جی این این سوشل

دنیا

فلسطین اور اسرائیل کے درمیان دو ریاستی حل خطے میں دیرپا امن کا واحد راستہ ہے،جو بائیڈن

امریکا دو ریاستی حل کے حصول کے لیے کوششیں ترک نہیں کرے گا، امریکی صدر

پر شائع ہوا

کی طرف سے

فلسطین اور اسرائیل کے درمیان دو ریاستی حل خطے میں دیرپا امن کا واحد راستہ ہے،جو بائیڈن
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

امریکی صدر جو بائیڈن کا کہنا ہے کہ دو ریاستی حل ہی فلسطینیوں اور اسرائیلیوں کے لیے طویل مدتی سلامتی کو یقینی بنانے کا واحد راستہ ہے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر ایک بیان میں بائیڈن کا مزید کہنا تھا کہ امریکا دو ریاستی حل کے حصول کے لیے کوششیں ترک نہیں کرے گا۔ امریکا چاہتا ہے کہ اسرائیل اور فلسطینی دونوں یکساں آزادی اور وقار سے لطف اندوز ہوں۔

اس سے قبل بائیڈن کا کہنا تھا کہ غزہ میں انسانی بنیادوں پر جنگ بندی ساحلی پٹی میں مصیبت زدہ شہریوں کے لیے بڑی مقدار میں اضافی انسانی امداد بھیجنے کی اجازت دیتی ہے۔

امریکی صدر کا کہنا تھا کہ ہم نے لڑائی کے وقفے کے دوران غزہ میں امداد میں اضافے کے لیے فوری طور پر کام کیا ہے۔ ہم نے ہر روز تقریباً 200 امدادی ٹرک غزہ میں منتقل کیے ہیں، جو خوراک، پانی، ادویات، ایندھن اور کھانا پکانے والی گیس سے لدے ہیں۔

انہوں نے ایک بیان میں مزید کہا کہ ہم غزہ کو منتقل کی جانے والی انسانی امداد کی مقدار بڑھانے کے لیے لڑائی کے خاتمے کا بھرپور فائدہ اٹھا رہے ہیں۔ ہم ایک ایسے مستقبل کی تعمیر کے لیے اپنی کوششیں جاری رکھیں گے جس میں فلسطینی عوام امن اور وقار سے لطف اندوز ہوں۔

وائٹ ہاؤس کے ترجمان جان کربی نے کہا کہ واشنگٹن یقینی طور پر جنگ بندی میں مزید توسیع کی امید رکھتا ہے اور اس کا تعلق حماس کی جانب سے مزید یرغمالیوں کی رہائی سے ہے۔ امریکی صدر جو بائیڈن جنگ بندی اور اس کی توسیع پر مذاکرات میں بہت زیادہ مصروف تھے اور انہیں پیر کی صبح تازہ ترین پیش رفت سے آگاہ کیا گیا۔

خیال رہے کہ حماس اور اسرائیل کے درمیان گذشتہ جمعہ کے روز چار روزہ عارضی جنگ بندی پر اتفاق ہوا تھا۔ کل سوموار کو جنگ بندی میں مزید دو دن کی توسیع کی گئی ہے۔

پاکستان

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج نے مظفر گڑھ فیلڈ فائرنگ رینج پر ایک مشترکہ فوجی تربیتی مشق کی ہے۔

دونوں افواج نے تربیتی مشق میں بھرپور حصہ لیا جس میں مشترکہ جنگی پی ٹی ، چھوٹے پیمانے پر آپریشنز، روم کلیئرنس ، قریبی نشانہ بازی، فائرنگ اور بچائو شامل تھے ان مشقوں میں کوبرا ہیلی کاپٹرز نے حصہ لیا۔

ان مشقوں سے پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج کو اپنی استعداد کار اور مہارت کو بڑھانے اور اپنی عسکری صلاحیتوں کو نکھارنے کامنفرد موقع ملا۔

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز  کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کے 10ویں میچ میں کراچی کنگز نے ہفتہ کو لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ کیا۔

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں۔ یہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کا 10 واں میچ ہے۔

پلیئنگ الیون:

لاہور قلندرز: فخر زمان، صاحبزادہ فرحان، رسی وین ڈیر ڈوسن، شائی ہوپ (وکٹ)، سکندر رضا، جارج لنڈے، احسن حفیظ بھٹی، جہانداد خان، شاہین آفریدی (کپتان)، حارث رؤف، زمان خان شامل ہیں ۔ 

کراچی کنگز: شان مسعود (کپتان)، محمد اخلاق (وکٹ)، جیمز ونس، شعیب ملک، کیرون پولارڈ، محمد نواز، عرفان خان نیازی، ڈینیئل سمس، حسن علی، میر حمزہ، تبریز شمسی شامل ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

تمام مذہبی عقائد کے یکساں احترام کرنے کی ضرورت ہے،طاہر اشرفی

طاہر اشرفی نے کہا کہ پاکستان کے آئین و قانون میں درج ہے کہ تمام مذاہب سے تعلق رکھنے والے افراد کے مساوی حقوق ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

تمام مذہبی عقائد کے یکساں احترام کرنے کی ضرورت ہے،طاہر اشرفی

مذہبی امور کے بارے میں وزیراعظم کے خصوصی نمائندہ حافظ محمد طاہر محمود اشرفی نے کہا کہ پاکستان میں مذہبی ہم آہنگی کے حوالے سے اہم پیشرفت کے طور پر تمام مذہبی عقائد کے یکساں احترام کرنے کی ضرورت ہے ۔ 

ایک بیان میں انہوں نے اس بات کا اعادہ کیا کہ پاکستان کے آئین و قانون میں درج ہے کہ تمام مذاہب سے تعلق رکھنے والے افراد کے مساوی حقوق ہیں۔

طاہر اشرفی نے جو پاکستان علماء کونسل کے چیئرمین بھی ہیں۔ قانون کی حکمرانی کو برقرار رکھنے اور ملک کے اندر ہم آہنگی کی راہ میں رکاوٹ ڈالنے یا انتشار کو ہوا دینے کی کسی بھی کوشش کو روکنے کی اہمیت پر زور دیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll