جی این این سوشل

دنیا

اسرائیلی بمباری، ممتاز فلسطینی سائنسدان اہل خانہ سمیت شہید

ان کے گھر کو اسرائیلی طیاروں نے الفلوجہ میں بمباری کا نشانہ بنایا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسرائیلی بمباری، ممتاز فلسطینی سائنسدان  اہل خانہ سمیت  شہید
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

غزہ پر اسرائیلی بمباری، ممتاز فلسطینی سائنسدان سفیان طائیح بھی اپنے اہل خانہ سمیت شہید ہو گئے۔

ان کے گھر کو اسرائیلی طیاروں نے الفلوجہ میں بمباری کا نشانہ بنایا جو الفلوجہ نامی فلسطینی آبادی شمالی غزہ سے 30 کلو میٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔

سائنسدان سفیان طائیح کی شہادت کا اعلان غزہ میں اعلیٰ تعلیم کی وزارت نے بھی کیا ہے۔ وہ غزہ کی اسلامی یونیورسٹی کے صدر تھے اور طبیعات اور اطلاقی ریاضی کے محققین میں نمایاں تھے۔

اس سے پہلے کئی علما اور دوسرے شعبوں کے ممتاز پروفیشنلز بھی اسرائیلی بمباری کا نشانہ بن چکے ہیں۔ ذرائع ابلاغ سے وابستہ درجنوں کارکنوں کے علاوہ انجینئیروں اور ڈاکٹروں کی بھی بڑی تعداد بھی شہداء میں شامل ہے۔

دنیا

شہزادہ ولیم نے بھی غزہ جنگ بندی کا مطالبہ کر دیا

غزہ میں انسانی بنیادوں پر امداد کی ترسیل میں بھی اضافہ ہونا چاہیے اور یرغمالیوں کو رہا کیا جانا چاہیے، پرنس ولیم

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شہزادہ ولیم نے بھی غزہ جنگ بندی کا مطالبہ کر دیا

برطانیہ کے شہزادہ ولیم نےغزہ جنگ بندی کا مطالبہ کیا ہے ۔ رائٹرز کے مطابق شہزادہ ولیم نے کہا کہ وہ بھی دوسرے لوگوں کی طرح اب اس جنگ کا خاتمہ چاہتے ہیں ۔ اسی طرح غزہ میں انسانی بنیادوں پر امداد کی ترسیل میں بھی اضافہ ہونا چاہیے اور یرغمالیوں کو رہا کیا جانا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہ 7 اکتوبر کے حملے کے بعدانہیں گہری تشویش ہے کہ غزہ جنگ میں خوفناک حد تک انسانی جانوں کی قیمت لی جارہی ہے، کیونکہ بہت زیادہ ہلاکتیں ہو چکی ہیں۔انہوں نے گزشتہ روز لندن میں برٹش ریڈ کراس کے ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا تاکہ وہ مشرق وسطیٰ میں جنگ سے متاثرہ افراد کی مدد کے لیےکئے گئے اقدامات کا جائزہ لے سکیں ۔

کینسنگٹن پیلس نے کہا کہ شہزادہ ولیم کے بیان سے قبل برطانیہ کے دفتر خارجہ کو اس بارے بریفنگ دی گئی تھی۔پرنس ولیم کے جواب میں اسرائیلی حکومت کے ترجمان ایلون لیوی نے کہا کہ یقیناً اسرائیل جلد سے جلد لڑائی کا خاتمہ چاہتا ہے، اور یہ اس وقت ممکن ہو گا جب 134 یرغمالیوں کو رہا کر دیا جائے

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کے نامزد وزیراعلیٰ پنجاب میاں اسلم اقبال کی راہداری ضمانت منظور

پشاور ہائیکورٹ کا شکرگزار ہوں مجھے ضمانت ملی، میاں اسلم اقبال

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی کے نامزد وزیراعلیٰ پنجاب میاں اسلم اقبال کی راہداری ضمانت منظور

پشاور ہائیکورٹ نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے نامزد وزیراعلیٰ پنجاب میاں اسلم اقبال کی راہداری ضمانت منظور کرلی۔

پشاور ہائیکورٹ کے جسٹس وقار احمد نے پی ٹی آئی کے نامزد وزیراعلیٰ پنجاب میاں اسلم کی راہداری ضمانت کی درخواست پر سماعت کی، عدالت نے میاں اسلم کی راہداری درخواست ضمانت منظور کرلی۔

وکیل درخواست گزار نے عدالت کو بتایا کہ درخواست گزار پر اسلام آباد، فیصل آباد اور لاہور میں 18 مقدمات درج ہے۔جسٹس وقار نے ایڈیشنل اڈوکیٹ جنرل استفسار کیا کہ کیا ان کو 9 مئی کے بعد گرفتار نہیں کیا، جس پر عدالت کو بتایا گیا کہ میاں اسلم نو مئی کے بعد روپش ہو گئے تھے، اب سامنے آنے ہیں، ان کو اپنے خلاف مقدمات کا علم تھا۔

خیال رہے کہ رہنما تحریک انصاف میاں اسلم اقبال کے خلاف مختلف نوعیت کے 21 مقدمات درج ہیں۔

پشاور ہائی کورٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے میاں اسلم اقبال نے کہا ہے کہ ن لیگ اور پیپلز پارٹی نے عوام کا مینڈیٹ چوری کیا ہے ، وفاق اور صوبوں میں ہماری سیٹیں واپس کی جائیں۔ یہ الیکشن سے پہلے ایک دوسرے پر کرپشن کے الزامات لگاتے ہیں اور الیکشن کے بعد پھر مل جاتے ہیں۔ صرف اور صرف انصاف کا بول بالا کریں، 25سال ہوگئے ہیں مجھے الیکشن لڑتے ہوئے، مجھے کہا گیا کہ میں نے فائرنگ کرکےبندے قتل کیے ، مجھ پر بےشمار کیسز کیے گئے، پشاور ہائیکورٹ کا شکرگزار ہوں مجھے ضمانت ملی۔

انہوں نے کہا کہ میری کوئی فوٹیج موجود نہیں، کہیں بھی میری کوئی بھی فوٹیج دکھا دیں، میرے فون نمبر پر کوئی بھی کال ہوئی ہو تو دکھا دیں، میں جسٹس صاحبان کا شکریہ ادا کرتا ہوں ۔ صرف ایک ووٹ ہے، بانی پی ٹی آئی کا اور کسی کا ووٹ نہیں ہے، خدارا عوام کے مینڈیٹ کا خیال رکھا جائے، انہوں نے فارم 45کو رد کرکے47 کو مان لیا، یہ آزمائے ہوئے ہیں یہ پی ڈی ایم 2ہے، ن لیگ اور پیپلز پارٹی نے ہر ادارے کو تباہ کیا، انہوں نے 16ماہ میں کیا کچھ نہیں کیا جو اب کرنا ہے۔

ان کاکہنا تھا کہ ن لیگ کہہ رہی ہے ہمارے ساتھ شامل ہوجاؤ نہیں تو تمہاری جیت کا نوٹیفکیشن جاری نہیں ہوگا، چوری کے ووٹوں سے یہ سب نہیں چلے گا، عوام نے ہمیں مینڈیٹ حکومت کرنے کا دیا ہے، وفاق اور صوبوں میں ہماری سیٹیں واپس کی جائیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

یو اے ای کے لیے پاکستانی فوڈ آئٹمز کی برآمدات میں 40 فیصد اضافہ

دبئی فوڈز کی نمائش خوراک سے متعلق دنیا کی سب سے بڑی نمائش ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یو اے ای کے لیے پاکستانی فوڈ آئٹمز  کی برآمدات میں 40 فیصد اضافہ

یو اے ای کے لیے پاکستان کی فوڈ آئٹمز سے متعلق برآمدات میں چالیس فیصد اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ 

دبئی میں امارات میں خوراک سے متعلق اشیاء کے بارے میں پانچ روزہ نمائش کا افتتاح کیا گیا ، مذکورہ نمائش خوراک سے متعلق دنیا کی سب سے بڑی نمائش ہے۔ یہ نمائش سالانہ بنیادوں پر متعقد ہوتی ہے اور نمائش میں رنگا رنگ قسم کی اشیائے خورد و نوش سجائی جاتی ہیں اور مختلف کاروباری کمپنیاں اپنے سٹال لگاتی ہیں۔

پاکستان کی طرف سے بھی اس میں ایک خصوصی پویلین کا افتتاح کیا گیا ہے۔ مختلف ملکوں کی فوڈ انڈسٹری اس نمائش میں اپنے مصنوعات کو لاتی ہے۔ پاکستان نے بھی اس کے لیے خصوصی پویلین قائم کیا ہے۔ یہ پویلین ورلد ٹرید سنٹر میں قائم کیا گیا ہے

متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے سفیر فیصل نیاز ترمذی نے نمائش میں پاکستانی سٹال کا افتتاح کیا۔ 

پاکستان کے سفیر فیصل نیاز ترمذی نے اس موقع پر بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ بڑے فخر کا لمحہ ہے کہ پاکستان سے اس نمائش کے لیے نئی آئٹمز متعارف کرا رہے ہیں۔ ہماری فوڈ کمپنیوں کے لیے بڑی حوصلہ افزائی کی بات ہے۔ امید ہے کہ پاکستان کی اس سلسلے میں برآمدات میں چالیس فیصد اضافہ ہو سکے گا۔ خصوصاً گوشت کی برآمدات کے سلسلے میں اضافہ ہوا ہے۔ اسی طرح پاکستان کی دودھ اور مکھن سے متعلق مصنوعات کی برآمد میں بھی اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ 

 خیال رہے اس نمائش میں 100 کے قریب پاکستانی فود انٹرپرائزز نے اپنی فوڈ آئٹمز کو نمائش کے لیے منتخب کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll