جی این این سوشل

پاکستان

فری اینڈ فیئر انتخابات کے انعقادکے لیے حکومت ای سی پی کو سہولیات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے،انوارلحق کاکڑ

انوارلحق کاکڑ نے کہا کہ نگران حکومت آزادانہ و منصفانہ انتخابات کے انعقاد میں الیکشن کمیشن کو سہولت فراہم کرنے کے لیے پوری طرح پرعزم ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

فری اینڈ فیئر  انتخابات کے انعقادکے لیے  حکومت  ای سی پی کو سہولیات  فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے،انوارلحق کاکڑ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نیویارک پاکستانی میڈیا کے نمائندوں سے انوارلحق کاکڑ نے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے دنیا کو کشمیر اور فلسطین کے مسائل پر پاکستان کے نقطہ نظر اور ہندوستانی حکومت کی طرف سے ہندوتوا کے نظریے کی پیروی کے بارے میں آگاہ کیا۔ 

 انہوں نے کہا کہ ان کا دورہ نیویارک انتہائی کامیاب رہا جہاں انہوں نے اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتونیو گوٹیرس سمیت عالمی رہنماؤں سے مفید ملاقاتیں کیں اور علاقائی اور بین الاقوامی امور پر تبادلہ خیال کیا۔  وزیراعظم نے کہا کہ انہوں نے مختلف کاروباری اداروں کے ساتھ ملاقاتیں بھی کیں جن میں نجکاری اور ایس آئی ایف سی سمیت پاکستان میں معاشی بحالی کے منصوبوں میں دلچسپی ظاہر ہوئی۔ 

انہوں نے آئی ایم ایف کی منیجنگ ڈائریکٹر کرسٹالینا جارجیوا کے ساتھ اپنی بات چیت کو بھی انتہائی تعمیری قرار دیا، انہوں نے مزید کہا کہ انہیں امید ہے کہ آنے والی مینڈیٹ حکومت معاشی منصوبے کو آگے بڑھائے گی۔ انہوں نے کہا کہ آئی ایم ایف نے ڈالر کی غیر قانونی تجارت پر عبوری حکومت کے اقدامات کو سراہا ہے۔  

 انہوں نے کہا کہ نگران حکومت آزادانہ، منصفانہ اور شفاف انتخابات کے انعقاد میں الیکشن کمیشن کو سہولت فراہم کرنے کے لیے پوری طرح پرعزم ہے۔ وزیراعظم نے واضح کیا کہ نگراں حکومت نے کسی سیاسی جماعت کو انتخابی عمل میں حصہ لینے سے نہیں روکا۔ پاکستان میں بڑھتی ہوئی مہنگائی سے متعلق ایک سوال کے جواب میں وزیراعظم نے کہا کہ نگران حکومت نے موثر اقدامات کے ساتھ شوگر اور گندم مافیا کے خلاف انتظامی مداخلت کی ہے۔

انہوں نے واضح کیا کہ ملک میں ان اجناس کی کوئی کمی نہیں ہے کیونکہ کھانے کی مختلف اشیا آسانی سے دستیاب ہیں۔ تاہم انہوں نے واضح کیا کہ بعض اشیاء کی قیمتیں بین الاقوامی قیمتوں سے منسلک ہیں۔  پاکستان میں غیر ملکی سرمایہ کاری کے بارے میں انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت کی دانشمندانہ معاشی پالیسیوں کی وجہ سے بین الاقوامی سرمایہ کار اب پاکستان میں سرمایہ کاری کے لیے تیار ہیں۔ کینیڈا میں خالصتان موومنٹ کے سکھ رہنما کے قتل کے حوالے سے بات کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ اس لرزہ خیز واقعے نے مغرب کو جھنجھوڑ کر رکھ دیا ہے اور بھارتی ریاست کے کردار پر سنگین سوالات اٹھائے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان اس طرح کی ریاستی سرپرستی میں ہونے والی دہشت گردی کا شکار رہا ہے اور ہندوستانی ریاست کے کردار کے بارے میں مختلف عالمی اور کثیر جہتی فورمز پر 'پاکستان مرکوز' کے شواہد شیئر کیے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ شاید پہلی جنگ عظیم کے بعد یہ اپنی نوعیت کا پہلا واقعہ ہو گا کہ کسی ایشیائی ملک نے یورپی سرزمین پر جسمانی قتل عام کیا اور اس کے اثرات مغربی ممالک میں دیکھے جا رہے ہیں، جنہیں اب اندازہ ہو گیا ہے کہ بھارت کیسا ہے۔ اپنی اقلیتوں جیسے عیسائیوں، سکھوں اور مسلمانوں پر ظلم کر رہا ہے۔

 

کھیل

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل سے شروع

 ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی، بہترین بیٹر، بہترین بائولر، بہترین وکٹ کیپر، بہترین فیلڈر اور فائنل میچ کے بہترین کھلاڑی کو تیس تیس ہزار روپے انعامی رقم کے طور پر دیے جائیں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل سے شروع

قومی انڈر 16ون ڈے کپ کل  سے تین شہروں کراچی، فیصل آباد اور لاہور میں شروع ہوگا۔

50اوورز کے ٹورنامنٹ میں پول اے کے میچز کراچی میں کھیلے جائیں گے ، پول بی کے میچز فیصل آباد جبکہ پول سی کے میچز لاہور میں ہوں گے۔پول میچز 29فروری کو ختم ہوں گے اور اس کے بعد ٹرائنگولر مرحلہ ہوگا جو فیصل آباد میں تین سے 7مارچ تک کھیلا جائے گا۔ ٹورنامنٹ کا فائنل 9مارچ کو فیصل آباد کے بوہرانوالی گرائونڈ میں کھیلا جائے گا۔

ذرائع کے مطابق  ٹورنامنٹ کے لیے 9لاکھ روپے سے زائد کی انعامی رقم مختص کی گئی ہے۔ فاتح ٹیم کو5لاکھ روپے کی انعامی رقم ملے گی جبکہ رنرز اپ کو اڑھائی لاکھ روپے دئیے جائیں گے۔

 ٹورنامنٹ کے بہترین کھلاڑی، بہترین بیٹر، بہترین بائولر، بہترین وکٹ کیپر، بہترین فیلڈر اور فائنل میچ کے بہترین کھلاڑی کو تیس تیس ہزار روپے انعامی رقم کے طور پر دیے جائیں گے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کیا جائے ،وزیر تعلیم

نگران وزیر تعلیم  مددعلی سندھی نے فنی اور پیشہ وارانہ تربیت کے قومی کمیشن کو ہدایت کی ہے کہ کمیشن کے پروگراموں میں خصوصی افراد اور خواجہ سراؤں کے کوٹے میں اضافہ کیاجائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کیا جائے ،وزیر تعلیم

نگران وزیر تعلیم  مددعلی سندھی نے فنی اور پیشہ وارانہ تربیت کے قومی کمیشن کو ہدایت کی ہے کہ کمیشن کے پروگراموں میں خصوصی افراد اور خواجہ سراؤں کے کوٹے میں اضافہ کیاجائے ۔

ادارے کے آج اسلام آباد میں اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ اس کے دائرہ کار کوصوبوں تک بڑھایا جائے انہوں نے کہاکہ نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کرنا دانشمندی ہوگی۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان

 ڈپٹی کمشنر کا کہنا ہے کہ حضرت لعل شہبازقلندر عرس کے پہلے روز چھٹی ہوگی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان

جامشورو : ضلعی انتظامیہ جامشورو  نے حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے موقع پر 29 فروری کوعام تعطیل کا اعلان کردیا ہے۔

 حضرت لعل شہبازقلندر کے سالانہ 772 ویں سالانہ  عرس مبارک  کے موقع پر جامشورو کی  ضلعی انتظامیہ  نے ضلع بھر میں 29 فروری کو عام تعطیل کا اعلان کردیا ہے۔

 ڈپٹی کمشنر کا کہنا ہے کہ حضرت لعل شہبازقلندر عرس کے پہلے روز چھٹی ہوگی ، ڈپٹی کمشنر جامشورو کی سفارش پر کمشنرحیدرآباد نے سیہون میں حضرت لعل شہباز قلندر کے عرس کے دوران دفعہ 144 نافذ کردی ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll