جی این این سوشل

دنیا

غزہ میں امدادی قافلوں پر انتہا پسندوں کے حملوں کی مذمت کرتے ہیں، امریکہ

امریکی انتظامیہ اسرائیل پر غزہ کو اضافی امداد فراہم کرنے کے لیے دباؤ ڈال رہی ہے، جان کربی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

غزہ میں امدادی قافلوں پر انتہا پسندوں کے حملوں کی مذمت کرتے ہیں، امریکہ
غزہ میں امدادی قافلوں پر انتہا پسندوں کے حملوں کی مذمت کرتے ہیں، امریکہ

وائٹ ہاؤس میں نیشنل سکیورٹی کونسل کے اسٹریٹجک کمیونیکیشن کوآرڈینیٹر جان کربی نے غزہ کے لیے امداد لانے والے قافلوں پر اسرائیلی آباد کاروں کے حملوں کی سخت الفاظ میں مذمت کی ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق جان کربی نے کہا کہ امریکہ رفاح میں کسی بھی بڑے پیمانے پر اسرائیلی فوجی آپریشن کی مخالفت کرتا ہے۔ کربی نے امدادی قافلوں پر حملہ کرنے والے اسرائیلی آباد کاروں کی اشتعال انگیز کارروائیوں کی بھی شدید مذمت کی۔

ان کا کہنا تھا کہ اسرائیل کو حماس کے ارکان کا تعاقب کرنے کا حق حاصل ہے، لیکن رفاح میں ایسے حملے کے بغیر جو ہزاروں شہریوں کی موت کا باعث بنے۔

جان کربی نے مزید کہا کہ حماس کیلئے غزہ میں قید اسرائیلی قیدیوں کی رہائی مذاکرات کیلئے بہترین طریقہ ہے۔

امداد کے بارے میں کربی نے کہا کہ عارضی بندرگاہ کے ذریعے امداد کی لینڈنگ کا عمل بین الاقوامی ہم آہنگی سے کیا جاتا ہے۔ غزہ میں زمین پر کوئی امریکی فوجی موجود نہیں ہو گا۔

انہوں نے مزید کہا کہ امداد بھیجنے سے پہلے قبرص میں اس کا مکمل معائنہ کیا جاتا ہے۔

جان کربی نے کہا کہ اسرائیلی آباد کاروں اور انتہا پسندوں کی طرف سے امدادی قافلوں پر حملوں کی امریکہ کی شدید مذمت کرتےہیں۔ امریکی انتظامیہ اسرائیل پر غزہ کو اضافی امداد فراہم کرنے کے لیے دباؤ ڈال رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ فلسطینی اتھارٹی کی حمایت کرتے ہیں جو جنگ کے بعد کے دور میں غزہ میں کردار ادا کر سکتی ہے۔

خیال رہے کہ 13 مغربی ممالک نے جمعہ کو تل ابیب پر زور دیا کہ وہ رفاح پر بڑے پیمانے پر حملے سے گریز کرے۔

کھیل

ٹی ٹو ئنٹی ورلڈ کپ : انگلینڈ کا ٹاس جیت کرپہلےفیلڈنگ کافیصلہ

میگاایونٹ میں ایک اوربڑااپ سیٹ ہواجس میں افغانستان کی ٹیم نےکرکٹ کی سپرپاورآسٹریلیاکوسپرایٹ مرحلےمیں شکست دےدی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹی ٹو ئنٹی ورلڈ کپ : انگلینڈ کا ٹاس جیت کرپہلےفیلڈنگ کافیصلہ

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کےزیراہتمام ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کےسپرایٹ مرحلے میں انگلینڈ نےٹاس جیت کرپہلےفیلڈنگ کافیصلہ کرلیا۔
تفصیلات کےمطابق ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ کےمقابلےامریکاکےبعداب ویسٹ انڈیزمیں جاری ہیں، میگاایونٹ میں پاکستانی ٹیم اپنی ناقص کارکردگی کی وجہ سےگروپ میچزسےہی باہرہوگئی تھی۔

میگاایونٹ میں ایک اوربڑااپ سیٹ ہواجس میں افغانستان کی ٹیم نےکرکٹ کی سپرپاورآسٹریلیاکوسپرایٹ مرحلےمیں شکست دےدی۔
دفاعی چیمپئن انگلینڈنےٹاس جیت کرامریکاکوپہلے بیٹنگ کی دعوت دےدی۔
انگلینڈکوسیمی فائنل تک رسائی کےلئے اس میچ میں کامیابی ضروری ہے۔دوسری جانب امریکا گروپ 2 کے اس میچ میں جیت کے باوجود ایونٹ سے باہر ہوسکتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

قومی اسمبلی میں آئندہ مالی سال25-2024 کے بجٹ پر بحث جاری

شاہدہ اختر علی نے صحت اور تعلیم کے شعبوں کیلئے بجٹ بڑھانے کی تجویز دی انہوں نے کارکن طبقہ کی تنخواہوں اورمراعات میں اضافے کی بھی تجویز دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

قومی اسمبلی میں آئندہ مالی سال25-2024 کے بجٹ پر بحث جاری

قومی اسمبلی میں آئندہ مالی سال25-2024 کے بجٹ پر بحث جاری ہے ۔

بحث میں حصہ لیتے ہوئے ڈاکٹر مہیش کمار ملانی نے زندگی بچانے والی ادویات پر ٹیکس واپس لینے کی تجویز دی تاہم انہوں نے پرتعیش اشیاء پر ٹیکس عائد کرنے کا خیرمقدم کیا ۔

ڈاکٹر مہیش کمار ملانی نے تمام سیاسی جماعتوں پر زوردیا کہ وہ اپنے اختلافات ختم کریں اور مذاکرات کی میز پر بیٹھیں تاکہ ملک کو بحرانوں سے نکالنے کیلئے مشترکہ حکمت عملی وضع کی جاسکے۔

شاہدہ اختر علی نے صحت اور تعلیم کے شعبوں کیلئے بجٹ بڑھانے کی تجویز دی انہوں نے کارکن طبقہ کی تنخواہوں اورمراعات میں اضافے کی بھی تجویز دی ۔

وزیر دفاع خواجہ محمد آصف نے کہا ہے کہ آئین مذہب اور عقیدے کے امتیاز کے بغیر ہرشہری کے حقوق کا تحفظ کرتا ہے اور مذہب کے نام پرہجوم کے ہاتھوں قتل کی اجازت نہیں دی جاسکتی۔

قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ ملک سے انتہاپسندی اور دہشت گردی کے خاتمے کیلئے آپریشن عزم استحکام شروع کرنے کے فیصلے کو کابینہ کے علاوہ ایوان میں مزید بحث کیلئے پیش کیاجائے گا ۔

انہوں نے کہاکہ حزب اختلاف اپنے تحفظات اور تجاویز ایوان میں پیش کرسکتی ہے۔ انہوں نے مزید کہاکہ خیبرپختونخوا کے وزیراعلی علی امین گنڈا پور گزشتہ روز ایپکس کمیٹی کے اجلاس میں شریک تھے جس میں عزم استحکام کی منظوری دی گئی ۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

بین الا قوامی برادری موسمیاتی تبدیلیوں سے بچنے کیلئے اقدامات کرے ، سیکرٹری جنرل یواین او

انہوں نے کہا کہ نیپال 30 برس میں اپنے ہاں ایک تہائی برف کھو چکا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بین الا قوامی برادری موسمیاتی تبدیلیوں سے بچنے کیلئے اقدامات کرے ، سیکرٹری جنرل یواین او

اقوام متحدہ کے سیکرٹری جنرل انتوینو گوتریس نے بین الاقوامی برادری پر زور دیا ہے کہ وہ موسمیاتی تبدیلی کے حوالے سے ہنگامی اقدامات کرے۔

سوشل میڈیا ایکس پر اپنے ایک پیغام میں انہوں نے کہا کہ عالمی درجہ حرارت میں ایک اعشاریہ پانچ ڈگری سینٹی گریڈ کے اضافے اورموسمیاتی تبدیلی کے تباہ کن اثرات سے بچاؤ کے اقدامات کیلئے آئندہ ڈیڑھ سال انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔

انہوں نے کہا کہ نیپال 30 برس میں اپنے ہاں ایک تہائی برف کھو چکا ہے جہاں گزشتہ سال گلیشیئر اس سے پچھلے برس کے مقابلے  میں 65 فیصد زیادہ تیزی سے پگھلے ہیں۔ ہمالیہ کے علاقے ایورسٹ میں گلیشیئروں کےپگھلاؤ نے پورے کے پورے علاقوں کو معدومیت کے خطرے سے دوچار کر دیا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll