جی این این سوشل

پاکستان

وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس

بورڈ نے پی آئی اے سی ایل کی تقسیم کے لیے مالیاتی معاہدے کے نفاذ کی نگرانی کے لیے سیکریٹری نجکاری کمیشن کی سربراہی میں ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس منعقد ہوا جس میں نیویارک میں واقع روزویلٹ ہوٹل کی نجکاری/جوائنٹ وینچر ڈویلپمنٹ کے لیے مالیاتی مشیر کی تقرری کی منظوری دی گئی۔ وزارت نجکاری کی جاری کردہ پریس ریلیز کے مطابق دیگر فیصلوں میں بورڈ نے نندی پور پاور پلانٹ (این پی پی) اور گڈو پاور پلانٹ (جی پی پی) کو کابینہ کمیٹی برائے نجکاری کے ذریعے نجکاری پروگرام سے ڈی لسٹ کرنے کے علاوہ پی آئی اے سی ایل کی نجکاری سے متعلق مالیاتی خدمات کے معاہدے پر عمل درآمد کی نگرانی کے لیے ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دینے کی بھی سفارش کی۔ پاک چائنا فرٹیلائزر لمیٹڈ کی نجکاری کے بعد کے مسائل پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا ۔

روزویلٹ ہوٹل کے لین دین کے لیے تکنیکی اور مالیاتی تجاویز کو مدعو کرنے کا اشتہار 08 ستمبر 2023 کو شائع ہوا تھا۔ چار دلچسپی رکھنے والی جماعتوں نے اپنی تجاویز پیش کیں۔ کنسورشیم کو طے شدہ معیار کے مطابق تشخیص کی بنیاد پر “سب سے اوپر درجہ کی دلچسپی رکھنے والی پارٹی” قرار دیا گیا۔ بورڈ نے ایک مذاکراتی کمیٹی تشکیل دی اور اسے اعلیٰ درجہ کی بولی لگانے والے کے ساتھ مالیاتی خدمات کے معاہدے کو انجام دینے کا کام سونپ گیا ہے۔اجلاس میں بورڈ کو حال ہی میں ارنسٹ ینگ ایل ایل سی دبئی کی قیادت میں قائم کنسورشیم کے ساتھ پی آئی اے سی ایل کی نجکاری کے لیے مالیاتی خدمات کے معاہدے کے بارے میں بھی بریفنگ دی گئی۔


بورڈ نے پی آئی اے سی ایل کی تقسیم کے لیے مالیاتی معاہدے کے نفاذ کی نگرانی کے لیے سیکریٹری نجکاری کمیشن کی سربراہی میں ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دی۔ بورڈ نے 425 میگاواٹ کے نندی پور پاور پلانٹ اور 747 میگاواٹ کے گڈو پاور پلانٹ سے متعلق پانچ سالوں سے زیر التواء دیرینہ مسائل کا احاطہ کرتے ہوئے کابینہ کمیٹی برائے نجکاری (سی سی او پی) سے پاور پلانٹس کو نجکاری پروگرام سے خارج کرنے کی سفارش کی۔ بورڈ نے پاک چائنہ فرٹیلائزرز لمیٹڈ کے معاملے میں معاملات اور قانونی چارہ جوئی پر غور کرنے کے بعد نجکاری کمیشن کو ہدایت کی کہ وہ اپنے بقایا جات کی وصولی کے لیے مختلف عدالتوں میں مقدمات کو تیزی سے نمٹانے اور اس مقصد کے لیے ماہر وکیل کی خدمات حاصل کرے۔

 

پاکستان

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

کوئٹہ: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) اور پاکستان مسلم لیگ (ن) کے درمیان وفاقی حکومت سازی کے معاملات پر اتفاق ہونے کے بعد اب بلوچستان میں صوبائی حکومت کے خدوخال بھی واضح ہونا شروع ہوگئے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق بلوچستان میں پیپلز پارٹی، مسلم لیگ ن اور بلوچستان عوامی پارٹی (بی اے پی) پر مشتمل تین جماعتی مخلوط حکومت بنے گی۔

اطلاعات کے مطابق جمعیت علمائے اسلام (جے یو آئی)، نیشنل پارٹی، بلوچستان نیشنل پارٹی (بی این پی) اور بی این پی عوامی کے اپوزیشن میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

اطلاعات میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ ایک سے دو روز میں حکومت سازی کے معاملات کو حتمی شکل دینے کے بعد وزیر اعلیٰ کے نام کا اعلان کر دیا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہو گا۔

گورنر بلوچستان کی تقرری مسلم لیگ (ن) سے کی جائے گی جب کہ اسپیکر اسمبلی بھی مسلم لیگ (ن) سے اور ڈپٹی اسپیکر بی اے پی سے ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

حرمین الشریفین تصاویر یا سیلفی بنانے سے گریز کریں ، سعودی وزارت حج و عمرہ

فوٹو گرافی یا سیلفی میں اپنا قیمتی وقت ضائع نہ کریں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حرمین الشریفین تصاویر یا سیلفی بنانے سے گریز کریں ، سعودی وزارت حج و عمرہ

ریاض: سعودی عرب کی وزارت حج و عمرہ نے زائرین سے کہا ہے کہ زائرین حرمین الشریفین کے آداب کو ملحوظ رکھتے ہوئے تصاویر یا سیلفی بنانے سے گریز کریں۔

اردو نیوز کے مطابق وزارت حج و عمرہ نے ایکس پر جاری بیان میں کہا کہ مسجد الحرام اور مسجد نبوی میں داخل ہوتے ہوئے تصاویر یا سیلفی بنانے سے گریز کریں۔وزارت نےکہا کہ زائرین طواف، سعی اور نماز کے دوران اور فوٹو گرافی کرتے ہوئے دوسری کی پرائیویسی کا خیال کریں اور کسی کو الجھن میں نہ ڈالیں۔

وزارت نے زائرین سے کہا کہ وہ مسجد الحرام اور مسجد نبوی میں یکسو ہوکرعبادت کریں اور فوٹو گرافی یا سیلفی میں اپنا قیمتی وقت ضائع نہ کریں۔

 

 
 
 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ڈی ایم 2 کے تماشے کی کوششیں مسترد کرتے ہیں، پی ٹی آئی

عوامی مینڈیٹ پر ڈاکہ ڈال کر قوم کو مجرموں کا غلام بنانے کا نتیجہ بد ترین سیاسی عدم استحکام کی صورت میں نکلے گا، پارٹی ترجمان

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ڈی ایم 2 کے تماشے کی کوششیں مسترد کرتے ہیں، پی ٹی آئی

پاکستان تحریکِ انصاف نے عوام کا مسترد شدہ مینڈیٹ چوروں کوجمع کر کے ملک میں پی ڈی ایم-ٹو کا تماشہ رچانے کی کوششوں کو یکسر مسترد کر دیا۔ عوامی مینڈیٹ پر ڈاکہ ڈال کر قوم کو مجرموں کا غلام بنانے کا نتیجہ بد ترین سیاسی عدم استحکام کی صورت میں نکلے گا۔ تحریکِ انصاف عوامی مینڈیٹ کی چوری کے خلاف ہر سطح پر بھر پور مزاحمت کرے گی۔

ترجمان کے مطابق پی ٹی آئی کو عوام نے اپنے ووٹ کے ذریعے مر کز، پنجاب اور خیبر پختونخواہ میں حکو مت سازی کا مینڈیٹ سونپا ہے، عمران خان کی نا حق قید، انتخابی نشان چھین لیے جانے اور انتخابی مہم چلانے کی اجازت نہ دیئے جانے کے باوجود عوام نے تحریکِ انصاف کو 180 نشستوں کی واضح اکثریت سونپی ہے۔

پارٹی ترجمان نے کہا کہ عوامی مینڈیٹ پر کھلے ڈاکے سے پاکستان کو سقوطِ ڈھاکہ جیسے سانحے سے گزرنا پڑا، پاکستان کو دو لخت کیے جانے والوں کے وارث آج پھر عوامی مینڈیٹ کو روندنے کی ریاستی کو شش میں سہولتکار ہیں۔ ووٹ کو عزت دو والے نسلی چور ووٹ کی عزت کا جنازہ کندھوں پر اٹھائے 17 سیٹوں کے ساتھ عوامی مینڈیٹ کو مالِ غنیمت سمجھ کر لوٹنے کی مہم کے بڑے بینیفیشری بننے کے خواب دیکھ رہے ہیں۔

ترجمان نے مزید کہا کہ رجیم چینج سازش کے مکروہ کرداروں کو تاریخ کے بد دیانت ترین چیف الیکشن کمشنر کی تائید حاصل ہے، عوام دستور و جمہوریت کے ساتھ ننگے کھلواڑ اور اپنے ووٹ پر ڈالے جانے والے کھلے ڈاکےکو ہرگزگوارا نہیں کریں گے، ریاستی فیصلہ ساز ہوش کے ناخن لیں اور مر کز و پنجاب میں عوامی مینڈیٹ کو بلڈوز کرنے کی بجائے فارم 45 مطابق نتائج جاری کریں اور عوام کی منتخب اکثریتی جماعت کو حکومت سازی کا حق دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll