جی این این سوشل

پاکستان

لاہور کے گردو نواح میں موسم خشک رہے گا ، محکمہ موسمیات

لاہور سمیت پنجاب کے بیشتر شہر وں میں موسم خشک اور جنوبی علاقوں میں گرم ر ہنے کا امکان ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لاہور کے گردو نواح میں موسم خشک  رہے گا ، محکمہ موسمیات
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

محکمہ موسمیات نے پیش گوئی کی ہے کہ آئندہ چوبیس گھنٹوں کے دوران صوبائی دارالحکومت لاہور سمیت پنجاب کے بیشتر شہر وں میں موسم خشک اور جنوبی علاقوں میں گرم ر ہنے کا امکان ہے۔

ترجمان محکمہ موسمیات کے مطابق گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران نارووال 23،سیالکوٹ(سٹی 18 ، ایئرپورٹ 07)، جوہر آباد 17، ڈی جی خان 11، بہاولپور (سٹی 09 ، ایئرپورٹ 08)، ملتان (ایئرپورٹ 07 اور سٹی 05)، ٹی ٹی سنگھ 03، لاہور ایئرپورٹ 01،منڈی بہائوالدین 02، کوٹ ادو اور سرگودھا میں 01 ملی میٹر بارش ریکار ڈ کی گئی۔

ترجمان کیمطابق لاہور میں کم سے کم درجہ حرارت 20اور زیادہ سے زیادہ 33سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا جبکہ ہوا میں نمی کا تناسب 32فی صد رہا۔

اسی طرح لا ہور میں آلودگی کی مجموعی شرح 59فیصد رہی جبکہ شہر کے دیگر علاقوں ذکی فارمز84، سی ای آر پی آفس68، فیز 8 ایوی گر ین 78، سید مراتب علی روڈ 59 ،سید فدا حسین ہائوس70،فیز 8ڈی ایچ اے 76،لاہور امریکن سکول 59 اور شاہراہ قائد اعظم میں 53 ایئر کوالٹی انڈیکس ریکارڈ کیا گیا۔

 

جرم

سیکیور ٹی فورسز کی خیبر پختونخواہ میں کامیاب کارروائیاں 23 دہشت گرد ہلاک

سکیورٹی فورسز ملک سے دہشت گردی کے ناسور کے خاتمے کیلئے پرعزم ہیں اور ہمارے دلیر جوانوں کی ایسی قربانیاں ہمارے عزم کو مزید مضبوط کرتی ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سیکیور ٹی فورسز کی خیبر پختونخواہ میں کامیاب کارروائیاں 23 دہشت گرد ہلاک

خیبرپختونخوا میں سکیورٹی فورسز کی تین کارروائیوں میں 23 دہشت گرد ہلاک ہو گئے ہیں۔

فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق گزشتہ روز پشاور کے علاقے حسن خیل میں خفیہ اطلاعات کی بنیاد پر ایک آپریشن کیا گیا۔ اس کارروائی میں 6 دہشت گرد مارے گئے اور ان کے کئی ٹھکانے تباہ کر دیئے گئے۔

کیپٹن حسین جہانگیر اور حوالدار شفیق اللہ آپریشن کے دوران دلیری سے لڑتے ہوئے شہید ہو گئے۔آج ضلع ٹانک میں ایک اور کارروائی میں سکیورٹی فورسز نے دہشت گردوں کے ٹھکانے کا سراغ لگا کرد س دہشت گردوں کو ہلاک کرد یا۔تیسری کارروائی ضلع خیبر کے علاقے باغ میں کی گئی جس کے دوران سات دہشت گرد مارے گئے اور دو زخمی ہوئے، تاہم دہشت گردوں کے ساتھ شدید فائرنگ کے تبادلے میں پانچ جوان بہادری سے لڑتے ہوئے شہید ہو گئے جن میں نائیک محمد اشفاق بٹ، لانس نائیک سید دانش افکار، سپاہی تیمور ملک، سپاہی نادر صغیر اور سپاہی محمد یاسین شامل ہیں۔ہلاک دہشت گردوں سے اسلحہ، گولہ بارود اور دھماکہ خیز مواد کی بڑی مقدار بھی برآمد کی گئی۔ یہ دہشت گرد سکیورٹی فورسز کیخلاف دہشت گردی کی لاتعداد سرگرمیوں اور شہریوں کے قتل میں ملوث تھے۔

واضح رہے کہ علاقے میں موجود ممکنہ دہشت گردوں کے خاتمے کیلئے کارروائی کی جا رہی ہے۔سکیورٹی فورسز ملک سے دہشت گردی کے ناسور کے خاتمے کیلئے پرعزم ہیں اور ہمارے دلیر جوانوں کی ایسی قربانیاں ہمارے عزم کو مزید مضبوط کرتی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پسماندہ اور دُور دراز علاقوں کی ترقی حکومت کی اوّلین ترجیح ہے، وزیر اعلی گللگت بلتستان

وزیراعلیٰ نے کہا کہ نظم و نسق اور تمام اضلاع میں عوامی خدمت کے نظام کو بہتر بنانے کیلئے اصلاحات متعارف کروائی جائیں گیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پسماندہ اور دُور دراز علاقوں کی ترقی حکومت کی اوّلین ترجیح ہے، وزیر اعلی گللگت بلتستان

گلگت بلتستان کے وزیر اعلیٰ حاجی گلبر خان نے کہا ہے کہ پسماندہ اور دُور دراز علاقوں کی ترقی حکومت کی اوّلین ترجیح ہے۔

ضلع کھرمنگ میں صوبائی سیکرٹریوں اور ضلعی اداروں کے سربراہان کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ علاقے میں لوگوں کے مسائل ان کی دہلیز پر حل کرنے کیلئے اقدامات کئے جائیں گے۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ نظم و نسق اور تمام اضلاع میں عوامی خدمت کے نظام کو بہتر بنانے کیلئے اصلاحات متعارف کروائی جائیں گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر داخلہ نے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجراء کا اعلان کر دیا

جلد اسلام آباد کو ایک مثالی شہر بنائیں گے، محسن نقوی کا اجلاس سے خطاب

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر داخلہ نے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجراء کا اعلان کر دیا

وفاقی وزیرداخلہ محسن نقوی نے اسلام آباد کے شہریوں کی سہولت کیلئے 5 سروسز کے اجرا کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ تمام اقدامات کا مقصد اسلام آباد کے شہریوں کو بہترین اور تیز رفتار خدمات فراہم کرنا ہے، جلد اسلام آباد کو ایک مثالی شہر بنائیں گے۔

وزیر داخلہ نے سی ڈی اے کے دورہ کے موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ اسلام آباد میں کیپیٹل ایمرجنسی سروسزکے اجراء ،کیپیٹل ویسٹ مینجمنٹ کمپنی، کیپیٹل سیف سٹی اتھارٹی،سی بی ڈی اسلام آباد اورکیپٹل واسا کا قیام عمل میں لایا جائے گا۔

وفاقی وزیرداخلہ محسن نقوی نے چیئرمین  سی ڈی اے و چیف کمشنر اسلام آباد محمد علی رندھاوا کو ٹاسک دے دیا۔

وفاقی وزیر نے سی ڈی اے ہیڈکوارٹر کے دورے کے دوران ایمبولینس 1122 اور فائر بریگیڈ کے عملے سے ملاقات کی اور جانفشانی سے فرائض کی ادائیگی کی تلقین کی۔

سی ڈی اے ایمرجنسی سروس کے ڈاکٹر عبد الرحمان نے بریفنگ میں بتایا گیا کہ ایمبولینس، فائر بریگیڈ اور واٹر ریسکیو سروس کو کیپٹل ایمرجنسی سروسز کے تحت یکجا کیا جائے گا۔شہری کسی بھی ہنگامی حالت کی صورت میں 1122 پر کال کر کے ایمرجنسی سروسز حاصل کر سکیں گے۔

بریفنگ دیتے ہوئے انہوں نے مزید بتایا کہ یونیفائیڈ ایمرجنسی کنٹرول روم کا قیام عمل میں لایا جائے گا۔گاڑیوں کی جی پی ایس کے ذریعے لائیو ٹریکنگ کی جائے گی۔

وزیر داخلہ محسن نقوی کا کہنا تھا کہ عملے کی ٹریننگ پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔ انہوں نے شہر میں ایمرجنسی سروسز 1122 کے نئے سٹیشن قائم کرنے اور منظور شدہ خالی آسامیوں پر میرٹ پر بھرتیوں کی ہدایت دی۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد میں ایمبولینسز کی تعداد میں اضافہ کیا جائے گا۔چیئرمین سی ڈی اے و چیف کمشنر اسلام آباد محمد علی رندھاوا، ڈپٹی کمشنر اسلام آباد عرفان میمن اور ایمرجنسی سروسز سے ڈاکٹر عبد الرحمان اوردیگر حکام بھی اس موقع پر موجود تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll