جی این این سوشل

پاکستان

فرانس اور پاکستان میں 10 کروڑ 70 لاکھ ڈالر قرض کی ادائیگی مؤخر کرنے کا معاہدہ

پاکستان کیلئے اچھی خبر، حکومت نے فرانس کے ساتھ قرض کی ادائیگی مؤخر کرنے کے معاہدے پردستخط کردیے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

فرانس اور پاکستان میں 10 کروڑ 70 لاکھ ڈالر قرض کی ادائیگی مؤخر کرنے کا معاہدہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

معاہدے کے تحت 10 کروڑ  70 لاکھ ڈالر قرض کی ادائیگی مؤخر کر دی گئی۔ 
 
اس حوالے سے اقتصادی امور ڈویژن کا کہنا ہے کہ جولائی اور دسمبر 2021 میں واجب الادا قرضہ 6 سال کیلئے مؤخر کیا گیا ہے۔

اس سے قبل پاک فرانس 261 ملین ڈالر قرض کی معطلی کےمعاہدوں پر بھی دستخط ہوچکے ہیں۔

اقتصادی امور ڈویژن کا کہنا ہے کہ پاکستان کے اب تک 3 ارب 68 کروڑ ڈالرکے قرضوں کی ادائیگی مؤخر کی جاچکی ہے۔

علاقائی

اسلام آباد : ڈینگی سے متاثرہ مریضوں کی تعداد میں اضافہ 

اسلام آباد: وفاقی دارالحکومت میں ڈینگی کے وار بے قابو،  ڈینگی سے جاں بحق ہونیوالوں کی  تعداد پانچ  جبکہ متاثرہ مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوا  ہے ۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسلام آباد :  ڈینگی سے متاثرہ مریضوں کی تعداد میں اضافہ 

جی این این   کے مطابق   اسلام آباد میں گزشتہ چوبیس گھنٹوں میں ڈینگی  سے 85 افراد متاثر ہوئے  ،  اسلام آباد میں ڈینگی کی مجموعی تعداد  1819 تک جا پہنچی   ہے ۔ 

وفاقی دارالحکومت  کے شہری علاقوں میں  گزشتہ  24  گھنٹے کے دوران  ڈینگی کے 31 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں ۔ 

ڈی ایچ او کے مطابق  شہر کے دیہی علاقوں میں ڈینگی کے  1102 مریض ہیں ،  گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران ڈینگی سے 54 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں ۔ 

اسلام آباد کے پمز ہسپتال میں گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران ڈینگی کے 18 افراد میں ڈینگی کی تشخیص   ہوئی  جس کے بعد پمز ہسپتال میں ڈینگی کے کل مریضوں کی تعداد 276 تک جا پہنچی ہے۔  

ڈی ایچ او  کے مطابق  پولی کلینک میں ڈینگی کے 72 جبکہ کیپٹل اسپتال میں 39 مریض زیر علاج ہیں۔ 

خیال رہے کہ پاکستان میں ڈینگی کا پہلا کیس 1994 ء میں کراچی میں سامنے آیا لیکن بڑے پیمانے پر ڈینگی بخار 2010ء اور 2011ء میں نمودار ہوا ۔  ایک محدود اندازے کے مطابق 2011ء میں 370 کے قریب  مریض جان سے ہاتھ دھو بیٹھے جبکہ 15ہزار افراد اس سے متاثر ہوئے ۔
 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہم امریکا سے مضبوط تعلقات چاہتے ہیں: وزیراعظم

وزیراعظم شہباز شریف کا کہنا ہےکہ عمران خان کے امریکا مخالف بیانات سے دوطرفہ تعلقات کو نقصان پہنچا، عمران خان کی سوچ عام پاکستانی کی سوچ نہیں ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہم امریکا سے مضبوط تعلقات چاہتے ہیں: وزیراعظم

امریکی خبر رساں ایجنسی کو انٹرویو دیتے ہوئے شہباز شریف کا کہنا تھا کہ پاکستان کے امریکا کے ساتھ تعلقات اتار چڑھاؤ کا شکار رہے ہیں، عمران خان کے امریکا مخالف بیانات سے دوطرفہ تعلقات کو نقصان پہنچا، عمران خان کی سوچ عام پاکستانی کی سوچ نہیں ہے، پچھلی حکومت نے جوکچھ کیا وہ پاکستان کے مفادات کے لیے نقصان دہ ہے، ہماری حکومت امریکا کے ساتھ مضبوط تعلقات کی خواہاں ہے۔

شہباز شریف کا کہنا تھا کہ  موسمی تغیرات کے باعث پاکستان کو سیلاب کا سامنا ہے، پاکستان میں سیلاب سے 3 کروڑ 30 لاکھ افراد براہ راست متاثر ہوئے ہیں۔  روس، یوکرین جنگ کے باعث دنیا کو تیل اور  اناج کے بحران کا سامناکرنا پڑا، سیلاب کی وجہ سے پاکستان کو لاکھوں ٹن گندم درآمد کرنی پڑسکتی ہے،  ابتدائی تخمینے کے مطابق پاکستان کو سیلاب سے 30 ارب ڈالرکا نقصان ہوا، سیلاب سے پاکستان کا ایک تہائی حصہ متاثر ہوا، سیلاب سے 40 لاکھ ایکڑ سے زائد رقبے پرکھڑی فصلیں تباہ ہوئیں، بچوں سمیت 1600افراد جاں بحق ہوئے، ہزاروں کلومیٹر سمیت انفرا اسٹرکچر شدید متاثر ہوا۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ عالمی برادری ہماری مدد کرے تاکہ سیلاب متاثرین کی بحالی یقینی بنائی جاسکے، یواین سیکرٹری جنرل نے ڈونرز کانفرنس فوری بلانےکی میری تجویز سے اتفاق کیا ہے، پاکستان کو سیلاب متاثرین کے ذریعہ معاش کے لیے فنڈز کی ضرورت ہے، پاکستان کا گلوبل وارمنگ میں حصہ ایک فیصد سے بھی کم ہے، پاکستان کو دوسرے ملکوں کی وجہ سے موسمیاتی تبدیلیوں کا سامنا ہے، موسمیاتی تبدیلیوں سے نہ نمٹا گیا تو کل کسی اور ملک کوبھی آفت کا سامنا کرنا پڑسکتا ہے، پاکستان کوبھی دیگر ملکوں کی طرح مشکلات درپیش ہیں، سیلاب نے مسائل بڑھادیے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ بھارت پڑوسی ملک ہے اورپاکستان پرُ امن پڑوسی ملک کے طور پر رہنا چاہتا ہے، دنیا پر واضح کیا ہےکہ پاکستان بھارت کے ساتھ پر امن تعلقات کا خواہاں ہے، تاہم بھارت کو 2019 کے بعدکے اقدامات کو تبدیل کرنا ہوگا۔

افغانستان کے حوالے سے وزیراعظم کا کہنا تھا کہ طالبان کو خواتین کے حقوق کی پاسداری یقینی بنانی ہوگی، افغانستان کے منجمد اثاثوں کو فوری بحال کیا جانا چاہیے، افغانستان میں پر امن حالات پاکستان میں بھی امن کی ضمانت ہیں، خواتین کو تعلیم اور ملازمت کے یکساں مواقع ہونے  چاہئیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

اسحاق ڈارمنگل کو وفاقی وزیر خزانہ کا عہدہ سنبھالیں گے، ذرائع

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما اسحاق ڈار منگل کو وفاقی وزیر خزانہ کا عہدہ سنبھالیں گے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسحاق ڈارمنگل کو وفاقی وزیر خزانہ کا عہدہ سنبھالیں گے، ذرائع

وزیراعظم شہباز شریف اور قائد مسلم لیگ (ن) نواز شریف کی لندن میں اہم ملاقات جاری ہے جس میں کئی اہم فیصلے کیے گئے۔ 
 
ذرائع کے مطابق اسحاق ڈار منگل کو وفاقی وزیر خزانہ کا عہدہ سنبھالیں گے جبکہ موجودہ وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل حکومت کی معاشی ٹیم کا حصہ رہیں گے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز انٹرویو میں اسحاق ڈار کا کہنا تھاکہ وطن واپسی پر سینیٹ کی رکنیت کا حلف اٹھاؤں گا اور ممکنہ طور پر اگلے ہفتے کے اختتام پر پاکستان میں ہوں گا۔

انہوں نے کہا تھا کہ نواز شریف اور شہباز شریف جو بھی ڈیوٹی لگائیں گے ماضی کی طرح نبھاؤں گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll