پارلیمانی ارکان کی میٹنگ ہوگی معاملات طے ہوجائیں گے.

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہماری 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی، رانا تنویر حسین

زیراعظم شہبازشریف اور انکی ٹیم کی محنت سے 2025 پاکستان کی بہتری، خوشحالی اور ترقی کا سال ہوگا، وفاقی وزیر

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہماری 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی، رانا تنویر حسین

شیخوپورہ: وزیر صنعت و پیداوار اور نیشنل فوڈ سیکیورٹی رانا تنویر حسین نے کہا ہے کہ وزیراعظم شہبازشریف اور انکی ٹیم کی محنت سے 2025 پاکستان کی بہتری، خوشحالی اور ترقی کا سال ہوگا۔ہماری حکومت کی 100 دن کی کارکردگی کی ماضی میں مثال نہیں ملتی۔

ہر شعبے میں حکومت نے ریکارڈ کام کئے ہیں ،قوم سے وعدہ ہے کہ آئی ایم ایف کا یہ آخری پروگرام ہوگا ۔وہ شیخوپورہ کی تحصیل مریدکے میں نماز عید الضحٰی کی ادائیگی کے بعد میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے۔

رانا تنویر حسین کا کہنا تھا کہ ملک معاشی طور مستحکم ہورہا ہے بہت جلد ترقی کی منازل طے کرے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

حج 2024ء : شدید گرمی کی وجہ سے 19 عازمین حج جاں بحق

حج کے دوران جاں بحق ہونیوالے والے عازمین اردن اور ایران کے تھے، 17 عازمین لاپتہ ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حج 2024ء : شدید گرمی کی وجہ سے 19 عازمین حج جاں بحق

سعودی عرب میں شدید گرمی اور درجہ حرارت میں اضافے کی وجہ سے حج کے دوران اردن اور ایران کے کم از کم 19 عازمین جاں بحق ہو گئے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق اردن کی وزارت خارجہ نے ایک بیان میں کہا کہ حج کے مناسک کی ادائیگی کے دوران 14 اردنی عازمین کی موت واقع ہو گئی جبکہ 17 لاپتہ ہیں۔

علاوہ ازیں ایرانی ہلال احمر کے سربراہ پیر حسین کولی وند نے کہا کہ اس حج کے دوران مکہ اور مدینہ میں اب تک پانچ ایرانی عازمین انتقال کر چکے ہیں۔

اس سال سعودی عرب میں درجہ حرارت 40 ڈگری سینٹی گریڈ سے تجاوز کر گیا، حج کے اکثر مناسک اور عبادات کھلے آسمان تلے اور پیدل ہی انجام دی جاتی ہیں جو بزرگ اور زائد العمر افراد کے لیے بڑا چیلنج ہوتی ہیں۔

سعودی عرب نے ابھی تک جاں بحق افراد کے حوالے سے کسی قسم کی تفصیلات فراہم نہیں کی ہیں البتہ اس سال عازمین کو گرمی اور موسم کی شدتر سے بچانے کے لیے متعدد اقدامات کیے گئے ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ سال حج کے دوران 240 عازمین جاں بحق ہو گئے تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll