جی این این سوشل

دنیا

اردن کے ولی عہد شہزادہ حسین بن عبداللہ نے سعودی لڑکی سے منگنی کرلی

ریاض میں منگنی کی تقریب اردن کے شاہی خاندان کی ہونے والی دلہن راجوا السیف کے والد کے گھر پر ہوئی‘ جوڑے کی خوبصورت تصاویر وائرل ہوگئیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اردن کے ولی عہد شہزادہ حسین بن عبداللہ نے سعودی لڑکی سے منگنی کرلی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 اردن کے ولی عہد شہزادہ حسین بن عبداللہ نے سعودی لڑکی سے منگنی کرلی، منگنی کی تقریب ریاض میں راجوا السیف کے والد کے گھر پر ہوئی‘ جوڑے کی خوبصورت تصاویر وائرل ہوگئیں۔

عرب میڈیا کے مطابق اردن کی شاہی عدالت نے اعلان کیا ہے کہ اردن کے ولی عہد حسین بن عبداللہ دوم نے سعودی شہری رجوا خالد السیف سے منگنی کی ہے،

منگنی کی یہ تقریب ریاض میں اردن کے بادشاہ عبداللہ دوم، ملکہ رانیہ اور دلہن کے خاندان کی موجودگی میں منعقد ہوئی، تقریب اردن کے شاہی خاندان کا حصہ بننے والی راجوا السیف کے والد کے گھر پر ہوئی،

اس موقع پر شہزادہ حسن بن طلال، شہزادہ ہاشم بن عبداللہ دوم، شہزادہ علی بن حسین، شہزادہ ہاشم بن حسین، شہزادہ غازی بن محمد، شہزادہ راشد بن حسن اور السیف خاندان کے متعدد افراد موجود تھے۔

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر منگنی کا اعلان خوبصورت تصاویر کے ساتھ کیا گیا جس میں جوڑے کو ایک ساتھ دکھایا گیا ہے، ان میں شہزادہ حسین کے والدین شاہ عبداللہ دوم اور ملکہ رانیہ کی راجوا کے خاندان کے افراد کے ہمراہ لی گئی تصاوہر بھی شامل ہیں۔ 
 

اردن کی ملکہ رانیہ نے بھی ٹویٹر پر اپنی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے لکھا کہ میں نے نہیں سوچا تھا کہ میرے دل میں اتنی خوشی رکھنا ممکن ہے، میرے سب سے بڑے شہزادہ حسین اور ان کی ہونے والی خوبصورت دلہن راجوا کو مبارک ہو!۔

علاقائی

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز کا والد سے محبت کے عالمی دن پر پیغام

شفیق باپ سایہ دار شجر کی مانند ہے، جس کا کوئی نعم البدل نہیں، ہر والد کی خاموش قربانیوں کو تسلیم کرنا چاہئے جو اکثر نظر انداز کر دی جاتی ہیں،مریم نواز

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز کا والد سے محبت کے عالمی دن پر پیغام

وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز شریف نے والد سے محبت کے عالمی دن کے موقع پر پیغام دیتے ہوئے کہا کہ شفیق باپ سایہ دار شجر کی مانند ہے، جس کا کوئی نعم البدل نہیں، ہر والد کی خاموش قربانیوں کو تسلیم کرنا چاہئے جو اکثر نظر انداز کر دی جاتی ہیں۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ آج اپنے بچوں کی پرورش اور رہنمائی میں والد کے انمول کردار کو تسلیم کرنے کا دن ہے، بہتر مستقبل کو یقینی بنانے کیلئے باپ کی قربانیوں کو بھی تسلیم کیجئے، والد شجر سایہ دار ہے جو تپتی دھوپ میں بچوں کیلئے گھنا سایہ بن جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اولاد کی تربیت اور بہتر پرورش میں والد کے شفیق کردار کی اہمیت کو سمجھنے کی ضرورت ہے، شفیق باپ سایہ دار شجر کی مانند ہے، جس کا کوئی نعم البدل نہیں۔

مریم نواز نے اپنے والد کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے کہا کہ اپنی ہر کامیابی والد گرامی میاں نواز شریف کے نام کرتی ہوں جو ہر مشکل میں میرا حوصلہ ہیں، خوش قسمت ہوں جو نواز شریف جیسے والد گرامی ملے، ان کی بیٹی ہونے پر ناز ہے، ہر روز والد محترم سے دعائیں لے کر نکلتی ہوں اور واپس آ کر سب سے پہلے انہیں سلام کرتی ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہر روز والد محترم سے دعائیں لے کر نکلتی ہوں اور واپس آکر سب سے پہلے انہیں سلام کرتی ہوں۔ والدین کی عزت وتکریم کرنے والے، اف تک نہ کہنے والے دنیا و آخرت میں سرخرو ہوتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

عید الاضحیٰ سے قبل ٹرانسپورٹ شارٹ ، مسافر خوار

بسوں کے انتظار میں لاہور میں مقیم افراد گھر جانے کیلئے بس ٹرمینلز پر ہی ڈیرے ڈال کر بیٹھ گئے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عید الاضحیٰ سے قبل ٹرانسپورٹ شارٹ ، مسافر خوار

عید الاضحیٰ سے قبل ٹرانسپورٹ مالکان نے بھی بسوں کے کرایوں میں اضافہ کردیا ۔ 

لاہور کے تمام بس ٹرمینلز پر رش بڑھ گیا شہری اڈوں پر خوار ہونے لگے ، مسافروں کا کہنا ہے کہ ان سے روٹین سے زیادہ کرایہ کی ڈیمانڈکی جا رہی ہے ، مسافروں کا کہنا ہے کہ ٹرمینلز پر گاڑیاں ہی موجود نہیں ہیں جو موجو د ہیں ان پر کافی زیادہ رش لگا ہوا ہے ۔ 

مسافر ٹکٹس کے حصول کیلئے لائنوں میں لگے ہوئے ہیں جبکہ شدید رش کے باعث بس ٹرمینلز پر بیٹھنے کی بھی گنجائش نہیں ہے ۔ 

بسوں کے انتظار میں لاہور میں مقیم افراد گھر جانے کیلئے بس ٹرمینلز پر ہی ڈیرے ڈال کر بیٹھ گئے ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

منڈی بہاؤالدین کے علاقے شانہ لوک سے لڑکی اور لڑکے کی لاش برآمد

پولیس حکام کے مطابق لڑکے کو گولی مار کر اور لڑکی مبینہ طور پر پانی میں گرا کر قتل کیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

منڈی بہاؤالدین کے علاقے شانہ لوک سے لڑکی اور لڑکے کی لاش برآمد

منڈی بہاؤالدین کے علاقے شانہ لوک سے لڑکی اور لڑکے کی لاش برآمد کی گئی ہے ۔ 

پولیس حکام کے مطابق لڑکے کو گولی مار کر اور لڑکی مبینہ طور پر پانی میں گرا کر قتل کیا گیا ۔ 

پولیس نے  جائے وقوعہ سے لاشیں قبضے میں لے کر تفتیش شروع کردی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll