جی این این سوشل

پاکستان

وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس

بورڈ نے پی آئی اے سی ایل کی تقسیم کے لیے مالیاتی معاہدے کے نفاذ کی نگرانی کے لیے سیکریٹری نجکاری کمیشن کی سربراہی میں ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وفاقی وزیر برائے نجکاری فواد حسن فواد کی زیر صدارت نجکاری کمیشن بورڈ کا اجلاس منعقد ہوا جس میں نیویارک میں واقع روزویلٹ ہوٹل کی نجکاری/جوائنٹ وینچر ڈویلپمنٹ کے لیے مالیاتی مشیر کی تقرری کی منظوری دی گئی۔ وزارت نجکاری کی جاری کردہ پریس ریلیز کے مطابق دیگر فیصلوں میں بورڈ نے نندی پور پاور پلانٹ (این پی پی) اور گڈو پاور پلانٹ (جی پی پی) کو کابینہ کمیٹی برائے نجکاری کے ذریعے نجکاری پروگرام سے ڈی لسٹ کرنے کے علاوہ پی آئی اے سی ایل کی نجکاری سے متعلق مالیاتی خدمات کے معاہدے پر عمل درآمد کی نگرانی کے لیے ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دینے کی بھی سفارش کی۔ پاک چائنا فرٹیلائزر لمیٹڈ کی نجکاری کے بعد کے مسائل پر بھی تبادلہ خیال کیا گیا ۔

روزویلٹ ہوٹل کے لین دین کے لیے تکنیکی اور مالیاتی تجاویز کو مدعو کرنے کا اشتہار 08 ستمبر 2023 کو شائع ہوا تھا۔ چار دلچسپی رکھنے والی جماعتوں نے اپنی تجاویز پیش کیں۔ کنسورشیم کو طے شدہ معیار کے مطابق تشخیص کی بنیاد پر “سب سے اوپر درجہ کی دلچسپی رکھنے والی پارٹی” قرار دیا گیا۔ بورڈ نے ایک مذاکراتی کمیٹی تشکیل دی اور اسے اعلیٰ درجہ کی بولی لگانے والے کے ساتھ مالیاتی خدمات کے معاہدے کو انجام دینے کا کام سونپ گیا ہے۔اجلاس میں بورڈ کو حال ہی میں ارنسٹ ینگ ایل ایل سی دبئی کی قیادت میں قائم کنسورشیم کے ساتھ پی آئی اے سی ایل کی نجکاری کے لیے مالیاتی خدمات کے معاہدے کے بارے میں بھی بریفنگ دی گئی۔


بورڈ نے پی آئی اے سی ایل کی تقسیم کے لیے مالیاتی معاہدے کے نفاذ کی نگرانی کے لیے سیکریٹری نجکاری کمیشن کی سربراہی میں ایک ٹرانزیکشن کمیٹی کی منظوری دی۔ بورڈ نے 425 میگاواٹ کے نندی پور پاور پلانٹ اور 747 میگاواٹ کے گڈو پاور پلانٹ سے متعلق پانچ سالوں سے زیر التواء دیرینہ مسائل کا احاطہ کرتے ہوئے کابینہ کمیٹی برائے نجکاری (سی سی او پی) سے پاور پلانٹس کو نجکاری پروگرام سے خارج کرنے کی سفارش کی۔ بورڈ نے پاک چائنہ فرٹیلائزرز لمیٹڈ کے معاملے میں معاملات اور قانونی چارہ جوئی پر غور کرنے کے بعد نجکاری کمیشن کو ہدایت کی کہ وہ اپنے بقایا جات کی وصولی کے لیے مختلف عدالتوں میں مقدمات کو تیزی سے نمٹانے اور اس مقصد کے لیے ماہر وکیل کی خدمات حاصل کرے۔

 

جرم

لاڑکانہ: پولیس اہلکار نے پرانی دشمنی پر قیدی کو قتل کر دیا

جاں بحق ہونے ہونے والے قیدی علی رضا نے قاتل اہلکار کے ماموں کو قتل کیا تھا، جیل حکام

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لاڑکانہ: پولیس اہلکار نے پرانی دشمنی پر قیدی کو قتل کر دیا

صوبہ سندھ کے علاقے لاڑکانہ کی سینٹرل جیل میں پرانی دشمنی پرقیدی کو قتل کردیا گیا۔

انتظامیہ کے مطابق پولیس کانسٹیبل حسین چانڈیو نے قیدی علی رضا چانڈیو کو گولیاں مار کے قتل کیا ، جاں بحق ہونے ہونے والے قیدی علی رضا نے قاتل اہلکار کے ماموں کو قتل کیا تھا۔

جیل انتظامیہ نے بتایا کہ قاتل اہلکار جیل میں ڈیوٹی پر تعینات تھا ، اہلکار حسین چانڈیو پستول چھپا کے جیل کے اندر لے گیا، فائرنگ کرنے والے اہلکار حسین چانڈیو کو حراست میں لے لیا گیا ، قاتل اہلکار حسین چانڈیو ایک سال قبل جیل پولیس میں بھرتی ہوا تھا ۔

جیل حکام کے مطابق مقتول قیدی کی لاش کو جیل ہسپتال منتقل کردیا گیا ، جوڈیشل مجسٹریٹ کی آمد کے بعد لاش کو ورثا کے حوالے کیا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

لسبیلہ: پولیس موبائل کی گاڑی کو حادثہ، 5 اہلکار جاں بحق

لاشوں اور زخمی ہونے والوں کو ڈسٹرکٹ ہسپتال اوتھل منتقل کر دیا جہاں زخمیوں کو طبی امداد دی جا رہی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

لسبیلہ: پولیس موبائل کی گاڑی کو حادثہ، 5 اہلکار جاں بحق

لسبیلہ میں پولیس موبائل کو حادثہ ٹائر پھٹنے کی وجہ سے پیش آیا جس کے نتیجے میں 5 اہلکار جاں بحق جبکہ 2 زخمی ہو گئے۔

ذرائعکے مطابق پولیس موبائل کو افسوسناک حادثہ بلوچستان کے علاقے لسبیلہ میں دبئی مسجد کے قریب پیش آیا جہاں معمول کی گشت پر موجود پولیس موبائل کا ٹائر اچانک پھٹ گیا جس کی وجہ سے گاڑی الٹ گئی، حادثے کے نتیجے میں 5 افراد موقع پر دم توڑ گئے جبکہ 2 زخمی ہوئے۔

حادثے کی اطلاع ملنے پر پولیس کی نفری اور ریسکیو اہلکار موقع پر پہنچ گئے، لاشوں اور زخمی ہونے والوں کو ڈسٹرکٹ ہسپتال اوتھل منتقل کر دیا جہاں زخمیوں کو طبی امداد دی جا رہی ہے، مرنے والے اہلکاروں کا تعلق بیلہ اور اوتھل سے ہے، پولیس موبائل دریجی سے اوتھل جا رہی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

حج 2024ء : شدید گرمی کی وجہ سے 19 عازمین حج جاں بحق

حج کے دوران جاں بحق ہونیوالے والے عازمین اردن اور ایران کے تھے، 17 عازمین لاپتہ ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حج 2024ء : شدید گرمی کی وجہ سے 19 عازمین حج جاں بحق

سعودی عرب میں شدید گرمی اور درجہ حرارت میں اضافے کی وجہ سے حج کے دوران اردن اور ایران کے کم از کم 19 عازمین جاں بحق ہو گئے ہیں۔

غیر ملکی میڈیا کی رپورٹ کے مطابق اردن کی وزارت خارجہ نے ایک بیان میں کہا کہ حج کے مناسک کی ادائیگی کے دوران 14 اردنی عازمین کی موت واقع ہو گئی جبکہ 17 لاپتہ ہیں۔

علاوہ ازیں ایرانی ہلال احمر کے سربراہ پیر حسین کولی وند نے کہا کہ اس حج کے دوران مکہ اور مدینہ میں اب تک پانچ ایرانی عازمین انتقال کر چکے ہیں۔

اس سال سعودی عرب میں درجہ حرارت 40 ڈگری سینٹی گریڈ سے تجاوز کر گیا، حج کے اکثر مناسک اور عبادات کھلے آسمان تلے اور پیدل ہی انجام دی جاتی ہیں جو بزرگ اور زائد العمر افراد کے لیے بڑا چیلنج ہوتی ہیں۔

سعودی عرب نے ابھی تک جاں بحق افراد کے حوالے سے کسی قسم کی تفصیلات فراہم نہیں کی ہیں البتہ اس سال عازمین کو گرمی اور موسم کی شدتر سے بچانے کے لیے متعدد اقدامات کیے گئے ہیں۔

یاد رہے کہ گزشتہ سال حج کے دوران 240 عازمین جاں بحق ہو گئے تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll