جی این این سوشل

پاکستان

پاکستانی نوجوان اپنی تخلیقی صلاحیتوں سے دنیا کو حیران کر سکتے ہیں، مریم نواز

وزیراعلیٰ نے کہا کہ اگر ہم قوموں کی برادری میں ترقی کرنا چاہتے ہیں تو ہمیں اپنے نوجوانوں میں تخلیقی صلاحیتوں کی حوصلہ افزائی کرنی ہوگی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستانی نوجوان اپنی تخلیقی صلاحیتوں سے دنیا کو حیران کر سکتے ہیں، مریم نواز
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز نے ہفتے کے روز کہا کہ پاکستانی نوجوان تخلیقی صلاحیتوں سے مالا مال ہے، ان کے نوجوان اپنی تخلیقی صلاحیتوں سے دنیا کو حیران کر سکتے ہیں اگر انہیں حکومتی سرپرستی فراہم کی جائے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے یوم تخلیق اور اختراع کے موقع پر اپنے خصوصی پیغام میں کہا کہ نوجوانوں کو کچھ نیا سوچ کر اپنی تخلیقی صلاحیتوں کو اجاگر کرنا چاہیے، انہیں نئے آئیڈیاز تلاش کرنے اور زندگی کے تمام پہلوؤں میں جدت کو اپنانا چاہیے۔ یہ قدرت کا تحفہ ہے جو انسان کو کچھ نیا بنانے کی صلاحیت سے نوازا جاتا ہے۔ تعلیم ہماری تخلیقی صلاحیتوں میں بنیادی کردار ادا کرتی ہے۔


انہوں نے کہا کہ لاہور میں نواز شریف آئی ٹی سٹی کے قیام سے نہ صرف روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے بلکہ نوجوانوں میں تخلیقی صلاحیتوں کو بھی فروغ ملے گا۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ اگر ہم قوموں کی برادری میں ترقی کرنا چاہتے ہیں تو ہمیں اپنے نوجوانوں میں تخلیقی صلاحیتوں کی حوصلہ افزائی کرنی ہوگی۔


انہوں نے کہا کہ پنجاب حکومت نوجوانوں کی تخلیقی سوچ کی حوصلہ افزائی اور خیرمقدم کرے گی، انہوں نے مزید کہا کہ یہ اختراع تخلیقی صلاحیتوں، برآمدات اور روزگار کے مواقع فراہم کرتی ہے۔ وہ ممالک جو جدید تحقیق اور ترقی میں سرمایہ کاری کرتے ہیں وہ اقتصادی محاذ پر تیزی سے ترقی کر رہے ہیں۔

وزیراعلیٰ نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ وقت گزرنے اور تبدیلی کے ساتھ پیدا ہونے والے مسائل کا حل تلاش کرنے کے لیے تخلیقی صلاحیت انتہائی اہمیت کی حامل ہے۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ انسانوں نے اپنی تخلیقی صلاحیتوں کے ذریعے سائنس، ٹیکنالوجی، میڈیکل سائنس اور انجینئرنگ کے شعبوں میں معجزے کیے ہیں۔


انہوں نے مزید کہا کہ "ہمیں معاشی ترقی، سماجی بہبود، وسائل کے بہتر استعمال اور ایک مستحکم معاشرے کی تشکیل کے لیے جدت طرازی کی طاقت کو استعمال کرنے کی ضرورت ہے۔

علاقائی

خیبرپختونخوامیں شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبرپختونخوامیں  شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

خیبرپختونخوامیں دہشتگر دوں سےمقابلےمیں شہیداہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی۔
پاک فوج کےشعبہ تعلقات عامہ(آئی ایس پی آر)کےمطابق سپاہی تیمور شہید،سپاہی نادر صغیر شہید ، سپاہی محمد یاسین شہید، لانس نائیک سید دانش کی نماز جنازہ اداکردی گئی،جبکہ افکار شہید اور نائیک اشفاق بٹ شہید، جنہوں نے جنرل ایریا باغ ضلع خیبر میں دہشت گردوں کے ساتھ شدید فائرنگ کے تبادلے کے دوران شہادت قبول کی ان کو پشاور گیریژن میں سپرد خاک کیا گیا۔

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی۔ 
بعد ازاں چیف آف آرمی سٹاف جنرل سیدعاصم منیر نے آپریشن کے دوران زخمی ہونے والے فوجیوں کی خیریت دریافت کرنے کے لیے سی ایم ایچ پشاور کا دورہ کیا۔
چیف آف آرمی سٹاف جنرل عاصم منیرنے ان کے بلند حوصلے کو سراہا اور پوری قوت اور جذبے کے ساتھ دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے قوم کے عزم کا اعادہ کیا۔ شہدا کو پورے فوجی اعزاز کے ساتھ ان کے آبائی علاقوں میں سپرد خاک کیا جائے گا۔ قبل ازیں آمد پر کور کمانڈر پشاور نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔    

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

موٹر سائیکل اور ٹرالر میں خوفناک تصادم، 2 افراد جاں بحق

جاں بحق افراد کی شناخت 32 سالہ سلمان اور 33 سالہ عمیر کے نام سے ہوئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

موٹر سائیکل اور ٹرالر میں خوفناک تصادم، 2 افراد جاں بحق

لاہور کینال روڈ پر موٹرسائیکل اور ٹرالر کے خوفناک تصادم ہوا۔

2 موٹر سائیکل سوار موقع پر دم توڑ گئے جبکہ ایک زخمی کو جناح ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔جاں بحق افراد کی شناخت 32 سالہ سلمان اور 33 سالہ عمیر کے نام سے ہوئی۔

ریسکیو حکام اور پولیس موقع پر پہنچ گئی۔ ریسکیوٹیموں نے 37 سالہ عدنان شدید زخمی حالت میں ہسپتال منتقل کر دیا گیا جہاں اسے طبی امداد دی جا رہی ہے۔

پولیس نے بتایا کہ حادثے کے بعد ڈرائیور موقع سے فرار ہو گیا ۔ ٹرالر کو قبضے میں لے لیا گیا ہے اور تفتیش کی جا رہی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

نواز شریف مسلم لیگ (ن) کی پارٹی صدارت سنبھالنے کو تیار

مسلم لیگ (ن) کی کی جنرل کونسل کا اجلاس آج شاہ 4 بجے ہو گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نواز شریف مسلم لیگ (ن) کی پارٹی صدارت سنبھالنے کو تیار

مسلم لیگ (ن) کی کی جنرل کونسل کا اجلاس آج شاہ 4 بجے ہو گا۔

مشیر وزیراعظم رانا ثناء اللہ کا کہنا ہے کہ پارٹی آئین کے مطابق الیکشن پراسس کا فیصلہ کیا گیا۔

رانا ثناء نے کہا کہ شاہد خاقان عباسی بھی کاغذات جمع کروا سکتے ہیں، اہلیت کا فیصلہ سکروٹنی کمیٹی کرے گی۔ نوازشریف کسی سے روٹھے نہیں ، پارٹی میں متحرک ہیں ، نواز شریف کے بیانات کی جو کمی محسوس ہو رہی ہےوہ آہستہ آہستہ ختم ہو جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ بانی پی ٹی آئی کو محتاط رویہ اختیار کرنا چاہئے ۔ اللہ تعالیٰ نے بانی پی ٹی آئی کو شیخ مجیب جیسے انجام سے بچائے۔

رانا ثنااللہ کا کہنا تھا کہ پاکستان مسلم لیگ کو عوامی پارٹی بنانے والے ہی نوازشریف ہیں، قائداعظم محمد علی جناح کے بعد نواز شریف ہی تھے جنہوں نے پارٹی کو متحرک کیا۔

ذرائع کے مطابق ایک مقامی ہوٹل میں ہونے والے اجلاس میں ممکنہ طور پر نواز شریف کو بلامقابلہ منتخب کیا جائے گا، پارٹی کے 11 ارکان نے اعلیٰ نشست کے لیے کاغذات نامزدگی حاصل کرلیے ہیں۔

اس سے قبل پاکستان مسلم لیگ (ن) نے 11 مئی کو جنرل کونسل کا اجلاس بلانے کا اعلان کیا تھا لیکن پاکستان کے ایٹمی طاقت بننے کے 26 سال مکمل ہونے کے جشن کے موقع پر اسے ملتوی کر دیا گیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll