جی این این سوشل

پاکستان

پاکستان پر سفری پابندیوں میں 3 ماہ کی توسیع کردی گئی

اسلام آباد : عالمی ادارہ صحت نے پولیو کے باعث پاکستان پر سفری پابندیوں میں 3 ماہ کی توسیع کردی اور کہا پاکستان اور افغانستان پولیو کے عالمی پھیلاؤ کیلئے بدستور خطرہ ہیں۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

In photo : Airport passengers
In photo : Airport passengers

تفصیلات کے مطابق عالمی ادارہ صحت نے پاکستان پر سفری پابندیاں برقرار رکھنے کا فیصلہ کرلیا اور پولیو کے باعث پاکستان پر سفری پابندیوں میں 3 ماہ کی توسیع کردی۔

ڈبلیو ایچ او نے کہا پاکستان، افغانستان پولیو کے عالمی پھیلاؤ کیلئے بدستور خطرہ ہیں، ڈبلیو ایچ او کی ایمرجنسی کمیٹی برائے پولیو کی پابندیوں میں توسیع کی سفارش کی تھی۔

عالمی ادارہ صحت کی جانب سے اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ ڈبلیو ایچ او کی ہنگامی پولیو کمیٹی کا تیسواں اجلاس 9 نومبر کو ہوا، جس میں چین، افغانستان، پاکستان میں پولیو صورتحال پر غور کیا گیا۔

اجلاس میں ڈبلیو ایچ او نے پولیو صورتحال اور متاثرہ ممالک کی کارکردگی کا بھی جائزہ لیا۔

اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ پاکستان میں پولیو وائرس کے پھیلاؤ میں نمایاں کمی آئی ہے ، پاکستان کے سیوریج میں وائرس کی موجودگی میں نمایاں کمی آئی ہے۔

ڈبلیو ایچ او کا کہنا تھا کہ پاکستان میں رواں برس پولیو کا ایک کیس سامنے آیا ہے ، پاکستان میں پولیو ویکسینیشن سے انکاری والدین اور پاکستانی حساس ایریاز میں پولیو ویکسین سے محروم بچے چیلنج ہیں۔

اعلامیے کے مطابق پولیو ویکسین سے محروم بچوں کیلئے پاکستانی انتظامات تسلی بخش ہیں، پاکستان پولیو ویکسین سے محروم بچوں کیلئے خصوصی اقدامات کر رہا ہے۔

خیال رہے پاکستان پر پولیو کی وجہ سے سفری پابندیاں مئی 2014 میں عائد ہوئی تھیں۔

شہروز اظہر 2018 سے ویب جرنلسٹ کے طور پر کام کر رہے ہیں۔ انہوں نے نیشنل یونیورسٹی آف ماڈرن لینگویجز سے ماس کمیونیکیشن میں بی ایس کیا ہے۔ مسٹر اظہر اس سے قبل معروف چینلز کے ساتھ کام کر چکے ہیں اور اب جی این این کے ساتھ بطور سینئر کنٹینٹ رائٹر وابستہ ہیں۔

پاکستان

مری ،گلیات، کشمیر سمیت دیگر مقامات پر برف باری، لینڈ سلائیڈنگ کا امکان، الرٹ جاری

اسلام آباد: پاکستان میٹریلوجیکل ڈیپارٹمنٹ نے ہفتے اور اتوار کو موسم کی غیر یقینی صورتحال کی الرٹ جاری کردی۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

مری ،گلیات، کشمیر سمیت دیگر مقامات پر برف باری، لینڈ سلائیڈنگ کا امکان، الرٹ جاری

تفصیلات کے مطا بق پاکستان میٹریلوجیکل ڈیپارٹمنٹ نے ہفتے اور اتوار کو موسم کی غیر یقینی صورتحال کی الرٹ جاری کردی ہے۔ لاہور، گوجرانولہ ،فیصل آباد، سیالکوٹ، پنڈی میں تیز بارشوں کا امکان ہے۔

پاکستان میٹریلوجیکل ڈیپارٹمنٹ کے مطابق  مری ،گلیات، کشمیر سمیت دیگر مقامات پر برف باری لینڈ سلائیڈنگ کا امکان ہے، تمام متعلقہ اداروں کو  الرٹ رہنے کی ہدایت جاری کردی گئیں ۔

سی ٹی او راولپنڈی وسیم ریاض کا کہنا ہے کہ مکینیکلی فٹ گاڑی اور لائسنس ہولڈر ڈرائیورز کو ہی مری جانے کی اجازت ہوگی،جبکہ مری آنے والے سیاح موسم کی شدت اور رش کی صورتحال کو مدنظر رکھیں۔مری  میں شام 5 سے صبح 5 بجے تک سیاحوں کے مری میں داخلے پر پابندی ہوگی،جبکہ   8 ہزارسے زائد گاڑیوں کو داخلے کی اجازت نہیں ہوگی۔ مری کے داخلی راستوں پرخصوصی چیکنگ پکٹس قائم کی گئی ہیں۔

سی ٹی او  نے کہا کہ سیاح  گاڑی میں اضافی گرم کپڑے اور کھانے پینے کی اشیاء ضرور رکھیں،  گاڑی میں ہیٹرکے استعمال اور شیشوں کو مکمل بند کرنے سے کاربن مونو آکسائیڈ پیدا ہوتی ہے۔انہوں نے کہا کہ  دوران برفباری گاڑی خراب ہونے یا برف میں پھنسنے پر گاڑی میں رات گزارنے سے اجتناب کریں۔ برفباری کے دوران  سلپری روڈ ہونے کے باعث گاڑیوں کے ٹائروں پر چین کا استعمال کریں اور  برف ہٹانے والی مشینوں کو فوری راستہ دیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی میں تیز جکھڑ چلنے سے تین افراد جاں بحق، پانچ زخمی

کراچی : کراچی میں تیز ہواؤں کے باعث چھتیں اور دیواریں گرنے سے تین افراد جاں بحق جبکہ بچے اور خواتین سمیت پانچ افراد زخمی ہوگئے۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

کراچی میں تیز جکھڑ چلنے سے تین افراد جاں بحق، پانچ زخمی

تفصیلات کے مطابق  کراچی میں تیز ہواؤں کے باعث چھتیں اور دیواریں گرنے سے تین افراد جاں بحق جبکہ بچے اور خواتین سمیت پانچ افراد زخمی ہوگئے۔ گلشن معمار۔ بلدیہ سپارکو روڈ۔ اورنگی۔ گلبائی اور ناظم آباد میں پیش آئے۔ تیرز ہواؤں کے باعث درخت اکھڑ گئے۔ پول اور بجلی کی تاریں بھی گرگئیں۔ 

شیرشاہ گلبائی،نارتھ ناظم آباد اور اورنگی ٹاؤن میں زیر تعمیر دیواریں گر گئیں 

گلشن معمار انور مری گوٹھ میں دیوار گرنے سے ایک شخص جاں بحق ہوگیا، بلدیہ اسپارکو روڈ کاکڑ ہوٹل کے قریب گھر کی چھت گر نے سے دو خواتین سمیت تین زخمی ہوگئے۔ پاپوش نگر میں قائم سرکاری اسکول کی دیواریں گرگئیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 7 : پی سی بی کی کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پاویٹیو ہونے کی تصدیق

کراچی : پاکستان کرکٹ بورڈ نے کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پازیٹیو ہونے کی تصدیق کردی۔

پر شائع ہوا

Ali Raza

کی طرف سے

پی ایس ایل 7 : پی سی بی کی کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پاویٹیو ہونے کی تصدیق

تفصییلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی ) کا کہنا ہے کہ 250 کوویڈ 19 ٹیسٹ میں سے تین کھلاڑیوں اور پانچ اسپورٹ اسٹاف ارکان کی رپورٹ مثبت آئی ہے، باقی کھلاڑی اور اسپورٹ اسٹاف کے ارکان اپنی آئیسولیشن مکمل ہونے اور 2 منفی ٹیسٹ آنے پر ٹریننگ شروع کریں گے ۔

پی سی بی کے مطابق کھلاڑیوں کو  24 جنوری سے ٹریننگ کا آغاز کرنے کی اجازت ہوگی۔

چیف آپریٹنگ آفیسر پی سی بی سلمان نصیرکا کہنا ہے کہ  پی سی بی اور ہوٹل کے عملے کی کوویڈ 19 ٹیسٹنگ کا سلسلہ جاری کررکھا ہے، عملے میں شامل کورونا پازیٹیو افراد کو ان کے گھروں میں آئسولیٹ کردیا گیا ہے، پی سی بی ایونٹ میں شریک تمام افراد کو ایک محفوظ ماحول فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ  غیرمعمولی صورتحال میں کوویڈ کیسز سامنے آئیں گے ، 27 جنوری سے 27 فروری تک ایونٹ مکمل کرنے کے لیے مربوط  پروٹوکولز بنارکھے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll