جی این این سوشل

جرم

پولیس نے چارسدہ سے دہشت گرد کو گرفتار کرلیا

دہشت گرد کو مزید تفتیش کے لیے تھانے منتقل کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پولیس نے چارسدہ سے دہشت گرد کو گرفتار کرلیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پشاور: ڈی ایس پی سرڈھیری صنوبر خان نے بتایا کہ بدھ کے روز ضلع چارسدہ کے علاقے سرڈھیری میں پولیس نے ایک دہشت گرد کو گرفتار کرکے اور اس کے قبضے سے بارودی مواد برآمد کرکے دہشت گردی کا منصوبہ ناکام بنا دیا۔

گرفتار دہشت گرد کی شناخت شیر غنی عرف ابراہیم کے نام سے ہوئی، اولسوال ولد غنی گل شمع کورونہ نستہ ضلع چارسدہ کا رہائشی ہے۔ دہشت گرد کا تعلق کالعدم تنظیم تحریک طالبان پاکستان (ٹی ٹی پی) سے تھا۔

ڈی ایس پی سرڈھیری صنوبر خان نے بتایا کہ دہشت گرد سرکاری املاک کو نقصان پہنچانے کے لیے عزیز آباد پوسٹ کے قریب چھپا ہوا تھا۔ ملزم کاؤنٹر ٹیررازم ڈیپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) مردان کو مختلف مقدمات میں مطلوب تھا۔

ڈی ایس پی نے مزید بتایا کہ دہشت گرد سے دو دستی بم، ایک راکٹ لانچر اور 60 فٹ پرائما کورڈ بھی برآمد ہوا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ دہشت گرد کو مزید تفتیش کے لیے تھانے منتقل کر دیا گیا ہے۔

پاکستان

وفاقی وزراء محسن نقوی سے عراقی سفیر کی ملاقات،مختلف امور پر تبادلہ خیال

عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو ان معاملات اور زائرین کیلئے بہترین سہولتوں کی فراہمی میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وفاقی وزراء محسن نقوی سے عراقی سفیر کی ملاقات،مختلف امور پر تبادلہ خیال

وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی اور وزیر مذہبی امور چودھری سالک حسین سے عراقی سفیر نے ملاقات کی ہے۔

عراق کے سفیر حامد عباس لفتہ نے وزارت داخلہ اسلام آباد کا دورہ کیا جہاں انہوں نے وزیر داخلہ محسن نقوی اور وزیر اوورسیز پاکستانیز و مذہبی امور چودھری سالک حسین سے ملاقات کی، ملاقات میں عراق جانے والے زائرین کو زیادہ سے زیادہ سہولتیں فراہم کرنے کے حوالے سے اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ملاقات کے دوران زائرین کو بغیر فیس انٹری ویزا کی اجازت دینے اور پاکستانی زائرین کا کوٹہ بڑھانے سے متعلق امور بھی گفتگو کی گئی۔

محسن نقوی نے عراقی سفیر کو زائرین سے غیر قانونی طور پر زائد فیس وصول کرنے والے ٹریول ایجنٹس کے خلاف کارروائی کی یقین دہانی کرائی۔

محسن نقوی نے کہا کہ ہر سال لاکھوں پاکستانی زیارات کیلئے عراق جاتے ہیں، محرم اور صفر کے مہینوں میں زائرین کو کئی مشکلات پیش آتی ہیں، ہماری کوشش ہے کہ زائرین کو ہر ممکن سہولیات فراہم کی جائیں۔

انہوں نے کہا کہ کہ عراقی حکومت کی جانب سے بغیر فیس انٹری ویزا کی اجازت ملنے کی صورت میں زائرین کو بہت سہولت ملے گی، پاکستانی زائرین سے عراق میں داخلے پر پاسپورٹ نہ لئے جائیں کیونکہ اس سے انہیں واپسی میں مشکلات درپیش آتی ہیں۔

وفاقی وزیر داخلہ محسن نقوی نے پاکستانی زائرین کا کوٹہ رواں سال دگنا کرنے کی بھی استدعا کی۔

عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو ان معاملات اور زائرین کیلئے بہترین سہولتوں کی فراہمی میں مکمل تعاون کی یقین دہانی کرائی، اس موقع پر عراقی سفیر نے وزیر داخلہ کو زائرین سے غیر قانونی طور پر زائد فیس وصول کرنے والے ٹریول ایجنٹس کی فہرست بھی فراہم کی۔

علاوہ ازیں وفاقی وزیر مذہبی امور سالک حسین نے کہا کہ اس ایم او یو کے فعال ہونے سے پاکستانی شہریوں کو عراق کیلئے ورک پرمٹ حاصل کرنا آسان ہو گا، ایم او یو سے قانونی امیگریشن بڑھے گی اور غیر قانونی طریقوں سے داخلہ اور رہائش میں کمی واقع ہو گی۔

وزیر داخلہ نے عراق میں مقیم غیر قانونی پاکستانیوں کے مسئلے کے حل کیلئے عراقی سفیر کو ہر ممکن تعاون کی یقین دہانی کرائی۔

اس موقع پر عراقی سفیر نے عراق کے وزیر داخلہ کی جانب سے محسن نقوی کو وزارت داخلہ کا منصب سنبھالنے پر مبارکباد پیش کی اور عراق دورے کی دعوت بھی دی۔ملاقات میں وفاقی سیکرٹری داخلہ خرم علی آغا اور عراقی سفارت خانہ کے وفد نے بھی شرکت کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان مبینہ طور پر اغواء

عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں، جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی  کے ایم این اے صاحبزادہ محمد امیر سلطان  مبینہ طور پر اغواء

پاکستان تحریک انصاف کے ایم این اے بیرسٹر صاحبزادہ محمد امیر سلطان کو رات گئے لاہور میں ان کے گھر سے مبینہ طور پر اغوا کر لیا گیا۔

جنرل سیکرٹری پی ٹی آئی لاہور حافظ ذیشان رشید کی جانب سے جاری بیان میں دعویٰ کیا گیا ہے کہ این اے 110 جھنگ سے ایم این اے صاحبزادہ امیر سلطان کو نامعلوم افراد نے اغوا کر لیا۔

ذیشان رشید نے بتایا کہ صاحبزادہ امیر سلطان کو سرور روڈ پر ان کے گھر سے رات گئے اغوا کیا گیا، عدالتی فیصلے کے بعد ہمارے ایم این اے غیر محفوظ ہیں۔

دوسری جانب ایس پی کینٹ جھنگ اویس شفیق کا کہنا ہے ایم این اے صاحبزاہ امیر سلطان کو گرفتار نہیں کیا، رکن قومی اسمبلی کے اغوا سے متعلق بھی کوئی اطلاع نہیں ہے۔ لواحقین درخواست دینگے تو کارروائی کا آغاز کرینگے ۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

نامور اسٹیج اور ٹی وی کے اداکار انتقال کر گئے

مجاہد رانا جگر اور مہروں کے عارضے میں مبتلا تھے اور گزشتہ ایک ہفتے سے لاہور کے میو اسپتال میں زیرِ علاج تھے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نامور اسٹیج اور ٹی وی کے اداکار انتقال کر گئے

لاہور: اسٹیج اور ٹی وی کے نامور اداکار مجاہد رانا انتقال کر گئے۔

تفصیلات کے مطابق مجاہد رانا جگر اور مہروں کے عارضے میں مبتلا تھے اور گزشتہ ایک ہفتے سے لاہور کے میو اسپتال میں زیرِ علاج تھے۔

60 سالہ مجاہد رانا میو ہسپتال کے ایسٹ میڈیکل وارڈ میں زیر علاج تھے، جہاں وہ خالقِ حقیقی سے جا ملے۔

مرحوم کا نماز جنازہ داتا دربار میں ادا کرنے کے بعد مقامی قبرستان میں تدفین کردی گئی ہے۔

واضح رہے کہ مجاہد رانا نے ہزاروں اسٹیج ڈراموں اور لاتعداد ٹی وی ڈراموں میں کام کیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll