جی این این سوشل

دنیا

امریکا کا جدیدترین ایف ۔35 لڑاکا طیارہ پرواز کے بعد لاپتہ

ایف ۔ 35 اس قدر آسانی سے کیسے لاپتہ ہو سکتا ہے کیا اس میں ٹریکنگ ڈیوائس نہیں ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

امریکا کا جدیدترین ایف ۔35 لڑاکا طیارہ پرواز کے بعد لاپتہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

واشنگٹن: امریکا کا جدیدترین ایف ۔35 لڑاکا طیارہ ریاست سائو تھ کیرولائنا کے شہر نارتھ کارلسٹن کے ایئر بیس سے پرواز کے بعد لاپتہ ہو گیا ہے اور امریکی فوج نے عوام سے اس طیارے کی تلاش میں مدد دینے کی اپیل کی ہے۔

طیارے کا پائلٹ اپنی سیٹ ایجیکٹ کر کے بحفاظت زمین پر اتر گیا۔ جوائنٹ بیس کارلسٹن میں تعینات امریکا کی میرین کور کے افسران کے مطابق پیراشوٹ کے ذریعے بحفاظت اترنے کے بعد پائلٹ کو مقامی ہسپتال لے جایا گیا، جہاں اس کی حالت مستحکم تھی۔ پائلٹ کے مطابق اس نے طیارے میں خرابی کا علم ہونے کے بعد اپنی سیٹ ایجیکٹ کرنے سے پہلے اسے آٹوپائلٹ پر منتقل کیا تھا۔

افسران نے پائلٹ کی شناخت جاری نہیں کی۔سینئر ماسٹر سارجنٹ ہیدر اسٹینٹن نے کہا کہ لاپتہ طیارے کے مقام اور رفتار کی بنیاد پر، ایف ۔345 لائٹننگ II جیٹ کی تلاش کارلسٹن کے شمال میں واقع مولٹری اور ماریون نامی جھیلوں میں جاری ہے پر تھا۔

دونوں جھیلیں نارتھ چارلسٹن کے شمال میں ہیں۔رپورٹ کے مطابق جوائنٹ بیس سےدو ایف ۔35 طیاروں نے پرواز کی تھی تاہم ایک طیارے کا پائلٹ اپنے طیارے کو لے کر بیس پر واپس پہنچ گیا ہے۔ دونوں طیاروں کا تعلق میرین اٹیک ٹریننگ سکواڈرن 501 سے ہے۔

برطانوی اخبار کی رپورٹ کے مطابق سائوتھ کیرولائنا سے تعلق رکھنے والی رکن کانگرس نینسی میس نے کہا ہے کہ ایف ۔ 35 اس قدر آسانی سے کیسے لاپتہ ہو سکتا ہے کیا اس میں ٹریکنگ ڈیوائس نہیں ہے۔ انہوں نے اس بات پر بھی تنقید کی کہ فوج کی طرف سے عوام سے طیارے کی تلاش میں مدد کی اپیل کی گئی ہے۔

کھیل

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

پاکستان چیمپئنز کی جانب سے 20 اوورز میں 156 رنز کا ہدف بھارت نے آخری اوور میں حاصل کر لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ورلڈ چیمپئن آف لیجنڈز کا ٹائٹل بھارت نے جیت لیا

بھارت چمپئنز نے پاکستان چیمپئنز کو 5 وکٹوں سے ہراکر ورلڈ چیمپئن شپ آف لیجنڈز کا ٹائٹل جیت لیا۔

برمنگھم میں کھیلے گئے فائنل میچ میں پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پاکستان چیمپئنز نے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹ پر 156 رنز بنائے۔

شعیب ملک نے 41، کامران اکمل نے 24، صہیب مقصود نے 21 اور شرجیل خان نے 12 رنز بنائے۔

یونس خان اور عامر یامین 7، 7 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے جبکہ مصباح الحق 18 رنز بنا کر ریٹائر ہرٹ ہوئے۔ سہیل تنویر 19 اور شاہد آفریدی 4 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

157 رنز کا ہدف انڈیا چیمپئنز نے آخری اوور میں حاصل کرلیا۔ امباتی رائیڈو نے 50 رنز بنائے، گرکریت سنگھ 34 رنز بنا کر پویلین لوٹے جبکہ یوسف پٹھان نے 30 رنز کی جارحانہ اننگز کھیلی۔

پاکستان چمپئنز کے عامر یامین نے 2 کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا۔ سعید اجمل، وہاب ریاض اور شعیب ملک نے ایک ایک وکٹ لی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان مبینہ طور پر اغواء

عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں، جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی  کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان  مبینہ طور پر اغواء

پاکستان تحریک انصاف کے ایم این اے بیرسٹر صاحبزادہ محمد امیر سلطان کو رات گئے لاہور میں ان کے گھر سے مبینہ طور پر اغوا کر لیا گیا۔

جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور حافظ ذیشان رشید کی جانب سے جاری بیان میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ این اے 110 جھنگ سے ایم این اے صاحبزادہ امیر سلطان کو نامعلوم افراد نے اغوا کر لیا۔

ذیشان رشید نے بتایا کہ صاحبزادہ امیر سلطان کو سرور روڈ پر ان کے گھر سے رات گئے اغوا کیا گیا، عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں۔

دوسری جانب ایس پی کینٹ جھنگ اویس شفیق کا کہنا ہے ایم این اے صاحبزاہ امیر سلطان کو گرفتار نہیں کیا، رکن قومی اسمبلی کے اغوا سے متعلق بھی کوئی اطلاع نہیں ہے۔ لواحقین درخواست دینگے تو کارروائی کا آغاز کرینگے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

خطرناک نیگلیریا وائرس سے ایک ہفتے میں 3 ہلاکتیں

نیگلیریا فولیری سے کراچی میں 2 اور حیدرآباد میں 1 شخص انتقال کرگیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خطرناک نیگلیریا وائرس سے ایک ہفتے میں 3 ہلاکتیں

سندھ میں امیبا نیگلیریا فولیری سے ایک ہی ہفتے کے دوران 3 افراد ہلاک ہو گئے۔

محکمہ صحت کے مطابق نیگلیریا فولیری سے کراچی میں 2 اور حیدرآباد میں 1 شخص انتقال کرگیا۔ نگلیریا فولیری سے پہلا انتقال 5 جولائی کو کورنگی کراچی کے رہائشی شخص کا ہوا۔

حکام نے بتایا کہ 11 جولائی کو ملیر کراچی کا نوجوان جناح اسپتال میں نگلیریا فولیری سے انتقال کر گیا۔ اسی طرح حیدرآباد کا 35 سال کا شخص بھی نیگلیریا فولیری سے کراچی کے ہسپتال میں چل بسا تھا۔

محکمہ صحت نے بتایا کہ سندھ میں 12 سال میں نیگلیریا کے 100 سے زائد کیسز رپورٹ ہوئے، جن میں صرف 1 مریض 3 ماہ زندہ رہا۔ 2023ء میں نیگلیریا کا رپورٹ ہونے والا 1 مریض صحت یاب ہو گیا تھا۔

ماہرین صحت کا اس حوالے سے کہنا ہے کہ نیگلیریا فولیری عام طور پر تازہ پانی، جھیلوں، ندیوں اور گرم چشموں میں پایا جاتا ہے۔ نیگلیریا وائرس ناک کے ذریعے داخل ہو کر دماغ کو کھا جاتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll