جی این این سوشل

پاکستان

سندھ حکومت کا خواتین کے لیے بڑا اقدام

کراچی: سندھ حکومت نے خواتین کے لیے پہلی بس سروس شروع کرنے کا اعلان کر دیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سندھ حکومت کا خواتین کے لیے بڑا اقدام
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

کراچی: سندھ حکومت نے خواتین کے لیے پہلی بس سروس شروع کرنے کا اعلان کر دیا۔

وزیر ٹرانسپورٹ سندھ شرجیل انعام میمن نے صوبے میں خواتین کے لیے پہلی بس سروس شروع کرنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ ملازمت پیشہ خواتین کے لیے پنک پیپلز بس سروس یکم فروری سے کراچی میں چلنا شروع ہوں گی۔

انہوں نے کہا کہ بس سروس کے پہلے روٹ کے لیے ماڈل کالونی، شاہراہ فیصل تا ٹاور روٹ کا انتخاب کیا گیا ہے اور پنک بس سروس دفتری اوقات میں صبح اور شام ہر 20 منٹس کے بعد چلے گی۔

صوبائی وزیر نے کہا کہ معمول کے اوقات میں ہر ایک گھنٹے کے بعد پنک بس سروس چلے گی جبکہ سکھر، لاڑکانہ، حيدرآباد میں پیپلز بس سروس کے آپریشنز اور کراچی میں روٹ 4، 5، 6 اور 7 کے آغاز کا بھی جائزہ لیا گیا ہے۔

وزیر ٹرانسپورٹ سندھ نے سکھر میں 29 جنوری کو پیپلز بس سروس کا آغاز کرنے کی ہدایت کی اور ایم ڈی سندھ ماس ٹرانزٹ اتھارٹی کو کراچی میں پیپلز بس سروس کے بقیہ روٹس کا دورہ کرنے کی بھی ہدایت کی۔

شرجیل میمن نے کہا کہ کراچی کے روٹ 4، 5، 6 اور 7 پر جلد از جلد بسیں چلانی ہیں۔

تجارت

پاکستان ریلوے نے کوہاٹ سمیت ملک بھر میں مسافرٹرینوں کے کرایوں میں اضافہ کردیا

پاکستان ریلوے نے کوہاٹ سمیت ملک بھر میں مسافرٹرینوںکے کرایوں میںایک بار پھربڑا اضافہ کردیا جو(آج) 6 فروری سے فوری طورپرنافذالعمل ہوگا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان ریلوے نے کوہاٹ سمیت ملک بھر میں مسافرٹرینوں کے کرایوں   میں اضافہ کردیا

 پاکستان ریلوے حکام کے مطابق ملک بھر میں پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں بڑھتے ہوئے اضافہ کے پیش نظر ریلوے کے کرائے بھی بڑھادئے گئے ۔

ریلوے حکام کے مطابق ملک بھر میں مختلف شہروں کے مابین چلنے والے مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں تقریباً8 سی10 فیصد اضافہ کیا گیا ہے۔ 

پاکستان ریلوے نے ملک بھر میں ٹرینوں کے لئے نیا کرایہ نامہ جاری کردیا ہے جس پر آج 6 فروری 2023سے عملدرآمد شروع کیا جائے گا۔

ریلوے حکام کے مطابق کوہاٹ سے راولپنڈی جانے والے کوہاٹ ایکسپریس کے کرایہ میں بھی تقریباً نو(9) فیصد اضافہ کیا گیا ہے اور کوہاٹ سے راولپنڈی جانے والی ٹرین کا یکطرفہ کرایہ اب 350 روپے سے بڑھ کر 380 روپے ہوگیا ہے۔

ایک محتاط اندازے کے مطابق نومبر2021 سے جنوری 2023 تک پندرہ ماہ کے عرصہ میں پاکستان ریلوے نے مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں مجموعی طورپر65 فیصد اضافہ کردیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

ترکیہ، شام، زلزلے کی تباہی، ہلاکتیں مزید بڑھ گئیں

ترکیہ کے جنوب میں غازیانٹپ صوبے کے علاقے نرداگی میں  تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ترکیہ، شام، زلزلے کی تباہی،  ہلاکتیں مزید بڑھ گئیں

ترکیہ، شام، زلزلے نے تباہی مچادی ہے، اب تک کی اطلاع کے مطابق ہونے والی اموات 400 کے قریب جا پہنچیں ہیں، مزید ہلاکتیں  بڑھنے کا خدشہ بھی ظاہر کیا جار ہا ہے۔

ترکیہ: زلزلے کا مرکز ترکیہ کے جنوب میں غازیانٹپ صوبے کے علاقے نرداگی میں  تھا، امریکی جیولوجیکل سروے کے مطابق زلزلے کی شدت 7.8 ریکارڈ کی گئی ہے۔

زلزلے سے کہرمان، عثمانیہ، ملاطیا، دریار بکر سمیت 10 شہر زیادہ متاثر ہوئے، زلزلے کے جھٹکے قبرص، یونان، اردن، لبنان، جارجیا اور آرمینیا میں بھی محسوس کئے گئے۔

زلزلے کی گہرائی 17اعشاریہ 9 کلومیٹرتھی، شدید زلزلے کے سبب عمارتوں کو شدید نقصان پہنچا ہے۔

انقرہ: زلزلے کے جھٹکے قبرص، لبنان اور شام میں بھی محسوس کیے گئے،زلزلے کے شدید ترین جھٹکے ایک منٹ تک محسوس کیے گئے، جھٹکوں کے باعث لوگ سڑکوں پر نکل آئے۔

وزیراعظم پاکستان محمد شہباز شریف نے کہا کہ پاکستانی حکومت اور عوام مشکل کی اس گھڑی میں برادر ملک ترکیہ کی حکومت اور عوام کے ساتھ ہیں۔ ترکیہ نے ہر مشکل میں ہمیشہ پاکستان کا ساتھ دیا ہے۔ پاکستان اپنے برادر ملک ترکیہ کے عوام اور حکومت کی ہر ممکن مدد کرے گا۔

وزیراعظم کا ٹویٹ:

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

عراقی باپ نے 22 سالہ یوٹیوبر بیٹی کو غیرت کے نام پر قتل کردیا

ملک بھر میں غم و غصہ دیکھنے میں آرہا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عراقی باپ نے 22 سالہ یوٹیوبر بیٹی کو غیرت کے نام پر قتل کردیا

عراق میں ایک باپ نے اپنی 22 سالہ یوٹیوبر بیٹی کو غیرت کے نام پر قتل کردیا۔ 
 
غیر ملک خبر رساں ادارے کے مطابق طیبہ العلی کے یوٹیوب پر بے شمار فالوورز تھے ،جس کے بعد ملک بھر میں غم و غصہ دیکھنے میں آرہا ہے، یوٹیوبر عام زندگی میں ہونے والے کاموں کی ویڈیوز بناتی تھیں۔

غیر ملکی خبر ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق طِیبہ العلی کی باپ کے ہاتھوں موت کی تصدیق عراقی وزارت داخلہ کے ترجمان سعد مان کی جانب سے کی گئی جنہوں نے بتایا کہ طیبہ العلی ترکی میں مقیم تھیں اور ان دنوں وہ عراق آئی ہوئی تھیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطاق  مذکورہ واقعہ 31 جنوری کو پیش آیا، باپ اور بیٹی کے درمیان ہونے والی گفتگو کی کچھ ریکارڈنگز پولیس کو برآمد ہوئیں جس سے پتا چلتا ہے کہ طیبہ کے والد اس کے ترکیہ میں تنہا رہنے پر رضامند نہیں تھے اور ناخوش بھی تھے۔

 یوٹیوبر 2017 میں اپنے خاندان کے ساتھ ترکیہ گئی تھیں لیکن پھر انہوں نے واپس عراق جانے سے انکار کردیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll