جی این این سوشل

پاکستان

نگران وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ کی ہالینڈ کے وزیر اعظم سے ملاقات

دونوں ملکوں کے رہنماؤں  نے غزہ میں بگڑتی ہوئی  انسانی حقوق کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نگران وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ کی ہالینڈ کے وزیر اعظم سے ملاقات
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وزیر اعظم انوار الحق کاکڑ نے آج دبئی میں اٹھائیسویں کانفرنس آف پارٹیزکے موقع پر ہالینڈ کے وزیر اعظم مارک روٹے سے ملاقات کی۔

 نیویارک، امریکہ میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے اجلاس کے موقع پر ہونے والی ملاقات کے بعد دونوں رہنماؤں کی یہ دوسری ملاقات تھی۔ دونوں رہنماؤں نے دو طرفہ تعلقات پر تبادلہء خیال کیا اور افغانستان کی صورتحال سمیت باہمی دلچسپی کے بین الاقوامی اور علاقائی امور پر گفتگو کی۔

دونوں رہنماؤں  نے غزہ میں بگڑتی ہوئی  انسانی حقوق کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا۔

دونوں سربراہان نے اس سال دونوں ممالک کے سفارتی تعلقات کے قیام کے 75 سال مکمل ہونے پر اسلام آباد اور دی ہیگ میں منعقد ہونے والی تقریبات کو سراہا۔

وزیراعظم کاکڑ نے اس بات پر زور دیا کہ پاکستان اور نیدر لینڈز کو باہمی دلچسپی کے امور پر دوطرفہ اور یورپی یونین کے ذریعے مل کر کام کرنا چاہیے۔ انہوں نے ڈچ کمپنیوں کو زراعت، باغبانی، پانی کے انتظام اور قابل تجدید توانائی کے شعبوں میں سرمایہ کاری کرنے کی دعوت دی۔

دونوں رہنماؤں نے پاکستان اور ہالینڈ کے درمیان دوطرفہ تعلقات میں اضافے کی رفتار پر اطمینان کا اظہار کیا۔

 وزیر اعظم کاکڑ نے کاپ 28 کے حوالے سے بہتر نتائج کی امید کا اظہار کیا۔ انہوں نے مزید کہا کی کم کاربن خارج کرنے والے ممالک میں سے ایک ہونے کے باوجود پاکستان موسمیاتی تبدیلی کے خطرات کا شکار ہے ۔

 وزیراعظم کاکڑ نے نیدرلینڈز کے وزیراعظم کو دورہ پاکستان کی دعوت بھی دی۔

پاکستان

ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب

پنجاب اسمبلی کے 4 نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا اور حلف اٹھانے والوں میں سنی اتحاد کونسل کے حافظ فرحت بھی شامل ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب

لاہور : پاکستان مسلم لیگ (ن) کی جانب سے نامزد کردہ ملک احمد خان پنجاب اسمبلی  کے اسپیکر منتخب ہوگئے ، اسپیکر سبطین خان کی صدارت میں پنجاب اسمبلی اجلاس کا اجلاس ڈیڑھ گھنٹے کی تاخیرسے شروع ہوا۔

مسلم لیگ ن کی نامزد وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی ایوان میں آمد پرسیاسی پارٹیوں نے ایک دوسرے پر آوازیں کسی اور سنی اتحاد کونسل اورن لیگ کے ارکان نے ایک دوسرے کے خلاف نعرے بازی بھی کی۔

پنجاب اسمبلی کے 4 نو منتخب ارکان نے حلف اٹھالیا اور حلف اٹھانے والوں میں سنی اتحاد کونسل کے حافظ فرحت بھی شامل ہیں۔

نماز مغرب کے وقفے کے بعد اجلاس دوبارہ شروع ہوا تو نئے اسپیکر کے انتخاب کا عمل شروع کیا گیا ، اسپیکر کیلئے ن لیگ کے ملک محمد احمد خان کا مقابلہ سنی اتحاد کونسل کے احمد خان بھچر سے تھا۔ پنجاب اسمبلی میں اسپیکر کے انتخاب کیلئے 3 پولنگ بوتھ بنائے گئے تھے جہاں  327 اراکین نے ووٹ کاسٹ کیے۔

ن لیگ کے ملک احمد خان اسپیکر پنجاب اسمبلی منتخب ہوگئے اور انہوں نے 224 ووٹ لیے۔ ان کی جیت پر ن لیگ کے ارکان نے شیر شیر اور مریم مریم کے نعرے لگائے۔

 

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

آئی ایم ایف کا یوکرین کو 88 کروڑ ڈالر کی فراہمی کا معاہدہ

یوکرین کو بدعنوانی کے سدباب کے لیے ادارہ جاتی اصلاحات جیسی مختلف شرائط پوری کرنا ہوں گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئی ایم ایف کا یوکرین کو 88 کروڑ ڈالر کی فراہمی کا معاہدہ

ٹوکیو: آئی ایم ایف کا یوکرین کو 88 کروڑ ڈالر کی فراہمی کا معاہدہ کیا ہے، جاپانی خبررساں ادارے این ایچ کے، کے مطابق بین الاقوامی مالیاتی فنڈ کے عہدیداروں نے یوکرین کی مدد کے پروگرام کے ایک حصے کے طور پر یوکرینی حکام کے ساتھ تقریباً 88 کروڑ ڈالر کی رقم جاری کرنے کا معاہدہ کیا ہے۔

ادارے نے یوکرین میں بنیادی ڈھانچے کی تعمیرِ نو اور اقتصادی بحالی کے فروغ میں مدد کے لیے گزشتہ سال مارچ میں 15.6 ارب ڈالر کے پروگرام کی منظوری دی تھی۔فنڈز کی وصولی کے لیے یوکرین کو بدعنوانی کے سدباب کے لیے ادارہ جاتی اصلاحات جیسی مختلف شرائط پوری کرنا ہوں گی۔ حتمی فیصلہ آئی ایم ایف کا انتظامی بورڈ کرے گا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عدالت کا سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم

سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری کے آمدن سے زائد اثاثے کے کیس میں کوئٹہ کی احتساب عدالت کا فیصلہ آ گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عدالت کا سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم

تفصیلات کے مطابق سابق ڈپٹی اسپیکر قاسم سوری کو بھی نوٹس جاری کیا گیا ہے جبکہ عدالت نے عدم پیروی پر مزید کارروائی کرنے کا عندیہ دیا ہے۔

سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی قاسم سوری کے آمدن سے زائد اثاثے کے کیس میں کوئٹہ کی احتساب عدالت کا فیصلہ آ گیا ہے۔
احتساب عدالت نے سابق ڈپٹی اسپیکر قومی اسمبلی کی جائیداد منجمد کرنے کا حکم دے دیا، عدالت نے جائیداد منجمد کرنے کی منظوری کا حکم چیئرمین نیب کی درخواست پر دیا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll