جی این این سوشل

دنیا

امریکی صدر جو بائیڈن کی اپنے یوکرینی ہم منصب وائٹ ہاؤس آنے کی دعوت

دونوں صدور روسی حملے کا مقابلہ کرنے کے لیے یوکرین کی مدد اور اس نازک لمحے میں امریکی حمایت جاری رکھنے کی اہمیت پر تبادلہ خیال کریں گے، ترجمان

پر شائع ہوا

کی طرف سے

امریکی صدر جو بائیڈن کی اپنے یوکرینی ہم منصب وائٹ ہاؤس  آنے کی دعوت
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

امریکی صدر جو بائیڈن نے اپنے یوکرینی ہم منصب ولادیمیر زیلنسکی کو منگل کے روز وائٹ ہاؤس میں آنے کی دعوت دی تاکہ یوکرین کی فوری ضروریات پر بات چیت کی جا سکے، یہ دعوت ایک ایسے وقت میں دی گئی ہے جب امریکی کانگریس کی جانب سے یوکرین کو فوری طور پر درکار فوجی امداد کی منظوری روک دی گئی ہے۔

امریکی صدارتی ترجمان کیرین جین پیئر نے ایک بیان میں کہا ہے کہ دونوں صدور روسی حملے کا مقابلہ کرنے کے لیے یوکرین کی مدد اور اس نازک لمحے میں امریکی حمایت جاری رکھنے کی اہمیت پر تبادلہ خیال کریں گے۔

انہوں نے مزید کہا کہ بائیڈن اور زیلنسکی کے درمیان ملاقات ایک نازک لمحے پر ہورہی ہے، کیونکہ روس بھاری میزائلوں اور ڈرونز سے یوکرین کے خلاف مہم تیز کررہا ہے۔

 

یوکرین کے ایوان صدر نے ایک بیان میں کہا ہے کہ اس اجلاس میں یوکرین اور امریکا کے درمیان مزید دفاعی تعاون، خاص طور پر ہتھیاروں اور فضائی دفاعی نظام کی تیاری کے مشترکہ منصوبوں کے ذریعے باہمی تعاون کی کوششوں پر توجہ مرکوز کی جائے گی۔

بائیڈن کی طرف سے اپنے یوکرینی ہم منصب کو وائٹ ہاؤس کی دعوت ایک ایسے وقت میں دی گئی ہے جب بدھ کے روز امریکی سینیٹ میں ریپبلکن اپوزیشن نے وائٹ ہاؤس کی طرف سے 106 بلین ڈالر مالیت کے ہنگامی امدادی پیکج کی منظوری کے لیے پیش کی گئی درخواست کو روک دیا تھا۔

پاکستان

پاکستان میں اربوں ڈالرز کے ذخائر موجود ہیں ،نگراں وزیر اعظم

انوارلحق کاکڑ نے  امریکی سالٹ مائننگ اور پروسیسنگ کمپنی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو کے ایک وفد سے گفتگو میں کہا کہ پاکستان معدنیات کے ذخائر سے مالا مال ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان میں اربوں ڈالرز کے ذخائر موجود ہیں ،نگراں وزیر اعظم

نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے کہا ہے کہ خصوصی سرمایہ کاری سہولت کونسل کے زیراہتمام معدنیات کے شعبے میں نئی کامیابیاں حاصل کی جارہی ہیں۔

انہوں نے  امریکی سالٹ مائننگ اور پروسیسنگ کمپنی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو کے ایک وفد سے گفتگو میں کہا کہ پاکستان معدنیات کے ذخائر سے مالا مال ہے۔ 

وزیراعظم نے یقین ظاہر کیا ہے کہ پاکستان منرل ڈویلپمنٹ کارپوریشن اور امریکی میریکل سالٹ ورکس کولیکٹو  ان کارپوریشن کے درمیان معاہدے پرو ستخطوں سے نہ صزف پاکستانی نمک کی برآمد میں اضافہ ہوگا بلکہ پاکستان اور امریکہ کے درمیان تجارتی تعلقات بھی مضبوط ہوں گے۔

انوار الحق کاکڑ نے کہا کہ نگران حکومت نے اپنی مدت کے دوران ملک میں براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری میں اضافے کے لئے کئی اقدامات کیے جن کے مثبت نتائج سامنے آرہے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان کان کنی کے شعبے میں اربوں ڈالر مالیت کے کثیر وسائل رکھتا ہے اور یہ مشترکہ منصوبہ پاکستان میں موجود سرمایہ کاری کے لئے سازگار ماحول کی عکاسی کرتا ہے۔

وفد نے وزیراعظم کو بتایا کہ پاکستان میں اس کمپنی کے قیام کے بعد اس کو د نیا کی بڑی سٹاک ایکس چینجز سے منسلک کر دیا جائے گا جس سے حکومت پاکستان اور مقامی سرمایہ کاروں کو فائدہ ہوگا۔

میریکل سالٹ ورکس کولیکٹوکے وفد نے حکومت پاکستان بالخصوص خصوصی سرمایہ کاری سہولت کونسل کے تعاون کا شکریہ ادا کیا۔

وفد نے وزیراعظم کو نمک کی کانوں کے قریب رہنے والے مقامی افراد کی سماجی اور مقامی ترقی کے اپنے منصوبے اور انہیں تعلیم، صحت اور روزگار کے مواقع کی فراہمی کے بارے میں بھی بتایا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

کوئٹہ: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) اور پاکستان مسلم لیگ (ن) کے درمیان وفاقی حکومت سازی کے معاملات پر اتفاق ہونے کے بعد اب بلوچستان میں صوبائی حکومت کے خدوخال بھی واضح ہونا شروع ہوگئے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق بلوچستان میں پیپلز پارٹی، مسلم لیگ ن اور بلوچستان عوامی پارٹی (بی اے پی) پر مشتمل تین جماعتی مخلوط حکومت بنے گی۔

اطلاعات کے مطابق جمعیت علمائے اسلام (جے یو آئی)، نیشنل پارٹی، بلوچستان نیشنل پارٹی (بی این پی) اور بی این پی عوامی کے اپوزیشن میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

اطلاعات میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ ایک سے دو روز میں حکومت سازی کے معاملات کو حتمی شکل دینے کے بعد وزیر اعلیٰ کے نام کا اعلان کر دیا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہو گا۔

گورنر بلوچستان کی تقرری مسلم لیگ (ن) سے کی جائے گی جب کہ اسپیکر اسمبلی بھی مسلم لیگ (ن) سے اور ڈپٹی اسپیکر بی اے پی سے ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

منتخب ارکان اسمبلی کیلئے سہولت مزکز قائم

اس سہولت مرکز کا مقصد ان کے سرکاری کارڈ کیلئے تصاویر اور ضروری دستاویزات مکمل کرنے سمیت مختلف خدمات فراہم کرنا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

منتخب ارکان اسمبلی کیلئے سہولت مزکز قائم

قومی اسمبلی سیکرٹریٹ نے قومی اسمبلی کے نو  منتخب ارکان کی سہولت کیلئے ایک ہی چھت کے نیچے  تمام معلومات کی فراہمی کا سہولت مرکز قائم کر دیا ہے ۔

یہ مرکز پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد میں کل دن دس بجے سے تیسرے پہر 3 بجے کام کرے گا ۔

اس سہولت مرکز کا مقصد ان کے سرکاری کارڈ کیلئے تصاویر اور ضروری دستاویزات مکمل کرنے سمیت مختلف خدمات فراہم کرنا ہے ۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll