جی این این سوشل

پاکستان

معیشت درست سمت پر گامزن ہو گئی ہے ،انوارلحق کا کڑ

نگران وزیر خزانہ شمشاداختر نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سٹاک ایکسچینج کی طرف سے سکوک نیلامی پر وزیراعظم کا خیر مقدم کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

معیشت  درست سمت پر گامزن ہو گئی ہے ،انوارلحق کا کڑ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وزیر اعظم انوارالحق کاکڑ نے کہا ہے کہ تمام فریقوں کی اجتماعی کوششوں سے معیشت درست سمت پر گامزن ہوگئی ہے۔

انہوں نے ان خیالات کا اظہار آج پاکستان سٹاک ایکسچینج کی جانب سے اجارا سکوک بانڈکی پہلی نیلامی کے موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ عالمی مالیاتی فنڈ کے ساتھ کامیاب معاہدے، سالانہ بجٹ 2023-24 اور مالیاتی اکاونٹس میں بہتری کے بعد سرمایہ کاروں کا اعتماد بحال ہوا ہے۔

انہوں نے گورنمنٹ اجارا سکو ک بانڈ کی نیلامی پر تمام متعلق فریقین کو مبارکبا د دی۔

انہوں نے پاکستان سٹاک ایکسچینج کی موجودہ کارکردگی کو سراہا اور کہا قومی معیشت میں سٹاک ایکسچینج کا کردار انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ2023-24 کے آغاز پر پاکستانی معیشت کو مختلف چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑا لیکن حکومت نے صورتحال کو سنبھالنے کیلئے ڈھانچہ جاتی اصلاحات کی۔

انہوں نے کہاکہ سٹاک ایکسچینج میں تیزی کا رجحان بہتر معیشت،غیر ملکی سرمایہ کاری کی آمد اور کرنسی کی مستحکم قدر کے باعث ممکن ہوا ہے۔

انوار الحق کاکڑ نے کہا کہ حکومت ایک ایسی فضا پیدا کررہی ہے جس میں سرمائے کی منڈی مستحکم ہوگی اور معیشت بہتری کی جانب گامزن ہوگی۔

انہوں نے ایک ایسی کیپیٹل مارکیٹ کیلئے کوششیں کرنے پر زو ر دیا جو اقتصادی بہتری کا مظہر ہو۔

نگران وزیر خزانہ شمشاداختر نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے سٹاک ایکسچینج کی طرف سے سکوک نیلامی پر وزیراعظم کا خیر مقدم کیا۔

تجارت

چینی کی قیمتوں میں کمی کیلئے ہر ممکن اقدامات کیے جائیں ، وزیر صنعت

رانا تنویر نے کہا کہ ملک بھر کے تمام یوٹیلیٹی سٹورز پر غریب اور متوسط طبقے کی عوام کو 19بنیادی اشیا رعایتی قیمتوں پر فراہم کی جا رہی ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

چینی کی قیمتوں میں کمی کیلئے ہر ممکن اقدامات کیے جائیں ، وزیر صنعت

صنعتوں اور پیداوار کے وزیر رانا تنویر حسین نے صوبائی چیف سیکرٹریوں سے کہا ہے کہ وہ چینی کی پرچون کی قیمت مستحکم رکھنے کیلئے تمام ممکنہ اقدامات کریں۔

انہوں نے آج اسلام آباد میں شوگر ایڈوائزری بورڈ کے ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے کہا کہ چینی کی قیمتیں برقرار رکھنا حکومت کی بنیادی ذمہ داری ہے اور اس کی قیمتوں میں کسی بھی طرح کا اضافہ برداشت نہیں کیا جائے گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ  ملک بھر کے تمام یوٹیلیٹی سٹورز پر غریب اور متوسط طبقے کی عوام کو 19بنیادی اشیا رعایتی قیمتوں پر فراہم کی جا رہی ہیں۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے، صدر ایکس سروس مین سوسائٹی

موجودہ صورتحال پر حکومت جلد از جلد آل پارٹیز کانفرنس بلائے، لیفٹننٹ جنرل (ر) عبدالقیوم

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے، صدر ایکس سروس مین سوسائٹی

صدر ایکس سروس مین سوسائٹی لفٹیننٹ جنرل ریٹائرڈ عبد القیوم نے کہا ہے کہ بنوں میں انتشار پھیلانے والوں کیخلاف سخت ترین ایکشن ہونا چاہیئے۔ موجودہ صورتحال پر حکومت جلد از جلد آل پارٹیز کانفرنس بلائے۔

ریٹائرڈ فوجیوں کی نمائندہ تنظیم ایکس سروس مین سوسائٹی کے صدر لیفٹننٹ جنرل ر عبدالقیوم نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ 2024 میں پاکستان دہشتگردی میں چوتھے نمبر ہے، امریکا سات ارب کا اسلحہ افغانستان میں چھوڑ کرگیا، کالعدم ٹی ٹی پی دہشتگرد امریکی اسلحہ سے ہماری چیک پوسٹوں کو نشانہ بنا رہے ہیں ملک میں کوئی مارشل لاء نہیں رول آف لاء ہے۔

انہوں نے کہا کہ جو لوگ نشانہ لگا کر پاک فوج پر اٹیک کرتے ہے اس کی وجہ پاکستان کو کمزور کرنا اور سی پیک کو روکنا ہے، اِن سب باتوں سے بالا تر ہو کے ہمیں افغان گورنمنٹ سے بات کرنی چاہیئے، ہمارے سارے پڑوسی ممالک کے ساتھ اچھے تعلق ہونا چاہیے۔

لیفٹننٹ جنرل( ر )عبدالقیوم نے مزید کہا کہ پاکستان میں دہشتگردی کے واقعات میں اضافہ ہو رہا ہے۔ صرف رواں سال 2024 میں ہمارے شہداء کی تعداد 575 ہے۔عالمی رپورٹ کے مطابق دنیا کے دس ممالک ہیں جن کو دہشتگردی کا خطرہ ہے اس کے مطابق پاکستان چوتھے اور بھارت 14ویں نمبر پر ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ امریکی انخلاء کے بعد ہمارے آنگن میں 40 لاکھ پناہ گزین بیٹھے ہیں۔عزم استحکام کیخلاف خیبرپختونخوا اسمبلی سے قرار داد کی منظوری افسوسناک ہے۔امریکہ، افغانستان سے جاکر ہمارے لیئے یہاں دہشتگردوں کو چھوڑ گیا ہے۔

لیفٹننٹ جنرل (ر ) عبدالقیوم نے کہا کہ ہم حکومت سے اپیل کرتے ہیں شہداء کی کم از کم پینشن 37 ہزار ہو۔ قوم سے اپیل ہے پارٹیوں جماعتوں سے نکل کر سب کے لیئے سوچیں۔ آئین اور قانون کی حدود میں رہ کر سب کچھ ہونا چاہیے۔ عمران خان نے کور کمانڈر کے گھر جانے کا بھی کہا ذمہ دار لیڈر شپ کو ایسی باتیں زیب نہیں دیتیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

یو اے ای میں شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشی گرفتار

تین ملزمان کو گلیوں میں فسادات بھڑکانے کے جرم میں عمر قید جب کہ 53 دیگر کو 10 سال اور ایک کو 11 سال قید کی سزا سنائی گئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یو اے ای میں  شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشی گرفتار

متحدہ عرب امارات کی ایک عدالت نے خلیجی ریاست میں بنگلادیشی وزیراعظم شیخ حسینہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر 57 بنگلہ دیشیوں کو طویل قید کی سزا سنائی ہے۔

بی بی سی کی رپورٹ میں سرکاری خبر رساں ادارے کا حوالہ دیا گیا جس کے مطابق تین نامعلوم ملزمان کو ”جمعہ کو متحدہ عرب امارات کی کئی گلیوں میں فسادات بھڑکانے“ کے جرم میں عمر قید کی سزا سنائی گئی، جب کہ 53 دیگر کو 10 سال اور ایک کو 11 سال قید کی سزا سنائی گئی۔

مقدمے کی سماعت کے دوران ملزمان کے وکیل کا حوالہ دیا کہ ان اجتماعات کا کوئی مجرمانہ ارادہ نہیں تھا۔ ایمنسٹی انٹرنیشنل متحدہ عرب امارات کے عدالتی فیصلے کی مذمت کی ہے۔

واضح رہے کہ بنگلہ دیش میں سرکاری ملازمتوں کے کوٹا سسٹم کے خلاف احتجاج اور پرتشدد مظاہروں میں فورسز کو امن و امان کی خلاف ورزی کرنے والوں کو دیکھتے ہی گولی مارنے کا حکم دیا ہے جبکہ پُرتشدد مظاہروں میں اموات کی تعداد 150 سے تجاوز کرچکی ہے اور بنگلادیشی وزیراعظم شیخ حسینہ کی حکومت بچانے کیلئے بھارتی فوج بنگلہ دیش پہنچنے کی خبریں ہیں۔ ذرائع کے مطابق بھارتی فوج کی ایک کمپنی مغربی بنگال سے بنگلہ دیش میں داخل ہوئی ہے۔

خیال رہے کہ متحدہ عرب امارات میں احتجاج مؤثر طور پر غیر قانونی ہیں، جہاں غیر ملکی آبادی کا تقریباً 90 فیصد حصہ ہیں۔ بنگلہ دیشی تارکین وطن کا تیسرا سب سے بڑا گروپ ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll