جی این این سوشل

دنیا

چوبیس گھنٹوں کے دوران اسرائیل نےمزید 310 فلسطینی شہید کر دیے

7 اکتوبر سے شہدا کی مجموعی تعداد بڑھ کر 17 ہزار 487 ہو گئی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چوبیس گھنٹوں کے دوران اسرائیل نےمزید 310 فلسطینی شہید کر دیے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

الجزیرہ کے مطابق گزشتہ رات بھر صہیونی فورسز کی جانب سے غزہ کے مختلف علاقوں میں بمباری ہوتی رہی، فلسطینی میڈیا نے آج علی الصبح بتایا کہ اسرائیلی فورسز کی بمباری کے نتیجے میں غزہ پٹی کے جنوب میں میں واقع رفح میں اور شمال میں غزہ شہر میں درجنوں کی تعداد میں شہادتیں ہوئی ہیں۔

سرکاری خبر رساں ایجنسی وفا کے مطابق فلسطینی اولمپک کمیٹی نے کہا ہے کہ غزہ میں 7 اکتوبر سے اب تک 64 کھلاڑی اور کھیلوں سے وابستہ اہلکار شہید ہو چکے ہیں، وفا نیوز ایجنسی نے اطلاع دی کہ خان یونس میں ایک گھر پر حملے میں 10 فلسطینی شہید ہو گئے۔

رفح کے مغرب میں ایک رہائشی مکان پر حملہ کیا گیا جس میں 5 شہری شہید ہوئے۔ وسطی غزہ میں اصحابہ میڈیکل کمپلیکس کے آس پاس کے رہائشی مکانات پر بھی اسرائیلی فوج کی بمباری سے درجنوں شہادتیں ہوئی ہیں۔ حملے کے علاقوں میں اسرائیلی ٹینکوں کی موجودگی کے باعث ریسکیو آپریشن اور ملبے کے نیچے دبی لاشوں کو نکالنا بھی ممکن نہیں ہے۔گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران اسرائیل نے غزہ کا مقتل مزید 310 فلسطینیوں کے خون سے رنگ دیا ہے، جس سے 7 اکتوبر سے شہدا کی مجموعی تعداد بڑھ کر 17 ہزار 487 ہو گئی ہے۔

علاقائی

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی، بیرسٹر سیف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

پشاور: خیبرپختونخوا حکومت نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان کر دیا۔

وزیر اعلیٰ خیبرپختونخوا علی امین گنڈا پور نے بنوں میں جاری صورتحال کا نوٹس لیا، وزیراعلیٰ نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا بھی اعلان کر دیا۔

مشیر اطلاعات خیبر پختونخوا بیرسٹر سیف نے کہا ہے کہ کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، رپورٹ میں ذمہ داروں کی نشاندہی ہوجائےگی اور ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی۔

انہوں نے کہا کہ کہ رپورٹ کو پبلک کیا جائےگا ،حساس مقامات پر عموماً سکیورٹی ہائی الرٹ رہتی ہے، خودکش حملے میں فوجی جوان اور شہری شہید ہوئے تھے، اس مقام کی حساس نوعیت بھی کل کے ناخوشگوار واقعے کی ایک وجہ بنی، موجودہ دہشت گردی کی لہر کے پیش نظر عوام سے انتہائی احتیاط سے کام لینے کی درخواست ہے۔

انہوں نے اپنے بیان میں مزید کہا ہے کہ پاکستان اور عوام دشمن عناصر حالات خراب کرنے کی تاک میں بیٹھے ہیں، ملک دشمن عناصر کو امن خراب کرنے کا موقع نہیں دینا چاہیے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سکھر ایکسپریس کی بوگی ٹریک سے اترنے سے خاتون زخمی

مسافروں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور کئی مسافروں نے چھلانگیں لگا دیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سکھر ایکسپریس کی بوگی ٹریک سے اترنے سے خاتون زخمی

سکھر: جیکب آباد سے کراچی جانے والی سکھر ایکسپریس کی ایک بوگی کا پہیہ آج صبح سکھر کے قریب ٹریک سے اتر گیا، جس کے نتیجے میں بوگی میں سوار ایک خاتون زخمی ہو گئی۔

عینی شاہدین کے مطابق واقعہ اس وقت پیش آیا جب ٹرین سکھر کے قریب واقع ریلوے اسٹیشن سے روانہ ہو رہی تھی کہ اچانک بوگی نمبر 7 کا ایک پہیہ ٹریک سے اتر گیا۔ جس کے نتیجے میں بوگی میں سوار مسافروں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور کئی مسافروں نے چھلانگیں لگا دیں۔

چھلانگ لگانے سے ایک خاتون زخمی ہو گئی، جسے فوری طور پر قریبی ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔ ڈی ایس ریلوے کے مطابق بوگی میں تکنیکی خرابی تھی جس کی وجہ سے یہ حادثہ پیش آیا۔

متاثرہ بوگی کو ٹرین سے الگ کر کے مرمت کے لیے بھیج دیا گیا ہے، جبکہ باقی ٹرین اپنی منزل کی طرف روانہ ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

سونے کی قیمتوں میں عالمی و مقامی سطح پر دوسرے روز بھی کمی

24 قیراط فی تولہ سونے کی قیمت 1000 روپے کم ہو کر 250,000 روپے ہو گئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سونے کی قیمتوں میں عالمی و مقامی سطح پر دوسرے روز بھی کمی

لاہور: عالمی اور مقامی سونے کی مارکیٹوں میں دوسرے روز بھی مزید کمی دیکھی گئی۔

مقامی مارکیٹوںکےمطابق 24 قیراط فی تولہ سونے کی قیمت 1000 روپے کم ہو کر 250,000 روپے ہو گئیجبکہ  10 گرام سونے کی قیمت 857 روپے کم ہو کر 214,335 روپے ہو گئی۔

عالمی مارکیٹ میں سونے کی قیمت 15 ڈالر کم ہو کر 2400 ڈالر فی اونس ہو گئی۔

دوسری جانب چاندی کی فی تولہ قیمت 70 روپے بڑھ کر 2920 روپے ہو گئی۔

ماہرین کے مطابق حالیہ مہینوں میں امریکی ڈالر کی قدر میں بہتی دیکھی گئی ہے، جس سے سونے کی قیمتوں پر دبائو پڑا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll